Сайт Білокуракинської селищної ради, Білокуракине, Луганська область
Програми, положення
Меню сайту
Категорії
Програми [36]
Положення [10]
Рішення [55]
Тендера [1]
Бюджет [8]
Бюджет
Форма входу
Пошук
Реквізити
Поштова адреса:
Білокуракинська селищна рада
пл. Т.Г.Шевченка, 4
смт. Білокуракине,
Білокуракинський район,
Луганська область, 92200
УКРАЇНА

Електронна адреса (e-mail):
bk.selrada@gmail.com
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • W3Schools українською
  • W3Schools на русском
  • Білокуракинський портал (архів)
  • Білокуракинський портал (okis)
  • Білокуракинський портал (BS)
  • Білокуракинський портал (WP)
  • Блог SStimorol
  • Життя Білокуракинщини (BS)
  • Життя Білокуракинщини (WP)
  • Життя Білокуракинщини (сайт)
  • Білокуракинська сел.рада
  • Білокуракинський портал (ucoz)
  • Forever, Michael
  • 7 чудес Білокуракинщини
  • СК Восток (Белокуракино)
  • Фильмы онлайн
  • Колектив Грація
  • Банери
    Вітаю Вас, Гість · RSS 29.03.2024, 15:12

    Головна » Статті » Програми

    Програма забезпечення безпеки громадян та протидії злочинності на території Білокуракинської селищної ради на 2011-2015 рр.
    Проект
    БІЛОКУРАКИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
    ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
    ____________ СЕСІЯ

    Р І Ш Е Н Н Я
    від ___________ 2011 року    №   
    смт. Білокуракине

    Про затвердження Програми забезпечення безпеки громадян та протидії злочинності
    на території Білокуракинської селищної ради на 2011-2015 роки

    Керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши Програму забезпечення безпеки громадян та протидії злочинності на території Білокуракинської селищної ради на 2011-2015 роки, з метою забезпечення надійної правової захищеності населення селища Білокуракине, якісного підвищення рівня боротьби зі злочинністю та іншими правопорушеннями Білокуракинська селищна рада

    В И Р І Ш И Л А:

    1. Програму забезпечення безпеки громадян та протидії злочинності на території Білокуракинської селищної ради на 2011-2015 роки - затвердити (Програма додається - додаток №1).
    2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності та етики.

    Селищний голова  С.І.Сірик

    Додаток №1
    до рішення _____ сесії
    Білокуракинської селищної ради
    шостого скликання
    від ______________ 2011 року

    П Р О Г Р А М А
    забезпечення безпеки громадян та протидії злочинності
    на території Білокуракинської селищної ради на 2011-2015 рр.

    Мета програми полягає в забезпеченні надійної правової захищеності населення селища Білокуракине, якісному підвищенні рівня боротьби зі злочинністю та іншими правопорушеннями на основі корінної перебудови й інтенсифікації правоохоронної діяльності.

    Для досягнення цієї мети в програмі визначені:
    - основні напрями діяльності державних органів і громадських організацій селища по зміцненню правопорядку і посиленню боротьби зі злочинністю;
    - комплекс соціально-економічних, правових, організаційних заходів, здійснюваних правоохоронними та іншими державними органами і суспільними організаціями для підвищення рівня профілактики правопорушень, забезпечення захисту законних прав, свобод і інтересів громадян;
    - кадрові, матеріально-технічні, фінансові та інші ресурси, необхідні для реалізації програми, а також їх джерела і порядок використовування.

    Комплексний характер програми та її ефективність можуть бути забезпечені лише за умови об'єднання зусиль правоохоронних, господарських, інших державних органів влади і місцевого самоврядування, громадських організацій, чіткої взаємодії і координації їх дій в питаннях боротьби зі злочинністю та іншими правопорушеннями. Програма є основою для формування поточних і перспективних планів соціального і економічного розвитку селища в частині зміцнення правопорядку і посилення боротьби зі злочинністю.

    Згідно зі статтею 73 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні" Акти, прийняті в межах наданих їм повноважень голів селищних рад, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами.

    Заходи щодо зміцнення правопорядку і посилення боротьби зі злочинністю

    1. Основні організаційні заходи

    Забезпечити систематичне вивчення громадської думки про стан правопорядку і правоохоронної діяльності в селищі, при цьому залучити правоохоронні органи, педагогів, економістів, депутатів.
    Протягом 2011-2015 років. Селищна рада, відділ освіти, РВ УМВС.

    Поліпшити інформування громадськості, населення смт. Білокуракине про правоохоронну діяльність відділу внутрішніх справ. З цією метою організовувати :
    - проведення «прямих ліній», «круглих столів»;
    - регулярне, не менше 1 разу в квартал, висвітлення в газеті «Життя Білокуракинщини»  правоохоронної тематики.
    Постійно. РВ УМВС.

    Систематично заслуховувати на сесії селищної ради та засіданнях виконкому звіти дільничних інспекторів міліції про роботу, що проводиться ними, по забезпеченню охорони громадського порядку і боротьбі зі злочинністю в селищі Білокуракине, координації роботи громадських формувань з охорони громадського порядку та громадських помічників міліції.
    Щорічно. Селищна рада, РВ УМВС.

    Забезпечити повсякденний контроль по впорядкуванню реалізації і припиненню фактів ввезення і реалізації фальсифікованих спиртних напоїв в торгівельних точках селища.
    За окремим планом. Білокуракинське відділення Сватівської МДПІ, РВ УМВС.

    Здійснювати якісно і в необхідному обсязі реалізацію положень:

    - Указу Президента України № 1119/2005 „Про заходи щодо забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності”
    2011-2015 рр. Селищна рада, РВ УМВС.

    - Указу Президента України від 11.07.2005р. №1086 „Про першочергові заходи щодо захисту прав дитини”
    2011-2015рр. Селищна рада, РВ УМВС.

    - Програми реформування підрозділів міліції громадської безпеки від 29.07.2005р. №10792/Лц.
    2011р. Селищна рада, РВ УМВС.

    2. Захист життя, здоров'я, честі і гідності особи, її майна від злочинних посягань:

    2.1. Здійснювати заходи по проведенню обліку домоволодінь, де мешкають особи похилого віку, самотні, визнані недієздатними, психічно хворі, інші особи, які вимагають опіки, а також хворі на алкоголізм і наркоманію, з метою попередження фактів знущань над ними, незаконного відчуження їх домоволодіння.
    2011 р. Селищна рада, РВ УМВС.

    3. Попередження злочинного впливу на неповнолітніх і молодь.

    3.1. Спільно з відділом освіти розробити комплекс заходів, направлених на попередження бездоглядності дітей, правопорушень і злочинів серед неповнолітніх і сприяння залученню підлітків, що перебувають на обліку РВ УМВС, до спортивних, технічних і творчих секцій.
    2011 р. Опікунська рада, служба у справах дітей, РВ УМВС.

    3.2. Забезпечити своєчасне виявлення неблагополучних сімей, їх облік і систематичний контроль умов життя і виховання в них неповнолітніх, вживання невідкладних профілактичних заходів.
    2011р. Селищна рада, служба у справах дітей, відділ освіти, районний центр соціальних служб для сім’ї дітей та молоді, РВ УМВС.

    3.3. Розробити перспективну програму по забезпеченню зайнятості підлітків, надання підтримки неповнолітнім, організації їх відпочинку, а також працевлаштування їх у вільний від навчання час або під час канікул.
    2011 р. Районний центр соціальних служб для сім’ї дітей та молоді, служба у справах дітей.

    3.4. З метою активізації роботи по попередженню і розкриттю злочинів серед неповнолітніх, роз’єднання злочинних угрупувань, що формуються, з числа підлітків і молоді, виявленню і вилученню з громадських і криміногенних місць бездоглядних дітей, провести в масштабах селища комплексні цільові оперативно-профілактичні операції «Канікули», «Підліток», «Літо», «Діти вулиці».
    Постійно. Селищна рада, відділ освіти, Районний центр соціальних служб для сім’ї дітей та молоді, служба у справах дітей, РВ УМВС.

    Продовжити вживати виняткові заходи до батьків, які згубно впливають на виховання дітей, особливо відносно тих, які умисно ставлять дітей у важке матеріальне положення, використовуючи всі профілактичні заходи аж до позбавлення батьківських прав.
    Протягом 2011-2015 рр. Опікунська рада, служба у справах дітей, РВ УМВС.

    3.6. Вжити заходи до освітлення в ЗМІ позитивних прикладів життєдіяльності молодіжних громадських організацій, результатів участі в різних секціях за інтересами. Здійснювати пропаганду здорового способу життя, правового навчання неповнолітніх і молоді, попередження негативних проявів в їх середовищі.
    Постійно. РВУМВС, районний центр соціальних служб для сім’ї дітей та молоді.

    4. Попередження розповсюдження наркоманії, пияцтва, алкоголізму.

    4.1. Встановити і розвивати зв'язки з громадськими організаціями по підтримці програми боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, використати для цього громадську думку з віддзеркаленням в засобах масової інформації.
    2011 р. Селищна рада, РВ УМВС.

    Продовжити взаємодію з наркологічним кабінетом ЦРЛ по профілактиці недопущення розповсюдження серед молоді наркоманії і пияцтва. Проведення спільних лекцій в учбових закладах.
    2011-2015 рр. Районна лікарня, РВ УМВС, відділ освіти, районний центр соціальних служб для сім’ї дітей та молоді

    4.3. Постійно проводити перевірки дотримання вимог законодавства з питань протидії незаконному обігу наркотичних речовин, психотропних засобів та виконання антиалкогольного законодавства в місцях масового відпочинку громадян, кафе, барах, дискотеках.
    Постійно. Селищна рада, РВ УМВС.

    5. Попередження рецидивної злочинності та насильства в сім’ї.

    5.1. Вжити заходи по працевлаштуванню осіб, що звільнилися з місць позбавлення волі, сприяти їх адаптації та вирішенню соціально-побутових проблем.
    Постійно. Селищна рада, районний центр соціальних служб для сім’ї дітей та молоді, служба у справах дітей, центр зайнятості, кримінально-виконавча інспекція, РВ УМВС.

    5.2. Забезпечити реалізацію механізму взаємодії міліції з установами виконання покарань і місцевими органами влади з питання побутового і трудового влаштування осіб, звільнених з місць позбавлення волі.
    Протягом 2011-2015 рр. Селищна рада, центр зайнятості населення, кримінально-виконавча інспекція, РВ УМВС.

    5.3. Здійснити систему профілактичних заходів з особами, які вчиняють насильство в сім’ї, а також відносно осіб, схильних до повторних злочинів.
    2011 р. Селищна рада, кримінально-виконавча інспекція, РВ УМВС.

    6. Охорона громадського порядку і безпека дорожнього руху.

    6.1. Вжити додаткові заходи щодо більш якісного залученню громадських формувань до охорони громадського порядку на території селищної ради. Визначити принципи і порядок зацікавленості їх членів в профілактиці, попередженню і припиненню злочинів і правопорушень.
    2011 р. Селищна рада, керівники підприємств, організацій, РВ УМВС.

    6.2. З метою профілактики дорожньо-транспортних пригод, підвищення рівня правової культури населення регулярно інформувати громадськість про стан аварійності на автодорогах району через засоби масової інформації.
    Постійно. РВ УМВС, Редакція газети «Життя Білокуракинщини».

    6.3. Запровадити заслуховування стану профілактики правопорушень та злочинів, скоєних в громадських місцях та аналізу дорожньо-транспортних пригод на сесії селищної ради
    Щороку. Селищна рада, РВ УМВС.

    Аналіз
    регуляторного впливу до проекту рішення селищної ради

    Назва регуляторного акта: "Про затвердження Програми забезпечення безпеки громадян та протидії злочинності на території Білокуракинської селищної ради на 2011-2015 роки»

    Розробник документа: виконавчий комітет Білокуракинської селищної ради.

    Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення селищної ради «Про затвердження Програми забезпечення безпеки громадян та протидії злочинності на території Білокуракинської селищної ради на 2011-2015 роки» підготовлено на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року №308.

    1. Визначення проблеми

    Прийняття даного рішення викликане необхідністю розроблення і здійснення заходів із забезпечення надійної правової захищеності населення селища Білокуракине, якісного підвищення рівня боротьби зі злочинністю та іншими правопорушеннями на основі корінної перебудови й інтенсифікації правоохоронної діяльності на території Білокуракинської селищної ради.

    2. Цілі державного регулювання

    Програма є основою для формування поточних і перспективних планів соціального і економічного розвитку селища в частині зміцнення правопорядку і посилення боротьби зі злочинністю.

    3. Визначення альтернативних способів досягнення цілей.

    - Перша альтернатива – залишити дану ситуацію без змін. Дана альтернатива є неприйнятною у зв’язку з тим, що не будуть досягнуті цілі у здійсненні заходів із забезпечення надійної правової захищеності населення селища Білокуракине, якісного підвищення рівня боротьби зі злочинністю та іншими правопорушеннями на основі корінної перебудови й інтенсифікації правоохоронної діяльності на території Білокуракинської селищної ради, які ставить перед собою селищна рада.
    - Друга альтернатива – прийняття рішення «Про затвердження Програми забезпечення безпеки громадян та протидії злочинності на території Білокуракинської селищної ради на 2011-2015 роки». Дана альтернатива є актуальною та адекватною ситуації, що склалася та досягає завдань регулювання.

    4. Механізм і заходи, які забезпечать розв'язання проблеми.

    Для розв’язання проблеми, зазначеної в розділі 1 цього Аналізу, пропонується селищною радою затвердити Програму забезпечення безпеки громадян та протидії злочинності на території селищної ради на 2011-2015 роки. Рішення встановлює та затверджує Заходи щодо зміцнення правопорядку і посилення боротьби зі злочинністю на території селищної ради.

    5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей.

    Запровадження рішення сесії Білокуракинської селищної ради «Про затвердження Програми забезпечення безпеки громадян та протидії злочинності на території Білокуракинської селищної ради на 2011-2015 роки» забезпечить високу вірогідність досягнення поставлених цілей.

    Розробка рішення сесії Білокуракинської селищної ради здійснюється за принципами:
    - законності;
    - гласності (відкритості та загальнодоступності);
    - колегіальності.

    6.Визначення показників результативності рішення

      1. Показником результативності рішення є зменшення правопорушень та злочинності на території Білокуракинської селищної ради.

    7. Обґрунтування терміну дії рішення.

    Строк дії зазначеного регуляторного акта не обмежений.
            
    Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акту та аналізу його регуляторного впливу просимо надавати у письмовій формі:
    - поштою за адресою: Білокуракинська селищна рада, смт. Білокуракине, пл. Горького, 4, Луганська обл., 92200,
    - факсом (о6462) 2-27-38.
    Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб та їх об’єднань приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування оголошення в районній газеті «Життя Білокуракинщини».
    Категорія: Програми | Додав: selrada (10.04.2011) E
    Переглядів: 1958
    Copyright Білокуракинська селищна рада © 2024  зв'язок з адміном
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz