Сайт Білокуракинської селищної ради, Білокуракине, Луганська область
Програми, положення
Меню сайту
Категорії
Програми [36]
Положення [10]
Рішення [55]
Тендера [1]
Бюджет [8]
Бюджет
Форма входу
Пошук
Реквізити
Поштова адреса:
Білокуракинська селищна рада
пл. Т.Г.Шевченка, 4
смт. Білокуракине,
Білокуракинський район,
Луганська область, 92200
УКРАЇНА

Електронна адреса (e-mail):
bk.selrada@gmail.com
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • W3Schools українською
  • W3Schools на русском
  • Білокуракинський портал (архів)
  • Білокуракинський портал (okis)
  • Білокуракинський портал (BS)
  • Білокуракинський портал (WP)
  • Блог SStimorol
  • Життя Білокуракинщини (BS)
  • Життя Білокуракинщини (WP)
  • Життя Білокуракинщини (сайт)
  • Білокуракинська сел.рада
  • Білокуракинський портал (ucoz)
  • Forever, Michael
  • 7 чудес Білокуракинщини
  • СК Восток (Белокуракино)
  • Фильмы онлайн
  • Колектив Грація
  • Банери
    Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 06:48

    Головна » Статті » Програми

    Проект Про затвердження Програми розвитку пасажирського транспорту та безпеки дорожнього руху на території Білокуракинської селищної ради

                                                                                                                                                                                            ПРОЕКТ

    УКРАЇНА

    ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ

    БІЛОКУРАКИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

    СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

     _________ СЕСІЯ

    __________________________

    Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

     

    Від  ___________2016 року                                                                                                                                                    №_________     

    смт. Білокуракине

     

    Про затвердження Програми розвитку

    пасажирського транспорту та безпеки

    дорожнього руху на території

    Білокуракинської селищної ради

    на 2016 -  2020 роки.

     

     

             Керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування  в Україні», відповідно до Законів України «Про транспорт», «Про автомобільний транспорт», «Про дорожній рух», «Про державні соціальні стандарти і державні соціальні гарантії»,  чинного законодавства України, регулюючого взаємовідносини в сфері дорожнього руху та пасажирського перевезення, Білокуракинська селищна рада

    В И Р І Ш И Л А:

     

    1. Програму розвитку пасажирського транспорту та безпеки дорожнього руху на території Білокуракинської селищної ради на 2016 -  2020 роки затвердити  ( Програма додається-- додаток №1).
    2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, промисловості, підприємництва та сфери послуг.

     

     

                         Селищний голова                                           С.І.Сірик.

     

     

     

                                                                                                                     Додаток №1

    до рішення Білокуракинської селищної ради

                                                                                                                                                                  № _____ від   __________ 2016р.

     

    Програма

    розвитку пасажирського транспорту та безпеки дорожнього руху на території  Білокуракинської селищної ради на 2016 -  2020 роки

    1. Загальні положення.

    1.1. Мета програми.

    Метою політики Білокуракинської селищної ради в галузі пасажирських перевезень є гарантоване та ефективне задоволення потреб населення об'єднаної громади Білокуракинської селищної ради в безпечності та якості наданні послуг з пасажирських перевезень.

    Програма розвитку пасажирського транспорту та безпеки дорожнього руху на території об'єднаної громади є стратегічним документом, який утворено на основі аналізу сучасного стану пасажирських перевезень,  що зазначає основні заходи, напрямки та цілі розвитку ринку пасажирських перевезень та безпеки дорожнього руху.

    Основи Програми реалізуються шляхом розробки, затвердження та реалізації відповідних положень у напрямку розвитку та удосконалення маршрутної мережі, якості перевезень, оптимізації структури рухомого складу, та вимог до перевізників, удосконалення інвестиційної, тарифної та кадрової політики, безпеки дорожнього руху, охорони оточуючого середовища.

    Програма передбачає розв᾿язання наступних завдань:

    - утворення умов удосконалення транспортної складової економічного і соціального розвитку  об'єднаної громади Білокуракинської селищної ради;

    - підвищення рівня забезпечення об'єднаної громади Білокуракинської селищної ради якісними пасажирськими послугами;

    - розвиток конкурентного середовища на ринку транспортних послуг;

    Політика  селищної ради в галузі пасажирського транспорту та безпеки дорожнього руху реалізується відповідно до Законів України «Про транспорт», «Про автомобільний транспорт», «Про дорожній рух», «Про державні соціальні стандарти і державні соціальні гарантії»,  чинного законодавства України, регулюючого взаємовідносини в сфері дорожнього руху та пасажирського перевезення.

    1.2. Аналіз стану пасажирських перевезень в об'єднаній громаді Білокуракинської селищної ради.

    На сьогоднішній день для задоволення потреб населення об'єднаної громади Білокуракинської селищної ради в пасажирських перевезеннях сформована мережа автобусних маршрутів. Загальна протяжність автобусної мережі  складає  150 кілометри.

    Регулярні пасажирські перевезення селищі здійснюються в «звичайному» режимі руху. Автобусна мережа складається з 14 маршрутів.  По Білокуракинській селищній раді мешкає близько 3875 осіб, які користуються пільгами безкоштовного проїзду в приміському транспорті, який працює в «звичайному» режимі руху. Компенсація перевізникам за перевезення пільгової категорії громадян в приміському транспорті здійснюється за рахунок Державного бюджету. Також передбачується  виділення дотації  за рахунок коштів  бюджету Білокуракинської селищної ради  за транспортні послуги населенню      на місцевому маршруті  по селищу  Білокуракине.

    Для обслуговування діючої автобусної мережі використовується 11 одиниць транспорту. Загальний обсяг пасажирських перевезень в селищі Білокуракине складає 15200    пасажирів щорічно, в інших населених пунктах громади  130000 пасажирів щорічно.

    Перевізники здійснюють свою діяльність згідно з договорами про організацію пасажирських перевезень, які укладені з Організатором пасажирських перевезень відповідно до рішення конкурсного комітету з визначення автоперевізників в селищі Білокуракине, , в інших населених пунктах громади. На даний час ринок пасажирських перевезень представлено одним транспортним підприємством. Однак власною виробничою базою, яка дає змогу здійснювати комплекс послуг із зберігання, технічного контроля, обслуговування та ремонту транспортних засобів, медичного обслуговування водіїв, у обсягах, передбачених відповідними законодавчими та нормативними актами, підприємство забезпечене.

    Основними проблемами розвитку системи перевезень є:

    - недостатній розвиток транспортної інфраструктури населених пунктах громади (дорожнє покриття, автоматизовані системи управління дорожнім рухом, системи диспетчерського контролю і управління, майданчиків для розвороту, зупиночних комплексів, формування пішохідних зон, упорядкування парковок та місць стоянок, тощо) та механізмів її фінансування;

    - неудосконалений механізм компенсації затрат перевізникам за перевезення пільгової категорії населення.

    2. Розвиток транспортного потенціалу селища.

    З метою забезпечення дорожньо-транспортних умов безпеки руху:

    - в населених пунктах дотримувати в належному стані зупинки, визначити розворотні майданчики на кінцевих зупинках, згідно вимогам безпеки дорожнього руху;

    - тримати на постійному контролі стан дорожнього покриття шляхів населених пунктів громади, при необхідності робити ямковий ремонт;

    2.1. Розвиток транспортної інфраструктури.

    Метою даного розвитку є утворення умов для покращення якості обслуговування пасажирів на існуючих маршрутах, подовження існуючих маршрутів, відкриття нових маршрутів.

    Даний розділ Програми передбачає наступні заходи:

    - оптимізація і дотримання розкладу та інтервалу руху на маршрутах;

    - утворення нових маршрутів, відповідно до потреб населення громади;

    - подовження існуючих маршрутів з урахуванням інтересів пасажирів;

    - введення нових режимів руху ("звичайний", "маршрутне таксі");

    - обладнання зупинок пасажирського автомобільного транспорту.

    3. Забезпечення якості пасажирських автоперевезень.

    3.1. Критерії якості пасажирських автоперевезень.

    Найважливішим визначаючим критерієм якості обслуговування є організація забезпечення безпеки технологічного процесу перевезень. Всі інші критерії можливо розглядати лише за умови її першочергового забезпечення.

    Вагомими факторами, які визначають якість, є зменшення часу, витраченого на поїздку, та збільшення комфортності перевезень. При визначенні часу, який витрачається на поїздку необхідно враховувати:

    - час «пішохідної доступності», тобто час, який витрачається пасажиром на підхід до місця зупинки (початковий пункт поїздки) і з місця зупинки (кінцевий пункт поїздки);

    -  час очікування автобусу;

    - безпосередній час проїзду в автобусі.

    Якість перевезень визначається також коефіцієнтом регулярності (відношення кількості фактично зроблених рейсів до запланованих) і графічності (відношення кількості рейсів, які здійснені із дотриманням графіку руху, до загальної кількості здійснених рейсів).

    Комфортність перевезень визначається, передусім, відповідності місткості автобуса  та їх кількості сформованому пасажиропотоку, а також класом комфортності автобуса.

    Важливішим елементом забезпечення безпеки технологічного процесу перевезень, а також в якійсь мірі, їх комфортності має технічна підготовка автобуса. Виходячи з вищевикладеного, забезпечення якості пасажирських перевезень, не в останнє, залежить від наявності у перевізника відповідної виробничої бази (власної або орендованої). Таким чином, під час визначення якості перевезень необхідно враховувати потужність і якість виробничої бази перевізника.

    Безпечність технологічного процесу перевезень в значній мірі залежить від наявності і ефективності функціонування служб безпеки руху і охорони праці. В останньому випадку важливим фактором є суворе дотримання режиму праці і відпочинку водіїв.

    3.2. Вимоги до рухомого складу.

    Рухомий склад, який використовується на автобусних перевезеннях загального користування, з точки зору конструкції і технічного стану повинен відповідати вимогам, які забезпечують:

    - безпеку людей, які користуються транспортними засобами або беруть участь у дорожньому русі;

    - відповідність нормам відносно забруднюючих викидів, парникових газів, електромагнітних поміх, рівня шуму та інших показників негативного впливу на людину та навколишнє середовище;

    - попередження пошкодження транспортними засобами доріг та їх облаштування;

    - ефективне використання енергетичних ресурсів та експлуатаційних матеріалів;

    - захист від незаконного використання транспортних засобів;

    - збереження властивостей безпеки з часу виготовлення транспортного засобу до його утилізації;

    - відповідність іншим вимогам законодавства.

    Збереження автобусів повинно забезпечуватись в спеціально пристосованих для цього приміщеннях, гаражах, на майданчиках, стоянках, забезпечених засобами охорони. Збереження автобусів в жилих зонах, за межами спеціально відведених для цього місць – заборонено.

    Технічне обслуговування і ремонт автобусів відбувається з метою їх підтримки в належному стані і забезпечення встановлених виробником технічних характеристик під час експлуатації, зберігання і утримання під час усього періоду експлуатації.

    3.3. Режими руху, умови, вимоги, співвідношення.

    На приміських пасажирських перевезеннях загальна кількість транспортних засобів, які працюють на маршрутах загального користування визначається із кількості мешканців населеного пункту та середньої протяжності пасажирських маршрутів. При цьому мінімальна кількість транспортних засобів рекомендується визначати виходячи з наступних співвідношень:

    - при середній протяжності маршрутів, яка перевищує:

    • 10км – не менш 1-го автобуса на 500-700 мешканців;
    • від 6 км до 10 км – не менш 1-го автобуса на 1000 – 1500 мешканців;
    • до 6 км – не менше 1-го автобуса на 1500-2000 мешканців.

     

    4. Тарифна політика.

    Соціальна функція пасажирського транспорту загального користування - загальна доступність його послуг для усього населення, потребує збереження державного регулювання тарифів на проїзд соціально значущими автобусними маршрутами.

    Тарифна політика на автомобільному транспорті повинна забезпечувати виконання соціальної функції автомобільного транспорту, задовольняти підприємницькі інтереси, забезпечувати розвиток автомобільного транспорту, стимулювати введення сучасних технологій перевезень, використання сучасних типів транспортних засобів, а також сприяти вирішенню наступних завдань:

    - задоволення підприємницького інтересу;

    - підвищення можливостей субʹєктів господарювання щодо забезпечення потреб споживачів послуг, залучення інвестицій в розвиток автомобільного транспорту та досягнення постійних економічних умов роботи;

    - стимулювання конкуренції і поява нових суб'єктів господарської діяльності на ринку автомобільного транспорту;

    - забезпечення стабільності, прозорості та прогнозування тарифів.

        Тарифи на автобусні перевезення загального користування в  Білокуракинській селищній раді є одним з найважливіших показників, які забезпечують постійне функціонування перевізників, стабільність їх економічного положення, якість і безпеку перевезень, а також інвестиційну привабливість. З іншого боку, необхідно враховувати, що рівень тарифів є важливим соціальним фактором, і при його визначенні потрібно враховувати реальну платоспроможність населення.

    На маршрутах   по  Білокуракинській селищній раді діє один  вид тарифу.

    4.1 Компенсаційна політика.

    Компенсаційна політика пасажирських автоперевезень повинна забезпечити комплексне вирішення проблеми надання необхідних засобів на компенсацію за пільгове перевезення громадян. Перелік пільгових категорій громадян визначений відповідними законодавчими актами та Законом України «Про державний бюджет України» на відповідний рік. Це стосується компенсації збиткових регульованих тарифів, забезпечення умов для всебічного розвитку та підвищення якості соціально значущих послуг автомобільного транспорту.

    З метою уніфікації відповідних розрахунків, забезпечення оптимізації та забезпечення контролю за розподілом та використанням, направлених на компенсацію, бюджетних коштів в практичній діяльності доцільно користуватися регіональними Методичними рекомендаціями щодо надання субвенції за пільгове перевезення громадян автомобільним пасажирським перевізникам, які працюють на маршрутах загального користування.

    За рахунок субвенцій з Державного бюджету України здійснюється виключно компенсація за пільгове перевезення окремих категорій громадян під час здійснення соціально значущих послуг автомобільним транспортом загального користування  у «звичайному» режимі руху.

    Замовлення на пільгове перевезення громадян рекомендується формувати з урахуванням установленого рівня тарифів на соціально значущі послуги автомобільного транспорту та обсягів бюджетних коштів, передбачених на компенсацію цих послуг (перевезень).

    Компенсація пільгових перевезень окремих категорій громадян перевізниками здійснюється на основі договорів між головним розпорядником бюджетних коштів та перевізниками. Дані договори укладаються на підставі договорів про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах, укладених перевізниками з Організатором даних перевезень згідно вимог чинного законодавства.

     

     

    5. Безпека дорожнього руху.

    5.1. Безпека пасажирських перевезень та дорожнього руху.

    Серед усіх показників, які характеризують розвиток та удосконалення системи організації пасажирських автоперевезень та підвищення їх якості, питання забезпечення безпеки автоперевезень та безпеки дорожнього руху має пріоритетне значення.

    На сьогодні ступінь розвитку вулично-дорожньої мережі селища  та сіл, та її стан не відповідають рівню інтенсивності транспортного сполучення.

    Украй низьким залишається рівень упровадження новітніх технологій і технічних засобів організації дорожнього руху.

     Внаслідок стрімкого росту автомобілізації країни, й селища та сіл  зокрема, протягом останнього десятиріччя практично повністю вичерпано ресурсні можливості дорожньої мережі, що спричиняє значне погіршення умов руху, екологічної ситуації, збільшення витрат пального та зростання аварійності.

    Основними показниками  незадовільних дорожніх умов визначено:

    - наявність ямковості та руйнування покриття проїзної частини;

    - низька якість  тротуарів та відсутність велодоріжок уздовж доріг загального користування в селищі Білокуракине, інших населених пунктів громади;

     Загальний контроль щодо забезпечення безпеки дорожнього руху, техніки безпеки здійснюється відповідними державними структурами.

    Контроль з боку Організатора (замовника) за забезпеченням виконання вимог безпеки дорожнього руху, техніки безпеки та охорони праці здійснюється виключно в межах умов договору, який укладається між Організатором та перевізником.

    Необхідно забезпечити обов᾿язкову наявність в договорі про організацію перевезень розділу, який визначатиме права та обов᾿язки Організатора та перевізника з питань безпеки пасажирських перевезень.

    Важливим фактором забезпечення безпеки дорожнього руху є:  утримання проїзної частини у доброму стані, наявність розмітки, регульованих перехресть та переїздів, освітлення шляхів та постійне оновлення рухомого складу сучасними автобусами. Відповідність класу та місткості автобусів, які обслуговують автобусні маршрути, пасажиропотокам. Також, з точки зору забезпечення безпеки руху, необхідно посилити контроль за здійсненням зупинок автобусами, які працюють в режимі руху «маршрутне таксі» та «експрес», виключно в місцях, які відповідають правилам дорожнього руху. 

    5.2. Охорона навколишнього середовища.

    Одним з найважливіших напрямків перспективного розвитку транспортної системи району є забезпечення екологічної безпеки, зниження рівня забруднюваності оточуючого середовища.

    Основні фактори, які впливають на підвищення рівня забруднюваності оточуючого середовища є:

    - значне збільшення кількості автомобільного транспорту;

    - незадовільний стан автотранспорту, зокрема через його значний вік;

    - використання палива низької якості, яка не відповідає екологічним вимогам європейських стандартів.

    Основні напрямки зниження рівня забруднюваності оточуючого середовища від роботи транспорту:

    - забезпечення дієвого контролю за якістю палива;

    - введення системи заходів з використання приладів, які дозволять знизити місткість шкідливих речовин у відпрацьованих газах;

    - утворення оптимальної системи управління рухом транспорту.

    Пріоритетним напрямком також необхідно вважати реалізацію комплексу заходів з  підвищення контролю за рівнем забруднюваності транспортними засобами повітряної атмосфери.

                      

     

                Селищний голова                                                           С.І.Сірик.

     

     

     

    Аналіз

    регуляторного впливу до проекту рішення селищної ради

     

             Назва регуляторного акта: " Про затвердження  Програми розвитку пасажирського транспорту та безпеки дорожнього руху на території Білокуракинської селищної ради на 2016 -  2020 роки.»

             Розробник документа: виконавчий комітет Білокуракинської селищної ради.

     

             Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення селищної ради " Про затвердження  Програми розвитку пасажирського транспорту та безпеки дорожнього руху на території Білокуракинської селищної ради на 2016 -  2020 роки.» підготовлено на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року №308, відповідно до Законів України «Про транспорт», «Про автомобільний транспорт», «Про дорожній рух», «Про державні соціальні стандарти і державні соціальні гарантії»,  чинного законодавства України, регулюючого взаємовідносини в сфері дорожнього руху та пасажирського перевезення.

     

    1.Визначення проблеми

    Основними проблемами розвитку системи перевезень в об'єднаній громаді Білокуракинської селищної ради є недостатній розвиток транспортної інфраструктури населених пунктів громади  (дорожнє покриття, автоматизовані системи управління дорожнім рухом, системи диспетчерського контролю і управління, майданчиків для розвороту, зупиночних комплексів, формування пішохідних зон, упорядкування парковок та місць стоянок, тощо) та механізмів її фінансування; неудосконалений механізм компенсації затрат перевізникам за перевезення пільгової категорії населення.

     

    2. Цілі державного регулювання

            Метою програми  є гарантоване та ефективне задоволення потреб  населення об'єднаної громади Білокуракинської селищної ради в безпечності та якості надання послуг з пасажирських перевезень.    

        3. Визначення альтернативних способів досягнення цілей.

             1. Перша альтернатива – залишити дану ситуацію без змін.

             Дана альтернатива є неприйнятною у зв’язку з тим, що не будуть досягнуті цілі у здійсненні заходів із забезпечення населення об'єднаної громади Білокуракинської селищної ради в безпечності та якості надання послуг з пасажирських перевезень.

             2. Друга альтернатива – прийняття рішення " Про затвердження  Програми розвитку пасажирського транспорту та безпеки дорожнього руху на території Білокуракинської селищної ради на 2016 -  2020 роки.»

             Дана альтернатива є актуальною та адекватною ситуації, що склалася та досягає завдань регулювання.

     

    4. Механізм і заходи, які забезпечать розв'язання проблеми.

             Для розв’язання проблеми, зазначеної в розділі 1 цього Аналізу, пропонується селищною радою затвердити  Програму розвитку пасажирського транспорту та безпеки дорожнього руху на території Білокуракинської селищної ради на 2016 -  2020 роки.

                Рішення  встановлює та затверджує  Заходи щодо утворення умов для покращення якості обслуговування пасажирів на існуючих маршрутах, подовження існуючих маршрутів, відкриття нових маршрутів.

     

     

    5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей

             Запровадження рішення сесії Білокуракинської  селищної ради «Про затвердження Програми розвитку пасажирського транспорту та безпеки дорожнього руху на території Білокуракинської селищної ради на 2016 -  2020 роки» забезпечить високу вірогідність досягнення поставлених цілей.

             Розробка рішення сесії Білокуракинської селищної ради здійснюється за принципами:

                  - законності;

                  - гласності (відкритості та загальнодоступності);

                  - колегіальності.

     

    6.Визначення показників результативності рішення

             1. Показником результативності рішення є поліпшення безпечності та якості надання послуг з пасажирських перевезень на території об'єднаної громади Білокуракинської селищної ради.

     

    7. Обґрунтування терміну дії рішення

             Строк дії зазначеного регуляторного акта не обмежений.

           

      Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акту та аналізу його регуляторного впливу  просимо надавати у письмовій формі:

    • поштою за адресою: Білокуракинська селищна рада, смт. Білокуракине, пл. Шевченка, 4, Луганська обл., 92200,
    • факсом (о6462) 2-27-38.

    Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб та їх об’єднань приймаються протягом  30 календарних днів з моменту опублікування  оголошення на сайті Білокуракинської селищної ради

     

    Експертний висновок щодо регуляторного впливу регуляторного акту - рішення Білокуракинської селищної ради " Про затвердження  Програми розвитку пасажирського транспорту та безпеки дорожнього руху на території

    Білокуракинської селищної ради на 2016 -  2020 роки.»

     

    Проект рішення сесії Білокуракинської селищної ради  «Про затвердження Програми розвитку пасажирського транспорту та безпеки дорожнього руху на території Білокуракинської селищної ради на 2016 -  2020 роки» визначає правові, економічні, фінансові, соціальні та організаційні засади забезпечення  безпечності та якості надання послуг з пасажирських перевезень на території об'єднаної громади Білокуракинської селищної ради.

    Запропонований проект регуляторного акту «Про затвердження Програми розвитку пасажирського транспорту та безпеки дорожнього руху на території Білокуракинської селищної ради на 2016 -  2020 роки» відповідає наступним принципам регуляторної політики:

     

       Доцільність – положення Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших нормативно-правових актів визначає необхідність вжиття  заходів з забезпечення розвитку пасажирського транспорту та безпеки дорожнього руху на відповідній території, а також затвердження місцевих програм( правил, планів заходів та інше).

     

      Адекватність – вищевказана Програма має на меті врегулювати відносини, пов’язаних з вирішенням першочергових завдань забезпечення розвитку пасажирського транспорту та безпеки дорожнього руху на території  об'єднаної громади Білокуракинської селищної ради.

     

    Ефективність - запропонований проект регуляторного акту  передбачає можливість для органів місцевого самоврядування щодо розвитку та удосконалення системи організації пасажирських автоперевезень та підвищення їх якості, питання забезпечення безпеки автоперевезень та безпеки дорожнього руху  на території селища Білокуракине, населених пунктів громади.

     

    Збалансованість – врахування інтересів суб’єктів правовідносин (господарювання, громадян, держави) в процесі вирішення питання забезпечення  розвитку пасажирського транспорту та безпеки дорожнього руху на території  об'єднаної громади Білокуракинської селищної ради.

     

    Передбачуваність – послідовність регуляторної діяльності, відповідність її цілям державної політики, а саме прийняття Законів України «Про транспорт», «Про автомобільний транспорт», «Про дорожній рух»  та відповідних нормативно-правових актів, затвердження вищевказаної Програми дозволяє суб’єктам правовідносин вирішувати питання забезпечення розвитку пасажирського транспорту та безпеки дорожнього руху на території селища Білокуракине,та всіх населених пунктів громади  в площині правового поля.

     

    Прозорість та врахування громадської думки – інформацію щодо обговорення проекту регуляторного акту було  розміщено на сайті Білокуракинської селищної ради. Зауваження та пропозиції приймалися за адресою: Білокуракинська селищна рада,

    смт. Білокуракине, пл. Шевченка, 4, Луганська обл., 92200, тел.. 2-19-23 протягом 30 календарних днів.  

    Запропонований проект рішення сесії Білокуракинської селищної ради  «Про затвердження Програми розвитку пасажирського транспорту та безпеки дорожнього руху на території Білокуракинської селищної ради на 2016 -  2020 роки» відповідає вимогам,  встановленим    ст. 4,8,34 Закону  України  "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської  діяльності" та Постанови Кабінету  Міністрів України №308 від 11.03.2004 р. «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта»

     

      Голова постійної комісії з питань

    житлово-комунального господарства,

    комунальної власності, промисловості, підприємництва

    та сфери послуг                                                                                                           І.Л.Вялий

     

    Категорія: Програми | Додав: selrada (28.12.2015)
    Переглядів: 1305
    Copyright Білокуракинська селищна рада © 2024  зв'язок з адміном
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz