1. Встановити фіксовані ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, які зареєстровані на території смт.Білокуракине, з розрахунку на календарний місяць:
1). Для першої групи платників єдиного податку - 8 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року;
2). Для другої групи платників єдиного податку - 18 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
2. Затвердити положення про фіксовані ставки єдиного податку для фізичних осіб - підприємців, які зареєстровані на території смт. Білокуракине, згідно з додатком (додаток №1).
3. Довести фіксовані ставки єдиного податку для фізичних осіб - підприємців, які зареєстровані на території смт. Білокуракине, до відома мешканців селища Білокуракине.
4. Рішення вступає в дію з 1 січня 2012 року.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Білокуракинської селищної ради з питань планування, бюджету і фінансів.
1. Платники податку
1.1. Платниками єдиного податку є суб'єкти підприємницької діяльності: фізичні та юридичні особи, обсяг виручки яких від реалізації продукції ( товарів, робіт, послуг) та середньооблікова чисельність працюючих за рік визначені Указом Президента України від 03.07.1998 р. № 727/98 та згідно із Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності» №4014-УІ від 4.11.2011 р
2. Ставки податку.
2.1. Ставки єдиного податку встановлені у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року та у відсотках до доходу (відсоткові ставки)
2.2. Фіксовані ставки єдиного податку встановлені відповідно до Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності» №4014-УІ від 4.11.2011 р
3. Строк та порядок сплати податку.
3.1. Строки та порядок сплати податку визначені відповідно Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності» №4014-УІ від 4.11.2011 р
4. Строк та порядок подання звітності.
4.1. Строки та порядок подання звітності визначені відповідно Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності» №4014-УІ від 4.11.2011 р
5. Відповідальність платників.
5.1. Відповідальність платників за своєчасність сплати та подання податкової звітності передбачена Податковим Кодексом України.
Цей аналіз регуляторного впливу розроблений згідно повноважень органу місцевого самоврядування відповідно до положень ст. 26,59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст.ст. 1,6,7,8,10,12,15 Податкового кодексу України, ст.ст. 1,5,8,12,33,34, Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності» №4014-УІ від 4.11.2011 р., Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", на виконання та дотримання вимог положень ст. ст.. 1,6,7,8,10,12,15 Податкового кодексу України, ст.. ст.. 1, 5,8,12,33,34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", Постанови Кабінету Міністрів України №308 від 11.03.2004 р. «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».
Рішення сесії Білокуракинської селищної ради „Про встановлення фіксованих ставок єдиного податку для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та затвердження положення про фіксований єдиний податок на території смт. Білокуракине” визначає правові, економічні, соціальні та організаційні засади щодо сплати єдиного податку для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб, які зареєстровані на території смт. Білокуракине та спрямоване на дотримання вимог, встановлених законодавчими актами України.
1. Опис проблеми, яку планується розв’язати шляхом прийняття даного рішення
Прийняття даного рішення – регуляторного акту має на меті врегулювання правовідносин, що виникають в процесі розрахунку (обчислення), затвердження, справляння єдиного податку для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб, які зареєстровані на території смт. Білокуракине.
Регуляторний акт визначає права та обов’язки учасників правовідносин у сфері оподаткування підприємницької діяльності на територій селища, визначає комплекс заходів, необхідних для забезпечення порядку в сфері справляння єдиного податку.
2. Цілі державного регулювання
Основною метою даного регулювання є створення сприятливих умов для розвитку інвестиційної діяльності, виконання вимог законодавчих та нормативних актів щодо порядку встановлення та справляння єдиного податку
3. Альтернативи:
- визначення єдиних для всіх суб’єктів правовідносин умов, обмежень та порядку щодо справляння єдиного податку для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб на території смт. Білокуракине.
- контроль за сплатою єдиного податку для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб на території смт. Білокуракине;
- врахування пропозицій та інтересів суб’єктів підприємницької діяльності в процесі справляння єдиного податку на території смт. Білокуракине.
4. Механізм і заходи, які забезпечать розв 'язання проблеми
Механізмом досягнення цілей регулювання є прийняття вказаного регуляторного акту.
5. Вигоди та витрати
Білокуракинська селищна радаВигоди:
- дотримання фізичними та юридичними особами, суб’єктами підприємницької діяльності вимог законодавчих актів щодо справляння єдиного податку на території смт. Білокуракине;
- контроль надходжень до місцевого бюджету в частині місцевих податків та зборів;
- встановлення єдиних для всіх суб’єктів правовідносин умов, обмежень та порядку щодо справляння єдиного податку на території смт. Білокуракине.
Суб’єкти підприємницької діяльності:Вигоди:
- можливість надання пропозицій стосовно розміру єдиного податку для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб на території смт. Білокуракине.
6. Очікувані результати прийняття регуляторного акту:
- врегулювання правовідносин, що виникають в процесі розрахунку (обчислення), затвердження, справляння єдиного податку для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб на території смт. Білокуракине.
- збільшення надходжень до місцевого бюджету.
- контрольованість процесу оподаткування підприємницької діяльності на місцевому рівні.
7. Переваги обраного способу досягнення цілі
- дотримання вимог, встановлених нормами діючого законодавства України в сфері оподаткування в сфері підприємницької діяльності.
- загальна доступність та участь громади при обговоренні даного проекту.
- вирішується проблема організації оподаткування підприємницької діяльності на місцевому рівні.
8. Обґрунтування строку чинності регуляторного акту
Регуляторний Акт приймається на необмежений строк, перегляд та внесення змін проводиться в разі потреби та внесенні змін до чинного законодавства.
9. Показники результативності регуляторного акту
Показники результативності регуляторного акту це:
- врегулювання правовідносин у сфері оподаткування підприємницької діяльності для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб на території смт. Білокуракине;
- збільшення сум надходжень до місцевого бюджету;
- контрольованість процесу оподаткування підприємницької діяльності для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб на території смт. Білокуракине;
- встановлення чіткого порядку розрахунку (обчислення), затвердження, справляння єдиного податку на території смт. Білокуракине.
10. Визначення показників результативності регуляторного акта в разі його прийняття
Результативність прийняття даного регуляторного акту буде здійснюватися після набрання ним чинності. Строк проведення відстеження через один рік після набрання чинності даним актом.
Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акту та аналізу його регуляторного впливу просимо надавати у письмовій формі:
- поштою за адресою: Білокуракинська селищна рада, смт. Білокуракине, пл. Горького, 4, Луганська обл., 92200,
- факсом (о6462) 2-27-38.
Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб та їх об’єднань приймаються протягом 30 днів з моменту опублікування.
Експертний висновок щодо регуляторного впливу регуляторного акту - рішення Білокуракинської селищної ради
«Про встановлення фіксованих ставок єдиного податку для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та затвердження положення про фіксований єдиний податок на території смт Білокуракине»
Проект рішення сесії Білокуракинської селищної ради „Про встановлення фіксованих ставок єдиного податку для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та затвердження положення про фіксований єдиний податок на території смт. Білокуракине” визначає правові, економічні, соціальні та організаційні засади у сфері оподаткування році на території Білокуракинської селищної ради та спрямоване на дотримання вимог, встановлених законодавчими актами України.
Запропонований проект регуляторного акту щодо встановлення фіксованих ставок єдиного податку для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та затвердження положення про фіксований єдиний податок на території смт. Білокуракине відповідає наступним принципам регуляторної політики:
Доцільність – прийняття Податкового кодексу України та внесення змін до діючих нормативних актів у сфері оподаткування, визначає необхідність розроблення та затвердження місцевих нормативних актів у сфері оподаткування на всій території України.
Адекватність – вказаний нормативний акт на місцевому рівні має врегулювати відносини у сфері оподаткування.
Ефективність — запропонований нормативний акт виключає можливість усунення органів місцевого самоврядування від врегулювання контрольованості процесів у сфері оподаткування.
Збалансованість – врахування інтересів суб’єктів даних правовідносин (господарювання, громадян, держави) в процесі встановлення ставок місцевих податків на території селища Білокуракине.
Передбачуваність – послідовність регуляторної діяльності, відповідність її цілям державної політики, а саме прийняття Податкового кодексу України та інших нормативних актів, дозволяє суб’єктам господарювання здійснювати планування їхньої діяльності та вирішення питань зайнятості населення на підставах та в площині правового поля.
Прозорість та врахування громадської думки – інформацію щодо обговорення проекту регуляторного акту було опубліковано на сайті Білокуракинської селищної ради в мережі Інтернет.
Зауваження та пропозиції приймалися за адресою: Білокуракинська селищна рада, смт. Білокуракине, пл. Горького, 4, Луганська обл., 92200, тел. 2-20-26, до 19.03.2010 р.
Запропонований проект рішення сесії Білокуракинської селищної ради „Про встановлення фіксованих ставок єдиного податку для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та затвердження положення про фіксований єдиний податок на території смт. Білокуракине” відповідає вимогам, встановлених ст. 4,8,34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" та Постанови Кабінету Міністрів України №308 від 11.03.2004 р. «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».
Голова постійної комісії з соціальних питань при Білокуракинській селищній раді М.П. Зубков