Сайт Білокуракинської селищної ради, Білокуракине, Луганська область
Програми, положення
Меню сайту
Категорії
Програми [36]
Положення [10]
Рішення [55]
Тендера [1]
Бюджет [8]
Бюджет
Форма входу
Пошук
Реквізити
Поштова адреса:
Білокуракинська селищна рада
пл. Т.Г.Шевченка, 4
смт. Білокуракине,
Білокуракинський район,
Луганська область, 92200
УКРАЇНА

Електронна адреса (e-mail):
bk.selrada@gmail.com
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Погода
Банери
Вітаю Вас, Гість · RSS 21.08.2017, 23:37

Головна » Статті » Положення

Рішення № 12/5 "Про встановлення податку на нерухоме майно, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір"
БІЛОКУРАКИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ШОСТЕ СКЛИКАННЯ ДВАНАДЦЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ № 12/5
від 30 червня 2011 року сел. Білокуракине

"Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору, затвердження положень про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збір за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір на території смт Білокуракине"

Керуючись положеннями ст. 26,59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст. ст. 1,6,7,8,10,12,15,265,266,268 Податкового кодексу України, ст. ст. 1,5,8,12,33,34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", Постанови Кабінету Міністрів України №308 від 11.03.2004 р. «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», враховуючи необхідність впорядкування місцевих податків та зборів на території ради, Білокуракинська селищна рада

ВИРІШИЛА:

1. Встановити податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збір за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір на території смт Білокуракине;

2. Затвердити положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збір за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір на території смт Білокуракине згідно з додатками (додатки  №№1-3);

3. Довести дане рішення до відома мешканців селища Білокуракине;

4. Рішення вступає в дію з моменту його прийняття;

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Білокуракинської селищної ради з питань планування, бюджету і фінансів (Молчанова Г.П.) та секретаря селищної ради Жукову Н.І.

Селищний голова  С.І. Сірик

Додаток №1
до рішення 12-ї сесії Білокуракинської селищної ради від „30” червня 2011р  №12/5

ПОЛОЖЕННЯ
про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

1. Платники податку
1.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової нерухомості

2. Об'єкт оподаткування
2.1. Об'єктом оподаткування є об'єкт житлової нерухомості.

3. Пільги із сплати податку
База оподаткування об'єкта житлової нерухомості, що перебуває у власності фізичної особи – платника податку, зменшується:
а) для квартири - на 120 кв.метрів
б) для житлового будинку – на 250 кв. метрів
Таке зменшення надається один раз за базовий податковий (звітний) період і застосовується до об'єкта житлової нерухомості, у якій фізична особа — платник податку зареєстрована в установленому законом порядку, або за вибором такого платника до будь-якого іншого об'єкта житлової нерухомості, який перебуває в його власності.

4. Ставки податку.
4.1. Ставки податку встановлюються в таких розмірах за 1 кв. метр житлової площі об'єкта житлової нерухомості:
- для квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв.м, та житлових будинків, житлова площа яких не перевищує 500 кв. м, ставка податку  складає 1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового року);
- для квартир, житлова площа яких перевищує 240 кв.м, та житлових будинків, житлова площа яких перевищує 500 кв. м, ставка податку становить 2,7 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового року);

5. Податковий період
5.1.Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

6. Порядок обчислення суми податку
6.1. Обчислення суми податку з об'єктів житлової нерухомості, які знаходяться у власності фізичних осіб, проводиться органом державної податкової служби за місцезнаходженням об'єкта житлової нерухомості.
6.2. Платники податку – юридичні особи  самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 1 лютого цього ж року подають органу державної податкової служби за місцезнаходженням об'єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою  у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.
Щодо новоствореного (нововведеного) об'єкта житлової нерухомості декларація подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт.

7. Строк та порядок сплати податку.
7.1. Строки та порядок сплати податку визначені Податковим Кодексом України № 2756-VI від 2.12.2010 р.

8. Відповідальність платників.
8.1. Відповідальність платників за своєчасність сплати та подання податкової звітності передбачена Податковим Кодексом України.

Селищний голова  С.І.Сірик

Додаток №2
до рішення 12-ї сесії Білокуракинської селищної ради
від „30” червня 2011 р. № 12/5

ПОЛОЖЕННЯ
про збір за місця для паркування транспортних засобів

1. Платники збору
Платниками збору є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи – підприємці, які згідно з рішенням селищної ради організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.

2. Об'єкт і база оподаткування збором
2.1. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, яка згідно з рішенням селищної ради спеціально відведена для забезпечення паркування транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування, тротуарах або інших місцях, за винятком площі земельної ділянки, яка відведена для безоплатного паркування транспортних засобів, передбачених ст.30 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні».
2.2. Базою оподаткування є площа земельної ділянки, відведена для паркування.

3. Ставки збору.
3.1. Ставки збору встановлюються за кожний день провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у гривнях за 1 м кв. площі земельної ділянки, відведеної для організації та провадження такої діяльності, у розмірі  0,03 відсотка мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

4. Порядок обчислення та строки сплати збору
4.1. Збір сплачується до бюджету Білокуракинської селищної ради авансовими внесками до 30 числа (включно) кожного місяця ( у лютому до 28(29) включно) за місцем розташування  спеціально відведеного місця для паркування  транспортних засобів. Остаточна сума збору, обчислена відповідно до податкової декларації за податковий (звітний) квартал               (з урахуванням фактично внесених авансових платежів), сплачується у строки, визначені для квартального податкового  періоду.
4.2. Платник збору, який має підрозділ  без статусу юридичної особи, що  провадить діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на земельній ділянці не за місцем реєстрації такого платника збору, зобов'язаний зареєструвати такий підрозділ як платника збору в органі  державної податкової служби  за місцезнаходженням земельної ділянки.

5. Податковий період
5.1.Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.

6. Строк  та порядок податкової звітності
6.1. Податкові декларації, крім випадків, передбачених Податковим Кодексом України, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу.

Селищний голова  С.І.Сірик

Додаток №3
до рішення 12-ї сесії Білокуракинської селищної ради від „30” червня 2011 р. № 12/5

ПОЛОЖЕННЯ
про туристичний збір

1. Платники збору
1.1. Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також  особи без громадянства, які прибувають на територію Білокуракинської селищної ради та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов'язанням залишити місце перебування в зазначений строк.
1.2. Платниками збору не є особи, які:
а) постійно проживають, в тому числі на умовах договорів найму у селищі;
б) особи, які прибули у відрядження;
в) інваліди, діти-інваліди та особи, що супроводжують інвалідів І групи або дітей-інвалідів (не більше одного супроводжуючого);
г) ветерани війни;
д) учасники ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС;
е) особи, що прибули за путівками та курсовками в санаторії та пансіонати.

2. Ставки збору
Ставка  встановлюється у розмірі 1 відсотка до бази справляння збору, визначеної п.268.4 ст.268 Податкового Кодексу України.

3. База справляння збору
3.1. Базою справляння збору є вартість усього періоду проживання (ночівлі) за вирахуванням податку на додану вартість.
3.2. До вартості проживання не включаються витрати на харчування чи побутові послуги, телефонні рахунки, оформлення закордонних паспортів, дозволів на в'їзд, обов'язкове страхування, витрати на усний та письмовий переклади, інші документально оформлені витрати, пов'язані з правилами в'їзду.

4. Податкові агенти
4.1. Справляння збору може здійснюватися:
- адміністрацією готелю, санаторно-курортного закладу;
- юридичними або фізичними особами – підприємцями, які уповноважуються селищною радою справляти збір на умовах договору, укладеного з радою;

5. Особливості справляння збору.
Податкові агенти справляють збір під час надання послуг, пов'язаних з тимчасовим проживанням (ночівлею), і зазначають суму сплаченого збору окремим рядком у рахунку (квитанції) на проживання.

6. Строк та порядок сплати збору
6.1. Збір сплачується до бюджету Білокуракинської селищної ради авансовими внесками до 30 числа (включно) кожного місяця (у лютому до 28 (29) включно).
6.2. Суми нарахованих щомісячних авансових внесків відображаються у квартальній податковій декларації.  Остаточна сума збору, обчислена відповідно до податкової декларації за податковий (звітний) квартал (з урахуванням фактично внесених авансових платежів), сплачується у строки, визначені для квартального податкового  періоду.

Податковий агент, який має підрозділ без статусу юридичної особи, що надає послуги з тимчасового проживання (ночівлі) не за місцем реєстрації такого податкового агента, зобов'язаний зареєструвати такий підрозділ як податкового агента туристичного збору в органі державної податкової служби за місцезнаходженням підрозділу.

7. Податковий період
7.1.Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному  кварталу.

8. Строк  та порядок податкової звітності
8.1. Податкові декларації, крім випадків, передбачених Податковим Кодексом України, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу  -- протягом 40 календарних днів, що настають  за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу.

Селищний голова  С.І.Сірик

Аналіз
регуляторного впливу проекту рішення Білокуракинської селищної ради


«Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору, затвердження положень про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збір за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір на території смт Білокуракине».

Цей аналіз регуляторного впливу розроблений згідно повноважень органу місцевого самоврядування відповідно до положень ст. 26,59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст. ст. 1,6,7,8,10,12,265,266,268 Податкового кодексу України, ст. ст.1,5,8,12,33,34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", на виконання та дотримання вимог положень ст. ст. 1,6,7,8,10,12 Податкового кодексу України, ст. ст. 1,5,8,12,33,34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", Постанови Кабінету Міністрів України №308 від 11.03.2004 р. «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».

Рішення сесії Білокуракинської селищної ради „Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору, затвердження положень про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збір за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір на території смт Білокуракине” визначає правові, економічні, соціальні та організаційні засади щодо встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору, затвердження положень про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збір за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір на території на території смт Білокуракине та спрямоване на дотримання вимог, встановлених законодавчими актами України.

1. Опис проблеми, яку планується розв’язати шляхом прийняття даного рішення.
Прийняття даного рішення – регуляторного акту має на меті врегулювання правовідносин, що виникають в процесі розрахунку (обчислення), затвердження, справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору на території смт Білокуракине.
Регуляторний акт визначає права та обов’язки учасників правовідносин у сфері оподаткування діяльності юридичних та фізичних осіб на територій селища, визначає комплекс заходів, необхідних для забезпечення порядку в сфері провадження, справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору на території селища.

2. Цілі державного регулювання
Основною метою даного регулювання є створення сприятливих умов для розвитку інвестиційної діяльності, виконання вимог законодавчих та нормативних актів щодо порядку встановлення та справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору.

3. Альтернативи
- визначення єдиних для всіх суб’єктів правовідносин умов, обмежень та порядку щодо справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору фізичних та юридичних осіб на території смт Білокуракине.
- контроль за сплатою податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору фізичних та юридичних осіб на території смт Білокуракине;
- врахування пропозицій та інтересів суб’єктів в процесі справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору на території смт Білокуракине.

4. Механізм і заходи, які забезпечать розв'язання проблеми
Механізмом досягнення цілей регулювання є прийняття вказаного регуляторного акту.

5. Вигоди та витрати

Білокуракинська селищна рада

Вигоди:
- дотримання фізичними та юридичними особами вимог законодавчих актів щодо справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору на території смт Білокуракине;
- контроль надходжень до місцевого бюджету в частині місцевих податків та зборів;
- встановлення єдиних для всіх суб’єктів правовідносин умов, обмежень та порядку щодо справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору на території смт Білокуракине.

Суб’єкти – юридичні та фізичні особи

Вигоди:
- можливість надання пропозицій стосовно розмірів податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору на території смт Білокуракине.

6. Очікувані результати прийняття регуляторного акту:
- врегулювання правовідносин, що виникають в процесі розрахунку (обчислення), затвердження, справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору на території смт Білокуракине;
- збільшення надходжень до місцевого бюджету;
- контрольованість процесу оподаткування на місцевому рівні.

7. Переваги обраного способу досягнення цілі:
- дотримання вимог, встановлених нормами діючого законодавства України в сфері оподаткування;
- загальна доступність та участь громади при обговоренні даного проекту;
- вирішується проблема організації оподаткування юридичних та фізичних осіб на місцевому рівні.

8. Обґрунтування строку чинності регуляторного акту
Регуляторний Акт приймається на необмежений строк, перегляд та внесення змін проводиться в разі потреби та внесенні змін до чинного законодавства.

9. Показники результативності регуляторного акту

Показники результативності регуляторного акту це:
- врегулювання правовідносин у сфері оподаткування фізичних та юридичних осіб на території смт Білокуракине;
- збільшення сум надходжень до місцевого бюджету;
- контрольованість процесу оподаткування для суб’єктів – фізичних та юридичних осіб на території смт Білокуракине;
- встановлення чіткого порядку розрахунку (обчислення), затвердження, справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору на території смт Білокуракине.

10. Визначення показників результативності регуляторного акту в разі його прийняття
Результативність прийняття даного регуляторного акту буде здійснюватися після набрання ним чинності. Строк проведення відстеження через один рік після набрання чинності даним актом.
 
Експертний висновок щодо регуляторного впливу регуляторного акту - рішення Білокуракинської селищної ради «Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору, затвердження положень про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збір за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір на території смт Білокуракине».

Проект рішення сесії Білокуракинської селищної ради „Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору, затвердження положень про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збір за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір на території смт Білокуракине” визначає правові, економічні, соціальні та організаційні засади оподаткування на території Білокуракинської селищної ради та спрямоване на дотримання вимог, встановлених законодавчими актами України.

Запропонований проект "Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору, затвердження положень про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збір за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір на території смт Білокуракине відповідає наступним принципам регуляторної політики:

Доцільність – прийняття Податкового кодексу України та інших нормативних актів у сфері оподаткуванння визначає необхідність розроблення та затвердження місцевих (регіональних) нормативних актів з врегулювання питань місцевого оподаткування на всій території України.

Адекватність – вказаний нормативний акт на місцевому рівні має врегулювати відносини у сфері оподаткування.

Ефективність — запропонований нормативний акт виключає можливість усунення органів місцевого самоврядування від регулювання процесу оподаткування на території селища Білокуракине.

Збалансованість – врахування інтересів суб’єктів даних правовідносин (господарювання, громадян, держави) в процесі оподаткування на території селища Білокуракине.

Передбачуваність – послідовність регуляторної діяльності, відповідність її цілям державної політики, а саме прийняття Податкового кодексу України та інших нормативних актів, дозволяє суб’єктам господарювання здійснювати планування їхньої діяльності та вирішення питань оподаткування на підставах та в площині правового поля.

Прозорість та врахування громадської думки – інформацію щодо обговорення проекту регуляторного акту було опубліковано на сайті Білокуракинської селищної ради в мережі Інтернет.

Зауваження та пропозиції приймалися за адресою: Білокуракинська селищна рада, смт Білокуракине, пл. Горького, 4, Луганська обл., 92200, тел. 2-20-26, до 19.03.2010 р.

Запропонований проект рішення сесії Білокуракинської селищної ради „Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору, затвердження положень про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збір за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір на території смт Білокуракине” відповідає вимогам, встановлених ст. 4,8,34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" та Постанови Кабінету Міністрів України №308 від 11.03.2004 р. «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта»

Голова постійної комісії з соціальних питань при Білокуракинській селищній раді   М.П. Зубков
Категорія: Положення | Додав: selrada (30.06.2011)
Переглядів: 1232
Copyright Білокуракинська селищна рада © 2017  зв'язок з адміном
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz