Сайт Білокуракинської селищної ради, Білокуракине, Луганська область
Програми, положення
Меню сайту
Категорії
Програми [36]
Положення [10]
Рішення [55]
Тендера [1]
Бюджет [8]
Бюджет
Форма входу
Пошук
Реквізити
Поштова адреса:
Білокуракинська селищна рада
пл. Т.Г.Шевченка, 4
смт. Білокуракине,
Білокуракинський район,
Луганська область, 92200
УКРАЇНА

Електронна адреса (e-mail):
bk.selrada@gmail.com
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Погода
Банери
Вітаю Вас, Гість · RSS 17.08.2017, 11:47

Головна » Статті » Рішення

Про затвердження програми розвитку земельних відносин Білокуракинської селищної ради на 2016-2020 роки

 

УКРАЇНА

ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ

БІЛОКУРАКИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА                                                                           СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

ЧЕТВЕРТА  СЕСІЯ

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

 

 

«23» лютого 2016 року                                                          № 4/17

смт.Білокуракине 

 

 
 
 

 

Про затвердження програми розвитку земельних відносин Білокуракинської селищної ради на 2016-2020 роки

 

 

Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 26, пункту 9 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою забезпечення виконання законодавства щодо подальшого реформування земельних відносин поліпшення використання та охорони земель», Білокуракинська селищна рада     

          

В И Р І Ш И Л А:

 

1.Затвердити програму розвитку земельних відносин Білокуракинської селищної ради  на 2016-2020 роки (далі – програма) згідно з додатком.

 

 

 

2.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища (Оселедько А.М.) та спеціаліста ІІ категорії селищної ради  Корнієнко В.В.

 

 

 

 

 

Селищний голова                                                                         С.І. Сірик

 

 

 

 

 

 

 

 

                                           Додаток

до рішення  четвертої сесії Білокуракинської селищної

                                   ради 7 скликання

                       №4/17 від 23 лютого 2016 р.

 

ПРОГРАМА

розвитку  земельних відносин

 Білокуракинської селищної ради  на 2016 – 2020 роки  

                                           

ВСТУП

У соціально-економічному розвитку суспільства земельним ресурсам завжди належала провідна роль. Тому характер і масштаби земельних перетворень визначають темпи та ефективність розвитку національної економіки , формування ринкових відносин.

Реформування земельних відносин у державі здійснюються протягом 20 років. Основним принципом, який визначає напрямки земельного реформування є подолання державної монополії щодо власності  на землі і встановлення багатосуб’єктності прав власності на землю.

З прийнятим з 25 жовтня 2001 року Земельним кодексом України, який набрав чинності з 1 січня 2002 року, визначилася земельна політика держави, яка і в подальшому повинна концентруватися  на остаточному розв’язанні проблеми розвитку відносин власності на землю, формуванні цивілізованого ринку земель, розвитку іпотечного кредитування, удосконаленні системи земельних платежів, підвищення ефективності державного управління земельними ресурсами, поліпшеній організації державного контролю за використанням і охороною земель.

Після набрання чинності Земельного кодексу України, Верховною Радою прийнято понад 20 законів, які регулюють земельні відносини та використання земель і які є базовими для формування ринку земель. Ключовими серед них закони : „Про землеустрій”, „Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власника земельних часток (паїв)”, „Про охорону земель”, „Про державний контроль за використанням та охороною земель”, „Про особисте селянське господарство”, „Про фермерське господарство”, „Про оцінку земель”, „Про оренду землі”. Разом с тим, потребують вирішення ще багато невідкладних і доволі складних завдань.

По-перше, проведення земельної реформи пов’язане зі значним збільшенням кількості землекористувань та землеволодінь, виконання великої кількості обґрунтувань,  технічних розрахунків, виготовлення картографічних матеріалів, юридичного посвідчення прав на земельні ділянки та їх державної реєстрації тощо.

По-друге, проведення землевпорядних робіт в умовах реформування земельних відносин потребує відповідного фінансування як з боку держави, так і з боку місцевих бюджетів, а також за рахунок власних коштів землекористувачів та землевласників.

З метою визнання основних засад реформування земельних відносин на основі раціонального та ефективного використання землі, гарантування громадянам, юридичним особам, територіальним громадам сіл, селищ права власності на землю, формування ефективного механізму регулювання земельних відносин і державного управління земельними ресурсами.

 

 

1.Загальна характеристика території Білокуракинської селищної ради

 

Селище міського типу Білокуракине є адміністративним центром територіальної громади та розташоване на півдні Білокуракинського району.

Територія адміністративного центру знаходиться в зоні   степної  рівнини, яка розчленяється  річковою  та   ярково-крутосхильною  сіткою. Головна  водна артерія – річка Біла, яка впадає  в р.Айдар.

Клімат по території громади помірно-континентальний із виразними  посухами. Середня  температура найтеплішого  місяця – липня +30°С, найхолоднішого – січня -20С. Середньорічна кількість опадів коливається від  350 до 550 мм.

 Площа території Білокуракинської територіальної громади складає 78950,1 га, що становить 54,99 % площі Білокуракинського району. Структура земельного фонду території громади свідчить, що 84,42 відсотка зайнято сільськогосподарськими землями, з них  сільськогосподарських угідь – 96,92 відсотка, у тому числі ріллі 60,73 відсотка; перелогів - 0,39 відсотки; багаторічних насаджень – 0,50 відсотка; сіножатей і пасовищ – 38,38 відсотки. Розораність  сільськогосподарських угідь – 65,2 відсотка. Ліси та інші лісовкриті площі по громаді становлять 6829,8603 га.  Лісистість території  - 8,65 відсотка.

На долю сільськогосподарських підприємств припадає 43,4 відсотка земель, у тому числі   недержавних 43,1 відсотка.

У  власності й користуванні  громадян знаходиться 24384,23 га (30,9 відсотка загальної площі), у  тому числі наданих для ведення селянського (фермерського) господарства – 2602,2854 га (10,7 відсотка); особистого підсобного господарства – 2126,6059 га (8,7 відсотка);  товарного сільгоспвиробництва –18060,8501 га (74,1 відсотків); присадибні земельні ділянки – 1111,7849 га (4,6 відсотка); городництва – 383,0091 га (1,5 відсотка); сінокосіння та випасу худоби – 86,7218 га (0,4 відсотка).

Землі  закладів, установ, організацій складають 78,7954 га. (0,1 відсотка); промислових та інших підприємств – 9,3889 га (0,01 відсотка); підприємств та організацій транспорту – 791,6343 га (1,0 відсотка); лісогосподарських підприємств 7669,9612 га (9,7 відсотка); водогосподарських підприємств – 215,6489 га (0,3 відсотка).

Землі державної власності, які не надані у власність і користування (землі запасу, резервного  фонду та загального  користування), займають 11514,5507 га (14,6 відсотка).

Кількість власників землі та  землекористувачів територіальної громади – 17454.

ПАСПОРТ

програми розвитку земельних відносин на 2016-2020 роки

 

1.

Ініціатор розроблення програми

Відділ земельних питань селищної ради

2.

Дата, номер назва розпорядчого до-кумента про розроблення програми

Земельний кодекс України, Закон України «Про землеустрій», Водний кодекс України

3.

Розробник програми

Відділ земельних питань селищної ради

4.

Співрозробник програми

-

5.

Відповідальний виконавець програми

 Білокуракинська селищна рада

6.

Учасники програми

Відділ земельних питань селищної ради

7.

Терміни реалізації програми

2016-2020 роки

 

 

 

 

 

 

 

 

Обсяги та джерела фінансування

Джерела фінансування

Обсяг фінансування, грн.

У тому числі за роками, грн.

2016

2017

2018

2019

2020

Бюджет громади

2280000

290000

430000

480000

520000

560000

 

2.Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована програма

Відділ земельних питань забезпечує проведення на території громади реформування та розвиток земельних відносин. Розроблення програми розвитку земельних відносин на 2016-2020 роки (далі – програма) обумовлено виконанням статті 35 Закону України "Про землеустрій", Закону України "Про оцінку земель", Водний кодекс України, постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку проведення інвентаризації земель".

Для забезпечення подальшого розвитку земельних відносин потрібно зосередити увагу на таких проблемах:

- проведення нормативної грошової оцінки земель;

- розробка проекту землеустрою щодо встановлення та зміни меж населених пунктів в межах адміністративно-територіальної одиниці, картографічні матеріали розроблені в масштабі 1:10000);

- розробка документації із землеустрою щодо встановлення водоохоронних зон та прибережних захисних смуг вздовж річок навколо озер та інших водойм;

- підготовка лотів для продажу на аукціоні;

- виготовлення документації із землеустрою;

- проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок які пропонуються для продажу.

Проблемні питання можна вирішити шляхом розроблення і виконання програми.

 

3.Визначення мети програми

Програма розроблена з метою раціонального використання та охорони земельних питань, спрямована на реалізацію державної політики України щодо забезпечення сталого розвитку землекористування, рівності права власності на землю територіальних громад та держави, захисту прав власників та користувачів земельних ділянок, а також створення більш сприятливих умов для залучення інвестицій у пріоритетні галузі економіки громади.

 

4.Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів

та джерел фінансування, строки та етапи виконання програми

 

4.1. Шляхи та засоби розв’язання проблеми

Передбачені в програмі заходи направлені на розвиток земельних відносин та раціональне використання і охорону земель, а саме:

- проведення нормативної грошової оцінки земель сел. Романівка, Приходьківка, Климівка, Луб’янка, Заїківка, Цілуйкове, Паньківка, Калинівське, Бунчуківка, Грицаївка, Рудове, Попівка, Хоменкове 1, Шапарівка, Лизине дасть можливість забезпечити реалізацію правових відносин, які виникають з приводу відчуження земельних ділянок, у тому числі їх передачі у спадщину, міни, дарування, купівлі-продажу земельних ділянок та прав на них, є встановленим законодавством засобом для визначення ставок земельного податку та орендної плати, ціноутворення, визначення втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, розробки показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель;

- розробка проекту землеустрою щодо встановлення та зміни меж населених пунктів в межах адміністративно-територіальної одиниці, картографічні матеріали розроблені в масштабі 1:2000 та 1:5000 дозволить оновити картографічні матеріали населених пунктів громади;

- розробка документації із землеустрою щодо встановлення водоохоронних зон та прибережних захисних смуг вздовж річок навколо озер та інших водойм дозволить створити та упорядкувати прибережні захисні смуги водних об’єктів, забезпечить екологічну безпеку водних об’єктів, впорядкування режиму використання земельних ділянок, віднесених до прибережно-захисних смуг та водоохоронних зон;

- підготовка лотів до продажу земельних ділянок дасть змогу істотно збільшити надходження коштів до бюджету громади, покращить питання пов’язані з регулюванням земельних відносин шляхом надання їм більшої прозорості, відкритості та адекватності, чим сприятиме розвитку економіки, підвищенню рівня довіри громадян та інвесторів;

- виготовлення документації із землеустрою дасть можливість в освоєнні нових територій, реалізації генерального плану сіл та селищ, зокрема, надасть альтернативні напрямки розширення сільської забудови на користь громади сіл та селища;

- проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок, які пропонуються для продажу.

Джерелом фінансування програми є кошти бюджету громади, також на впровадження заходів програми будуть залучатися надходження від відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва. Програма розрахована та буде виконуватися  на період 2016-2020 років.

Загальний обсяг фінансування програми складає 2280,0 тис.гривень.

 

5.Перелік завдань і заходів програми та результативні показники

Основним напрямком реалізації програми є проведення землеустрою на місцевому рівні.

Основними заходами програми є:

- проведення нормативної грошової оцінки земель (виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель);

- розробка проекту землеустрою щодо встановлення та зміни меж населених пунктів в межах адміністративно-територіальної одиниці, картографічні матеріали розроблені в масштабі 1:10000);

- розробка документації із землеустрою щодо встановлення водоохоронних зон та прибережних захисних смуг вздовж річок навколо озер та інших водойм;

- підготовка лотів до продажу земельних ділянок;

- виготовлення документації із землеустрою;

- проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок, які пропонуються для продажу.

Реалізація завдань і заходів, передбачених програмою, дозволить здійснити використання та охорону земель на якісно новому рівні, надасть можливість зберегти та використовувати землю як складову частину природного ресурсу і територіального базису, основне національне багатство перетворити в самостійний фактор зростання економіки, а також сприяти залученню інвестицій у розвиток економіки громади та надасть можливість створити сприятливі умови для збільшення надходжень коштів до бюджету громади.

6.Напрями діяльності і заходи програми

Напрями діяльності та заходи програми викладені у додатку до програми.

 

7.Координація та контроль за ходом виконання програми

Координація виконання програми покладається на відділ земельних питань селищної ради. Моніторинг та контроль за виконанням Програми щорічно здійснюється Білокуракинською селищною радою.

Відповідальність за виконання програми покладається на відділ земельних питань селищної ради.

 

 

Додаток до програми

Перелік напрямків, завдань і заходів програми

 

№ п/п

Назва напрямку (пріоритетні завдання)

Заходи програми

Строки вико-нання

Виконавці

Джерела фінансу-вання

Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тисяч гривень, у тому числі

Очікуваний результат

2016

2017

2018

2019

2020

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1.

 

Проведення землеустрою на місцевому рівні

1.1. організація урочистого привітання мешканців  селища та сіл Білокуракинської селищної ради, яким виповнилося 100, 105, 110 років з наданням одноразової матеріальної та натуральної допомоги

2016-2020

 Землевпорядна організація; Білокуракинська селищна рада

бюджет селищної ради

140,0

150,0

160,0

160,0

160,0

Збільшення надходжень до бюджету громади за рахунок сплати за землю

 

1.2.Розробка документації із землеустрою щодо встановлення водоохоронних зон та прибережних захисних смуг вздовж річок навколо озер та інших водойм

2017-2020

Землевпорядна організація;  Білокуракинська селищна рада

бюджет селищної ради

-

40,0

50,0

50,0

50,0

Реалізація заходу дозволить розробити  документації із землеустрою та здійснювати використання та охорону земель на якісному новому рівні

1.3. розробка проекту землеустрою щодо встановлення та зміни меж населених пунктів в межах адміністративно-територіальної одиниці, картографічні матеріали розроблені в масштабі 1:2000 та 1:5000

2017-2020

Землевпорядна організація;  Білокуракинська селищна рада

 

-

40,0

50,0

50,0

50,0

Реалізація заходу дозволить розробити  проект землеустрою та здійснювати якість роботи по оновлених картографічних матеріалах

1.4.Підготовка лотів для продажу на аукціоні

2016-2020

 Білокуракинська селищна рада

бюджет селищної ради

50,0

60,0

80,0

100,0

100,0

Дасть можливість продати на аукціоні декілька лотів, що збільшить надходження до селищного бюджету за рахунок сплати за землю та сприятиме розвитку економіки, підвищенню інвестиційної привабливості

 

 

 

1.5.Виготовлення документації із землеустрою

2016-2020

 Землевпорядна організація;  Білокуракинська селищна рада

бюджет селищної ради

50,0

70,0

70,0

80,0

100,0

У результаті роботи буде розроблено документацій із землеустрою для освоєння нових територій, реалізації генерального плану сіл та селища, альтернативні напрямки розширення сільської та селищної забудови на користь громади

 

 

1.6.Проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок які пропонуються для продажу

2016-2020

 Землевпорядна організація; Білокуракинська селищна рада

бюджет селищної ради

50,0

70,0

70,0

80,0

100,0

Планується продати 6 земельних ділянок, що призведе до збільшення надходжень до бюджету міста за рахунок надходжень від продажу земельних ділянок, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна

 

 

 

 

 

 

290,0

430,0

480,0

520,0

560,0

 

УСЬОГО, тис.грн.

2280,0

 

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення

«Про затвердження Програми розвитку земельних відносин Білокуракинської селищної ради   2016-2020 роки»

Цей аналіз регуляторного впливу розроблений відповідно до положень ст. 26,59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст.ст. 1, 5, 8, 12, 33,34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", ст. ст. 1,5,8,12,33,34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", Постанови Кабінету Міністрів України №308 від 11.03.2004 р. «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», Земельного кодексу України, Закону України „Про землеустрій”, Закону України „Про охорону земель”, Закону України „Про особисте селянське господарство”.

Програму розвитку земельних відносин на території  Білокуракинської селищної ради на 2016 – 2020 роки розроблено з метою визнання основних засад реформування земельних відносин на основі раціонального та ефективного використання землі, гарантування громадянам, юридичним особам, територіальній громаді селища, права власності на землю, формування ефективного механізму регулювання земельних відносин і державного управління земельними ресурсами. У найближчі 5 років згідно з Програмою передбачається: забезпечення подальшого розвитку відносин власності на землю, який полягатиме, насамперед, у сприянні реалізації відповідних положень Конституції України,  землевпорядне забезпечення та вдосконалення земельних відносин у сільськогосподарському виробництві; подальший розвиток земельних відносин на території Білокуракинської селищної ради; розвиток ринку земель. Фінансування робіт, передбачених Програмою, здійснюватиметься  за рахунок місцевих бюджетів та інших джерел фінансування.


1. Опис проблеми, яку планується розв’язати шляхом затвердження Програми розвитку земельних відносин на території Білокуракинської селищної ради на 2016-2020 роки


Затвердження Програми розвитку земельних відносин на території Білокуракинської селищної ради на 2016-2020 роки ставить на меті подальший розвиток земельної реформи, виконання задач раціонального використання земель, підвищення родючості ґрунтів, охорони земельних ресурсів.


2. Цілі державного регулювання


Ціль Програми розвитку земельних відносин на території Білокуракинської селищної ради на 2016 – 2020  роки полягає у забезпеченні ефективного використання та підвищення цінності земельних ресурсів, створені оптимальних умов для суттєвого збільшення соціального, інвестиційного і виробничого потенціалів землі, зростанні її економічної цінності.


3. Альтернативи:


Перша альтернатива – не затверджувати Програму розвитку земельних відносин на території Білокуракинської селищної ради на 2016 – 2020 роки. Дана альтернатива є неприйнятною у зв’язку з тим, що не будуть досягнуті цілі, які ставить перед собою селищна  рада. Друга альтернатива – затвердити Програму розвитку земельних відносин на території Білокуракинської селищної ради на 2016 – 2020 роки. Дана альтернатива є актуальною та досягає поставлених завдань, а саме:
- забезпечення подальшого розвитку відносин власності на землю;
- землевпорядне забезпечення та вдосконалення земельних відносин у сільськогосподарському виробництві;

- забезпечення заходів з охорони та раціонального використання земель;
- подальший розвиток земельних відносин в селищній  раді та в населених пунктах;
- розвиток ринку земель.


4. Механізм і заходи, які забезпечать розв'язання проблеми.


Механізмом досягнення цілей регулювання є затвердження та виконання Програми розвитку земельних відносин на території Білокуракинської селищної ради на 2016-2020 роки.


5. Очікувані результати прийняття регуляторного акту.


Реалізація Програми розвитку земельних відносин на території Білокуракинської селищної ради на 2016 – 2020 роки дозволить створити умови для:
 - завершення оформлення прав власності на земельні ділянки;
 - приватизації громадянами  і юридичними  особами  України  земельних  ділянок  різного функціонального призначення;

 - задоволення  потреб громадян у земельних  ділянках для ведення особистого селянського господарства, сінокосіння і випасу худоби, садівництва і  городництва, індивідуального житлового будівництва;

- активізації діяльності щодо проведення грошової оцінки земельних ділянок в межах населених пунктів дасть можливість забезпечити реалізацію правових відносин, які виникають з приводу відчуження земельних ділянок, у тому числі їх передачі у спадщину, міни, дарування, купівлі-продажу земельних ділянок та прав на них, є встановленим законодавством засобом для визначення ставок земельного податку та орендної плати, ціноутворення, визначення втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, розробки показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель;

-  розробка проекту землеустрою щодо встановлення та зміни меж населених пунктів в межах адміністративно-територіальної одиниці, картографічні матеріали розроблені в масштабі 1:2000 та 1:5000 дозволить оновити картографічні матеріали населених пунктів громади;

- розробка документації із землеустрою щодо встановлення водоохоронних зон та прибережних захисних смуг вздовж річок навколо озер та інших водойм дозволить створити та упорядкувати прибережні захисні смуги водних об’єктів, забезпечить екологічну безпеку водних об’єктів, впорядкування режиму використання земельних ділянок, віднесених до прибережно-захисних смуг та водоохоронних зон;

- підготовка лотів до продажу земельних ділянок дасть змогу істотно збільшити надходження коштів до бюджету громади, покращить питання пов’язані з регулюванням земельних відносин шляхом надання їм більшої прозорості, відкритості та адекватності, чим сприятиме розвитку економіки, підвищенню рівня довіри громадян та інвесторів;

- виготовлення документації із землеустрою дасть можливість в освоєнні нових територій, реалізації генерального плану сіл та селищ, зокрема, надасть альтернативні напрямки розширення сільської забудови на користь громади сіл та селища;

- проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок, які пропонуються для продажу;

- проведення інвентаризації територій населених пунктів;
- проведення робіт із землеустрою агроформувань незалежно від форм власності та користування;
 

 

6. Обґрунтування строку чинності регуляторного акту


Регуляторний Акт приймається на необмежений строк, перегляд та внесення змін проводиться в разі потреби та внесенні змін до чинного законодавства.

7. Визначення показників результативності регуляторного акта в разі його прийняття.

Результативність прийняття даного регуляторного акту буде здійснюватися після набрання ним чинності.

 

  Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акту та аналізу його регуляторного впливу  просимо надавати у письмовій формі:

-поштою за адресою: Білокуракинська селищна рада, смт. Білокуракине, пл. Шевченка, 4, Луганська обл., 92200.

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб та їх об’єднань приймаються протягом 30 днів з моменту опублікування.

 

Категорія: Рішення | Додав: selrada (25.02.2016)
Переглядів: 357
Copyright Білокуракинська селищна рада © 2017  зв'язок з адміном
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz