Сайт Білокуракинської селищної ради, Білокуракине, Луганська область
Програми, положення
Меню сайту
Категорії
Програми [36]
Положення [10]
Рішення [55]
Тендера [1]
Бюджет [8]
Бюджет
Форма входу
Пошук
Реквізити
Поштова адреса:
Білокуракинська селищна рада
пл. Т.Г.Шевченка, 4
смт. Білокуракине,
Білокуракинський район,
Луганська область, 92200
УКРАЇНА

Електронна адреса (e-mail):
bk.selrada@gmail.com
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Погода
Банери
Вітаю Вас, Гість · RSS 20.09.2017, 09:34

Головна » Статті » Програми

Про затвердження Програми економічного і соціального розвитку Білокуракинської селищної ради на 2015 рік.

БІЛОКУРАКИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

  ШОСТЕ  СКЛИКАННЯ

        СІМДЕСЯТ ТРЕТЯ СЕСІЯ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від   27 січня  2015 року

Смт.Білокуракине                                                                      №    73/3

 

Про затвердження Програми  

економічного і соціального розвитку

Білокуракинської

селищної ради на 2015 рік.

 

                         Керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , заслухавши інформацію селищного голови  Сірика С.І., Білокуракинська селищна рада

 

В И Р І Ш И Л А :

 

  1. Программу  економічного і соціального розвитку Білокуракинської селищної ради на 2015 рік  -  затвердити.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на планово-бюджетну постійну комісію.

 

        Селищний голова                                                       С.І. Сірик.  

 

 

ПРОГРАМА

ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ БІЛОКУРАКИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ     НА 2015 РІК

 

ВСТУП

 

Програму економічного і соціального розвитку Білокуракинської селищної ради на 2015 рік (далі – Програма) розроблено відповідно до Стратегії економічного і соціального розвитку Луганської області на період до 2015 року, затвердженої рішенням обласної ради від 25.09.2008 № 24/10, Стратегії економічного і соціального розвитку Білокуракинського району на 2005-2015 роки, затвердженої рішенням Білокуракинської районної ради від 17.01.2005 № 21/1, Стратегії соціально-економічного розвитку 15 пріоритетних (базових) населених пунктів Білокуракинського району на 2012-2020 рр., затвердженої рішенням Білокуракинської районної ради від 03.07.2012 р. № 19/4, регіональних цільових програм.

Методичною основою розроблення Програми є Закон України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» та постанова Кабінету Міністрів України від 26.04.2003
№ 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету».

 

1. АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

БІЛОКУРАКИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗА 2014 РІК

 

У 2014 році в економіці Білокуракинської селищної  ради відбулися неоднозначні процеси, які мали як негативний, так і позитивний вплив на соціально-економічний та фінансовий стан на території селищної ради.

Джерела формування та фінансування заходів

Очікувані надходження на 2015 рік до Зведеного бюджету  складають 1933000 тис.грн     

Очікуваний збір до загального фонду місцевого бюджету на 2015 рік складає 1933000 тис. грн. з районного бюджету –700325 грн. для утримання дитячих садків та культурних закладів селища.

Розвиток підприємництва

         Мале підприємництво селищної ради  представлене 292 суб’єктами підприємницької діяльності, в тому числі 35 малих підприємств,  248  фізичних-осіб підприємців та  9 одиниць --фермерські господарства.

         Кількість суб’єктів малого підприємництва в 2014 році збільшилося (зменшилося) в порівнянні з минулим роком  на  0,9 % .

У 2014 році за рахунок суб’єктів малого підприємництва створено 100  нових    робочих місць.

Інвестиційна діяльність

За 2014 рік в економіку селищної ради залучались інвестиції  в сумі 99910 грн.

Для участі в обласному щорічному конкурсі проектів розвитку місцевого самоврядування у 2014 році  були надіслані документи по проектах: „ Капітальний ремонт дитячого садка              „ Берізка” смт. Білокуракине Білокуракинського району  Луганської області”  та                                   „ Капітальний ремонт дитячого садка  „ Сонечко”смт. Білокуракине Білокуракинського району  Луганської області”. Конкурс виграв проект „ Капітальний ремонт дитячого садка           „ Берізка” смт. Білокуракине Білокуракинського району  Луганської області”  та у минулому році виконано роботи з ремонту дошкільного закладу.

      У 2014 році за рахунок капітальних видатків місцевого бюджету селищної  ради  на соціально-економічний розвиток передбачено 971000,0 тис. грн.  Виконано капітальні  видатки на суму 362912,0тис.грн., або на 39,5 %,    які передбачені місцевим бюджетом:

 

Придбання  газового лічильника

Придбання принтерів

Придбання газонокосарки

Придбання спортивно-ігрових майданчиків

Капітальний ремонт адмінбудівлі селищної ради по пл.Горького,4

Капітальний ремонт приміщень ДНЗ №1 та №3

 

Реалізація державних та місцевих цільових програм

З метою вирішення проблем розвитку селищної ради, забезпечення концентрації фінансових, матеріально-технічних, інших ресурсів, а також для розв’язання найважливіших проблем у  2014 році на території селищної ради діяла   одна цільова програма.

Обсяг  фінансування  даної програми склав  258100,0 грн. тис. грн.  у тому числі з:

- державного бюджету –  258,0 тис. грн. ( 100 %), ;

 

Демографічна ситуація

Чисельність наявного населення Білокуракинської селищної ради на    «01» жовтня 2014 року  становить  7067 осіб. Починаючи з січня 2014 року внаслідок природного скорочення та міграції, кількість жителів селищної  ради  збільшилась на  338 осіб.

Кількість народжених по селищній раді склало 66 дітей, це  у порівнянні з відповідним періодом минулого року  збільшилось  на  9 дітей.  

За 2014 рік кількість померлих в порівнянні з відповідним періодом минулого року залишилось на тому ж рівні.

 

Зайнятість населення та ринок праці

За 11 місяців 2014 року до центру зайнятості з метою пошуку роботи звернулося 456 осіб, всього на обліку перебувало 611 чоловік, що на 158 осіб більше минулого року .

Працевлаштовані за 2014 рік  336 осіб , що на що на 96 осіб більше, ніж у 2013 році. У громадських роботах брали участь 372 особи. Рівень охоплення активними формами зайнятості склав 126 %.  Структурний склад незайнятих громадян не зазнав суттєвих змін проти минулого року.

За 2014 рік створено 100 нових робочих місць у сфері підприємництва (ФОП).

 

Грошові доходи населення та заробітна плата

          У 2014 році порівняно з відповідним періодом 2013 року  реальні доходи населення зросли на 102,4%

Фонд оплати праці робітників і службовців за 2014 рік складе 71930200 грн., що складає 99%  від  минулого року (72542500).

Очікуєма середньомісячна заробітна плата по селищній раді за 2015 рік складатиме 2289 грн.,. Заборгованість  по  заробітній  платі по  селищній раді за минулий рік відсутня.

 

Житлово-комунальне господарство

          Загальна кількість житлових будинків  складає – 2489  будинків, з них багатоквартирних будинків –48, загальна площа яких складає –408,9  тис. м2

Рівень оплати населенням житлово-комунальних послуг за 2015 рік має скласти  100 %. Заборгованість населення за житлово-комунальні послуги на початок січня 2014 року склала  52269 грн., а на 1 листопада 2014 року  -- 45976 грн.

 За рахунок власних коштів місцевого бюджету проведено ремонтні роботи спрямовані на стабільну роботу систем водопостачання на суму 4000 грн.

Охорона здоров’я

Система охорони здоров'я селищної ради представлена ​​ Білокуракинською центральною районною лікарнею.

Чисельність штатних працівників  у районній лікарні  складає  278 чоловік.

Поточні ремонти у цьому 2014  році проведені на суму  121,4 тис. грн. в тому числі: за рахунок бюджетних коштів на суму  24,1 тис. грн., позабюджетних коштів –  97,3 тис. грн. З бюджету селищної ради у 2014 році для ремонту пологового будинку було виділено 159210 грн

 

Освіта

На території селищної ради функціонує чотири заклади освіти, це дві загальноосвітніх школи та два дитячих дошкільних навчальних заклади «Сонечко» та «Берізка».

Кількість учнів у загальноосвітніх навчальних закладах складає 816 осіб.  Чисельність учнів у порівнянні з 2013 роком збільшилася на  126 осіб.

Кількість  дітей у дошкільних закладах на початок 2015 року складає 295, що на  34  дитини більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

Культура

На території Білокуракинської селищної ради діють заклади культури: 2  клубні установи, районний Будинок культури,  2 бібліотеки, Будинок творчості для дітей, Дитяча школа мистецтв, Краєзнавчий музей.

У закладах культури  працюють  гуртки, колективи художньої самодіяльності у яких займається близько  150 чоловік.

Матеріально-технічна база закладів культури за 2014 рік поповнилась на  1800  грн.                                                                                                                                                                                                                                                                         Послугами        бібліотечної мережі користується 1707 читачів, із них 580 –  діти.

Фізична культура і спорт

На території селищної ради діє дитячо-юнацька спортивна школа, розміщений спортивний комплекс «Здоров'я». За 2014 рік  на території селищної ради було проведено  52 спортивних заходів, у яких приймало участь 2710  чоловік.  Брали участь у  спартакіадах  серед школярів, вчителів, колективів підприємств і організацій району. 

        Порівняно з 2013 роком кількість громадян, залучених до масового спорту за місцем роботи зросла на  163 чоловіки), це на 8 %.

 

2. ПРІОРИТЕТИ ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ БІЛОКУРАКИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НА 2015 РІК

 

Головна мета

Метою Програми є зростання добробуту та підвищення якості життя населення за рахунок забезпечення позитивних структурних зрушень в економіці, підвищення її конкурентоспроможності як основи для збалансованого зростання стандартів та показників економічного розвитку.

Для досягнення зазначеної мети та виконання завдань визначено наступні головні пріоритети:

  1. Створення умов для конкурентоспроможної економіки.
  2. Забезпечення продовольчої безпеки. В межах цього пріоритету передбачається:
  • зростання аграрного виробництва;
  • формування самодостатнього продовольчого ринку на території селищної ради;
  • створення умов для забезпечення розвитку системи вирощування, переробки та зберігання сільськогосподарської продукції.
  1. Реформування системи життєзабезпечення населення. В межах цього пріоритету передбачається:
  • модернізація житлово-комунального господарства;
  • сприяння реалізації  проектів щодо покращання якості житлово-комунальних послуг, що надаються населенню селищної ради;
  • забезпечення екологічної безпеки.
  1. Підтримка малого підприємництва. В межах цього пріоритету передбачається:
  • забезпечення реалізації державної регуляторної політики;
  • сприяння фінансово-кредитній та інвестиційній підтримці малого підприємництва;
  • розвиток дієвої інфраструктури підтримки підприємництва.
  1. Збільшення фінансової спроможності місцевих бюджетів. В межах цього пріоритету передбачається:
  • підвищення ефективності використання бюджетних коштів;
  • детінізація праці та доходів громадян;
  •   збільшення  інформаційного забезпечення;
  •  Сприяти до доступу малого бізнесу до фінансових ресурсів, найбільш актуальне питання для представників малого бізнесу є отримання кредитів для розвитку ;
  • легалізація трудових ресурсів;
  • вжиття заходів щодо підвищення рівня заробітної плати найманих працівників.

3. ШЛЯХИ РОЗВ’ЯЗАННЯ ГОЛОВНИХ ПРОБЛЕМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ І СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ТА ДОСЯГНЕННЯ ПОСТАВЛЕНИХ ЦІЛЕЙ

Для досягнення головної мети Програми  необхідно вирішувати нагальні  проблеми, а саме:

  • зниження енергоємності продукції у галузях економіки;
  • зниження залежності цінової ситуації на споживчому ринку від впливу зовнішніх чинників;
  • підвищення  демографічної ситуації;
  • підвищення  якості життя населення;
  • підвищення рівня та якості надання послуг населенню у житлово-комунальній сфері.

У тому числі за найважливішими напрямками розвитку економіки:

Агропромисловий комплекс:

  • підвищення рівня технічного та технологічного переоснащення галузі;
  • сприяння щодо впровадження тваринницької галузі на підприємствах агропромислового комплексу;
  • удосконалювати рівень застосування науково обґрунтованих систем землеробства в сільськогосподарському виробництві;
  • сприяти підвищенню родючості ґрунтів, раціонального використання в сфері сільського господарства виробництва деградованих та малопродуктивних земель;
  • підвищення рівня підготовки кадрів робочих професій в сільськогосподарському виробництві.

Інвестиційна діяльність:

  • підвищення обсягу елементів  інфраструктури інвестиційної діяльності;
  • підвищення кількості та рівня підготовки фахівців місцевих органів влади із залучення інвестицій;
  • приймати участь в державних, обласних та районних інвестиційних програмах із залученням громадськості селищної ради.

Розвиток житлово-комунального господарства:

  • підвищення стану житлового фонду, систем водопостачання,  водовідведення ;
  • підвищення якості послуг;
  • зниження втрат енергоносіїв при подачі до споживачів;
  • удосконалити ефективний механізм встановлення тарифів із застосуванням стимулюючих заходів.
  • Капітальний ремонт житлового фонду – 100,000;
  • Оплата послуг з надання дозволів на відведення земельної ділянки;
  • Виготовлення технічної документації на земельні ділянки,  експертні висновки та рекомендації;

Освіта:

  • підвищення рівня комп’ютеризації шкіл;
  • удосконалення матеріально-технічної бази навчальних закладів;
  • підвищення рівня фінансування через різноманітні джерела.

 

Охорона здоров’я:

  • удосконалення матеріально-технічної бази оздоровчого закладу.
  • сприяти підвищенню рівня фінансування через різноманітні джерела.
  • вживати заходи щодо забезпеченості медичними кадрами.

Культура:

  • підвищення рівня фінансування на утримання установ культури;
  • підвищення  рівня запровадження новітніх інформаційних технологій у діяльності бібліотек.
  • удосконалення матеріально-технічної бази культурних закладів.

Охорона навколишнього природного середовища:

  • сприяти підвищенню якості питної води;
  • підвищення рівня реалізації заходів програми поводження з твердими побутовими відходами;
  • вжити заходи по залученню коштів інвесторів на реалізацію проектів цільових екологічних  інвестицій та їх здійсненню.

 

 

  1. ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ.

Структура надходжень основних податків та зборів            до зведеного бюджету у 2015 році.

Показники

2015 рік

тис. грн.

у % до загального 

Всього

1933,000

100

Єдиний податок

804,000

41

Плата за землю з фізичних та юридичних осіб

1117,000

58

Інші податки і збори до бюджету

12,000

0,1

         

           Основні проблеми:

застосування податкових пільг, які використовують сільгосптоваровиробники та відсутність підприємств інших галузей виробництва.

 

Основні пріоритети:

забезпечення гарантованого та стабільного надходження доходів до бюджету, раціональне використання коштів бюджетів, а також можливість впливу держави на соціально - економічний розвиток суспільства, забезпечення загальності та рівності оподаткування.

 

Основні завдання:

  • легалізація заробітної плати та підвищення надходжень податку з доходів фізичних осіб;
  • розширення бази оподаткування по платі за землю та повноти сплати, проводити інвентаризацію власників землі і землекористувачів, площ їх земельних ділянок шляхом проведення звірок з відділом Держкомзему;
  • вжиття заходів щодо збільшення кількості суб’єктів господарської діяльності;

 

Очікувані результати та заходи:

 

1. Поповнення надходжень до  бюджету селищної ради

Питому вагу в наповненні місцевого бюджету займає плата за землю та фіксований сільгоспподаток.

В цілях забезпечення виконання планових показників, контролю за повнотою та своєчасністю надходжень зазначених податків необхідно проводити  наступні заходи :

  • помісячне проведення звірки щодо повноти та своєчасності відображення площ землекористування та укладених договорів оренди;
  • проведення контролю з дотримання податкового законодавства в установленні ставок орендної плати та своєчасності її сплати;

 

Структура видатків місцевого бюджету селищної ради у 2015 році

Показники

Видатки, тис. грн.

Темп росту 2015 до 2014,  %

2014 рік

 

2015рік (проект)

Усього

5641233

2633325

 

Загальний фонд

3679962

1933000

71,7

Державне управління

683536

995197

145,6

Освіта

2536905

680016

26,81

Житлово-комунальне господарство

327015

713103

218,1

Культура і мистецтво

82638

20309

24,5

Інше (матеріальна допомога, культзаходи, природоохоронні заходи)

40868

124700

305,1

Видатки, не віднесені до основних груп

 

 

 

Спеціальний фонд

3001200

100000

0,033

 

 По КТКВ 100102 по КЕКВ – 3131 – ремонт житлового фонду (виготовлення проектно-кошторисної документації) – 100000 грн.

По КТКВ  070101 – виконання робіт – за откоси на вікна – по ДНЗ «Сонечко» та «Берізка» - 350845 грн.

  • оплата попередньої заборгованості за виконання робіт по капітальному ремонту по ДНЗ  «Сонечко» та «Берізка» - 608018 грн.
  • По КТКВ 010116 – придбання комп’ютерів 2 шт. – 10000 грн.
  • Придбання кольорового принтера 1 шт. – 5000 грн.
  • По КТКВ 100203 – Придбання та встановлення  металевих опор для світильників та ліхтарів з кріпленням , кабель, фотореле, пускателя магнітного, ламп ФІЛІПС, лічильників світла, економних ламп для поточного ремонту електроосвітлення смт.Білокуракине – 30000 грн.
  • Придбання камер для відео спостереження – 12000 грн.
  • Придбання будівельних матеріалів для поточного ремонту доріг та тротуарів – 14700 грн.
  • Виконання робіт з поточного ремонту  тротуарів – 30000 грн.
  • Поточний ремонт пам’ятників – 5000 грн.
  • Поточний ремонт та укріплення плит на під’їзду дороги до сміттєзвалища – 25000 грн.
  • Оплата послуг із благоустрою населених пунктів, утримання в належному санітарно-технічному  стані об’єктів благоустрою, зелених насаджень, прибирання та обкос придорожньої зони, обслуговування вуличного освітлення, кладовища, полігону твердих побутових відходів.
  • Оплата послуг з побудови систем відео спостереження – 25000 грн.
  • Придбання господарського інвентарю, запчастин на трактор, дизельне паливо – 47000 грн.
  • Придбання лавочок для парків – 4000 грн.
  • Придбання меморіальних трафарет – 500 грн.
  • Поточний ремонт гуртожитку по вул..Леніна,85

По КТКВ – 200700 – КЕКВ 2240 – оплата послуг з надання дозволів на відведення земельних ділянок. Виготовлення технічного документації на земельні ділянки, експертних висновків, рекомендацій – 70000 грн.

         

 

5. РОЗВИТОК РЕАЛЬНОГО СЕКТОРУ ЕКОНОМІКИ.

 

  1. Розвиток підприємництва.

Основні проблеми та питання:

  • легалізація трудових ресурсів;
  • низький рівень заробітної плати найманих працівників.

Основні цілі та завдання:

  • забезпечення фінансово-кредитної та інвестиційної підтримки малого підприємництва

Ресурсне забезпечення: бюджети всіх рівнів, державні фонди, кредити  та власні кошти суб’єктів підприємницької діяльності.

Очікувані результати: отримання суб'єктами підприємництва доступних фінансових ресурсів

5.2.            Інвестиційна діяльність.

Основні проблеми: 

-  недостатність бюджетних коштів на реалізацію інвестиційних проектів щодо соціально-економічного розвитку.

Основні пріоритети:

- сприяння залученню бюджетних коштів на реалізацію проектів і програм інвестиційного спрямування.

Основні завдання:

- участь у виставко-ярмаркових заходах, форумах, конференціях та презентаціях

Очікувані результати:

- залучення на територію селищної ради інвестиційних проектів з різних джерел фінансування;

- створення нових робочих місць та виробничих ділянок.

Ресурсне забезпечення: бюджети всіх рівнів, державні фонди, інші джерела фінансування.

 

5.3.            Реалізація державних цільових програм та місцевих програм.

Основні проблеми: 

  • нерівномірне надходження грошових коштів з державного, обласного та районного бюджетів на фінансування програм;

Основні пріоритети: освоєння фінансових ресурсів та виконання заходів, запланованих цільовими програмами.

Основні завдання:

- розробка, затвердження та виконання цільових програм, спрямованих на стабілізацію в умовах кризи економічного та соціального розвитку територіальної громади Білокуракинської селищної ради.

Очікувані результати:

-       збільшення кількості ефективно діючих цільових програм;

Ресурсне забезпечення: бюджети всіх рівнів, державні фонди, кредити, інші джерела фінансування.

 

  1. Агропромисловий комплекс.

Основні проблеми :

- значне зменшення розвитку тваринницької галузі та території ради

Основні пріоритети:

  • створення сприятливих умов для впровадження новітніх технологій;
  • забезпечення продовольчої безпеки селища;

Основні завдання:

  • збільшення поголів'я великої рогатої худоби, поголів'я корів, свиней, збільшення виробництва молока
  • підтримка розвитку особистих підсобних господарств громадян

Очікувані результати:

  • приріст поголів'я  ВРХ, свиней
  • розвиток особистих підсобних господарств на території селищної ради

         Ресурсне забезпечення: бюджети всіх рівнів, державні фонди, кредити, власні кошти суб’єктів  господарської діяльності, інші джерела фінансування.

 

  1.  Житлово-комунальне господарство.

Основні проблеми:

  • незадовільний стан доріг та тротуарів на території смт.Білокуракине.
  • недостатнє фінансування програми підтримки індивідуального житлового будівництва на селі «Власний дім».

Основні пріоритети:

  • оптимізація управління основними фондами спільної власності територіальних громад на території селищної ради.
  • створення умов забудовникам для введення в експлуатацію житла за рахунок бюджетних коштів.

Основні завдання на 2015 рік:

  • проведення капітальних ремонтів доріг та тротуарів селища;
  • забезпеченість житлом населення селища

Очікувані результати :

  • підвищення рівня комфортності проживання людей;
  • зменшення рівня відтоку населення, залучення на територію селища молоді, в тому числі спеціалістів різних рівнів

Ресурсне забезпечення: бюджети всіх рівнів, державні фонди, кредити, власні кошти суб’єктів  господарської діяльності, інші джерела фінансування.

 

6 . СОЦІАЛЬНА СФЕРА.

6.1. Демографічна ситуація.

Основні проблеми:

-   низька народжуваність;

  • висока смертність;
  • відплив населення з території селищної ради.

Основні пріоритети:

-   створення умов для повноцінного життя і праці населення.

Основні завдання:

  • забезпечення соціальної підтримки сімей, дітей та молоді через ефективно функціонуючу систему соціальних послуг;
  • створення нових робочих місць.

Очікувані результати:

- зменшення відтоку населення в інші регіони;

- покращення демографічної ситуації.

  

6.2. Зайнятість населення та ринок праці.

Основні проблеми:

  • сезонність роботи такої галузі як сільське господарство;
  • заповнення вакансій з мінімальною заробітною платою;
  • нестача робочих місць.

Основні пріоритети: забезпечення регулювання ринку праці за допомогою правового, організаційного та економічного механізмів, що створюють умови для забезпечення зайнятості населення та його соціального захисту від безробіття.

Основні завдання:

  • забезпечення  регулювання  ринку праці за допомогою правового, організаційного та економічного механізмів, що створюють умови для забезпечення зайнятості населення та його соціального захисту від безробіття.

Очікувані результати:

  • зменшення рівня безробіття та підвищення рівня зайнятості;
  • підвищення кваліфікації кадрів за рахунок професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації безробітних громадян;

 

6.3. Грошові доходи населення та заробітна плата.

Основні проблеми:

  • низький рівень  середньомісячної  заробітна плата на одного штатного  працівника;

Основні пріоритети: забезпечення зростання доходів населення, зменшення їх диференціації шляхом підвищення заробітної плати, недопущення виплати заробітної плати менше прожиткового мінімуму.

Основні завдання:

  • приріст доходів населення  у 2015 році.

Очікувані результати:

  • збільшення наявних доходів населення та середньомісячної заробітної плати

 

6.4. Соціальне забезпечення.

Станом на   « 15» грудня  2014 року  звернулося за наданням субсидії  283 сім’ї, які мешкають на території смт.Білокуракине, з них призначено субсидію  234 сім’ям, що порівняно з 2013 роком  становить 100% ( у минулому році звернулося за наданням субсидії  299 сімей, з них призначено субсидію  235 сім’ям).

Основні проблеми:

  • відсутність достатнього фінансування з державного і місцевого бюджетів для вирішення соціальних потреб населення.

Основні пріоритети:

- забезпечення підвищення соціального захисту населення та якісне надання соціальних послуг;

- своєчасне нарахування та виплата державної допомоги, компенсацій та надання пільг пільговій категорії населення;

- забезпечення засобами реабілітації осіб з обмеженими функціональними можливостями.

Основні завдання:

  • підвищення рівня інформованості населення з питань призначення соціальних допомог та пільг;

Очікувані результати та заходи:

  • підвищення кількості соціальних виплат, зменшення соціальної напруги в суспільстві;

 

7. ГУМАНІТАРНА СФЕРА.

7.1. Охорона здоров’я.

Основні проблеми:

  • недостатнє фінансування галузі;

Основні пріоритети:

 Забезпечення високоякісної і доступної медичної допомоги, формування мотивації до здорового способу життя населення і покращення демографічної ситуації.

Основні  завдання :    

  • поліпшення фінансування лікувального закладу районного рівня

Очікувані результати  

  • зниження рівня захворювань та смертності населення.

7.2. Освіта.

Основні проблеми:

-       відсутність належного фінансування;

-       забезпечення та удосконалення загальноосвітніх шкіл та дошкільних закладів сучасними навчальними технічними засобами;

Основні пріоритети: створення умов для забезпечення рівного доступу дітей до якісної освіти, підвищення фахового рівня педагогічних працівників; активізація роботи з молоддю.

Основні завдання:

-         створення умов для повноцінного функціювання загальноосвітніх шкіл та дошкільних закладів на території селищної ради

        Очікувані результати

- забезпечення рівного доступу дітей до якісної освіти.

Ресурсне забезпечення: бюджети всіх рівнів, державні фонди, кредити, власні кошти суб’єктів  господарської та підприємницької діяльності, інші джерела фінансування.

7.3. Культура.

Основні проблеми:

- поновлення матеріально-технічної бази закладу культури;

  • недостатність фінансування.

  Основні пріоритети

  • створення сприятливих умов для забезпечення творчого інтелектуального та духовного розвитку населення, особливо підростаючого покоління;
  • створення умов для спілкування людей у сфері дозвілля, засвоєння ними культури відпочинку;
  • оновлення бібліотечних фондів.

Основні завдання:

  • Створення умов для спілкування людей у сфері дозвілля
  • забезпечення користувачів бібліотек.

Очікувані результати:

-  збереження національної культурної спадщини, розширення доступу населення до культурних надбань;

- забезпечення бібліотек вітчизняною та зарубіжною книжковою продукцією, періодичними виданнями;

7.4. Фізична культура і спорт.

Основні проблеми:

  • низький  рівень  охоплення фізкультурно-оздоровчою  діяльністю  різних груп населення;

Основні пріоритети

-  сприяння  залученню  до здорового  способу життя  через  активні  заняття  фізичною  культурою і спортом  усіх категорій населення.

Основні завдання:

  • забезпечення доступу широких верств населення до занять масовим спортом;

Очікувані результати :

-  збільшення  кількості громадян  та дітей, залучених до  систематичних  занять  масовими  видами спорту.

8. ОХОРОНА НАВКОЛИШНЬОГО ПРИРОДНЬОГО СЕРЕДОВИЩА.
На території селищної ради  розташований полігон твердих побутових відходів, який займає територію  2444 га.

Основні проблеми:

- відсутність коштів для облаштування згідно вимог полігону твердих побутових відходів.

               Основні пріоритети:

- забезпечення екологічної безпеки, поліпшення довкілля.

      Основні завдання:

  • Виготовлення документації з ремонтних робіт;
  • Виконання робіт з облаштування полігону твердих побутових відходів;
  • Проведення  робіт по ліквідації несанкціонованих звалищ та збору й вивозу побутових відходів на полігон твердих побутових відходів.

      Очікувані результати:

-  Поліпшення екологічного стану території селищної ради

Категорія: Програми | Додав: selrada (27.01.2015)
Переглядів: 553
Copyright Білокуракинська селищна рада © 2017  зв'язок з адміном
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz