БІЛОКУРАКИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
_________ СЕСІЯ
РІШЕННЯ
від ________ 2011 року
сел. Білокуракине № _____
Про затвердження Програми реформування і розвитку
житлово-комунального господарства селища Білокуракине
на 2011-2015 роки
Керуючись положеннями ст. 26,59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст.ст.1,5,8,12,33,34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", Постанови Кабінету Міністрів України №308 від 11.03.2004 р. «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», враховуючи необхідність впорядкування місцевих податків та зборів на території ради, Білокуракинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Встановити податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збір за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір на території смт. Білокуракине.
2. Затвердити положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збір за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір на території смт. Білокуракине згідно з додатками (додатки №№1-3).
3. Довести дане рішення до відома мешканців селища Білокуракине.
5. Рішення вступає в дію з моменту його прийняття.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Білокуракинської селищної ради з соціально-економічних питань (Зубков М.П.) та секретаря селищної ради Жукову Н.І.
Селищний голова С.І. Сірик
ПРОГРАМА
Реформування і розвитку житлово-комунального господарства
селища Білокуракине на 2011-2015 роки
Сучасний стан житлово-комунального господарстваНедосконалість системи управління житлово-комунальним господарством України, зволікання з його реформуванням призвели до того, що підприємства галузі неспроможні ефективно працювати в ринкових умовах і надавати споживачам послуги належного рівня та якості. Кожен третій житловий будинок потребує капітального ремонту. Протягом останніх років у житлово-комунальному господарстві територіальної громади нашого селища накопилась значна кількість проблем, які потребують негайного вирішення. Переважна частина житла, яка знаходиться в комунальній власності Білокуракинської селищної ради (майже 50%) збудована у семидесятих роках минулого століття. Частину з них можно віднести до ветхих, проте асигнування із селищного бюджету на їх капітальний ремонт є мізерними.
Недостатня комфортність, низька енергоефективніть житлових будинків побудованих у 70-х роках минулого століття, їх значна фізична і моральна зношеність потребують вирішення проблеми капітального ремонту (реконструкції) житла із застосуванням сучасних енергозберігаючих технологій, матеріалів та обладнання.
Майже третина водопровідно-каналізаційних мереж знаходяться в аварійному стані та потребують капітального ремонту (заміні). Щороку утворюється значна кількість несанкціонованих сміттєзвалищ, що негативно впливає на екологічний стан території.
Проблеми житлово-комунального господарства на розв'язання яких спрямована ПрограмаОсновні проблеми, що існують у житлово-комунальній галузі:
1) застарілий житловий фонд;
2) зношеність матеріально-технічної бази;
3) недостатнє бюджетне фінансування ремонту житлового фонду;
4) пасивне ставлення мешканців до утримання приміщень загального користування і прибудинкових територій;
5) недосконалість тарифної політики держави.
Осовними причинами виникнення проблеми є:
- відсутність стратегії реформування житлово-комунального господарства.
- незбалансованість тарифної політики, що проводить до погіршеннят фінансового стану ОСББ та підприємств.
- дефіцит фінансових ресурсів, необхідних для відновлення, належної експлуатації та обслуговування житлового фонду, системи водопостачання та водовідведення.
Мета Програми1. Мета Програми полягає у здійсненні державної політики реформування житлово-комунального господарства, підвищення ефективності та надійності його функціонування, забезпечення сталого розвитку для задоволення потреб населення і господарського комплексу в житлово-комунальних послугах відповідно до встановлених нормативів.
2. Державна політи реформування житлово-комунального господарства базується на таких основних принципах:
1) забезпечення сталого функціонування і динамічного розвитку сфери житлово-комунального господарства;
2) удосконалення системи управління житлово-комунального господарства;
3. Забезпечення доступу всіх верств населення до житлово-комунальних послуг, які відповідають вимогам державних стандартів;
4. Запровадження державних соціальних стандартів (норм та нормативів у сфері житлово-комунального обслуговування;
5. Стимулювання інвестиційної діяльності у сфері житлово-комунального господарства;
6. Забезпечення ефективного використання грошових, людських та матеріальних ресурсів виробниками, виконавцями та споживачами житлово-комунальних послуг;
7. Пріоритетності інноваційного розвитку в життєзабезпеченні населених пунктів, сприяння науково-технічному прогресу у сфері житлово-комунального господарства;
8. Гласності громадського контролю та прозорості у прийнятті рішень з питання житлово-комунального господарства органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень;
9. Відповідальності органів місцевого самоврядування за ефективне використання майна територіальної громади, та забезпечення населення житлово-комунальними послугами відповідно до державних стандартів;
10. Створення умов для всіх суб'єктів підприємницької діяльності у сфері житлово-комунального господарства.
Основні напрями завдання та заходи з виконання Програми1. Виконання Програми здійснюється за такими основними напрямками:
1) організація ефективного управляння у сфері виробництва і надання житлово-комунальних послуг;
2) поглиблення демонополізації житлово-комунального господарства, створення конкурентного середовища на ринку житлово-комунальних послуг;
3) забезпечення беззбиткового функціонування підприємств житлово-комунального господарства;
4) технічне переоснащення житлово-комунального господарства, наближення до вимог Європейського союзу показників використання енергетичних і матеріалних ресурсів на виробництво житлово-комунальних послуг;
Етапи виконання ПрограмиПрограма виконується в два етапи. На першому етапі передбачається:
1) реформувати систему управління житлово-комунальним господарством, сформувати нові інструкції управління житловими фондами, що базуються на системі договірних відносин;
2) досягти покращення фінансово-економічного стану підприємства та ОСББ, житлово-комунального господарства, створити умови для їх беззбиткової діяльності;
3) створити передумови для забезпечення населення житлово-комунальними послугами належних рівнів та якості відповідно до національних стандартів;
4) забезпечити проведення постійних консультацій з громадськістю з питання реалізації державної та регіональної політики щодо реформування і розвитку житлово-комунального господарства.
На другому етапі передбачається:
1) забезпечити населення житлово-комунальними послугами високого рівня та якості відповідно до вимог національних стандартів, гармонізованих з міжнародними або регіональними;
2) враховувати витрати на капітальний ремонт житлового фонду у структурі тарифів плати за житло;
3) забезпечити запровадження та дотримання державних соціальних стандартів (норм та нормативів) у сфері житлово-комунального обслуговування населення;
4) запровадження нового механізму формування цін і тарифів на житлово-комунальні послуги, спрямованого на забезпечення ефективного господарювання та економного використання енергетичних та матеріальних ресурсів;
5) розвиток і реконструкція централізованих систем водопостачання та водовідведення;
6) розвиток сфери благоустрою.
Організація забезпечення виконання ПрограмиОрганізацію виконання Програми здійснюють відповідно до своїх повноважень:
- Білокуракинська селищна рада;
- Постійні комісії виконання організації фінансового забезпечення.
1. Фінансове забезпечення виконання Програми здійснюється за такими напрямками:
1) організація ефективного управління у сфері виробництва і надання житлово-комунальних послуг;
2) поглиблення демополізації житлово-комунального господарства, створення конкурентного середовища на ринку житлово-комунальних послуг;
3) технічне переоснащення житлово-комунального господарства, наближення до вимог Європейського Союзу показників використання енергетичних і матеріальних ресурсів на виробництво житлово-комунальних послуг.
Джерело фінансування заходів Програми є:
- кошти державного та місцевих бюджетів;
- кошти підприємств та об'єднань житлово-комунального господарства;
- інвестиції та кошти фізичних і юридичних осіб, що залучаються шляхом передачі об'єктів галузі в управління, в оренду;
- кредити вітчизняних комерційних банків;
- кошти ОСББ.
Орієнтований обсяг фінансового забезпечення виконання завдань Програми наведено в додатку до неї.
Контроль за виконанням ПрограмиКонтроль за виконанням цієї Програми здійснює орган місцевого самоврядування в межах своєї компетенції.
Контроль за використанням бюджетних коштів, спрямованих на забезпечення виконання Програми здійснюється в порядку, встановленому бюджетним законодавством.
Очікувані результатиВиконання Програми дасть змогу:
1) забезпечити реалізацію державної політики щодо регіонального розвитку передусім у сфері житлово-комунального господарства;
2) зменшити до рівня експлуатаційної безпеки знос основних фондів у житлово-комунальному комплексі на витрати і втрати при виробництві житлово-комунальних послуг;
3) поліпшити якість житлово-комунального обслуговування населення
4) досягти оптимального співвідношення у рівні доходів населення і його витратах на оплату житлово-комунальних послуг;
5) забезпечити сталу та ефективну роботу підприємств та об'єднань житлово-комунального господарства, підвищити рівень безпеки систем життєзабезпечення селища Білокуракине.
Додаток
до рішення ___ сесії
Білокуракинської селищної ради
„____”_____________ 2011 р.
ПЕРЕЛІК
об'єктів селища Білокуракине, які фінансуються у 2011-2015 роках
за рахунок коштів Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства
селища Білокуракине на 2011 – 2015 рік
№ п/п
|
Назва об'єкта
|
Вид робіт
|
Орієнтований рік виконання
|
Кошторис, вартість
|
Фінансування
|
за рахунок бюджету селищної ради
|
за рахунок субвенцій
|
за рахунок інших коштів
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
1
|
вул. Чапаєва
|
Відновлення вуличного освітлення
|
2012-2013
|
160 тис.
|
-
|
160 тис.
|
-
|
2
|
вул. Кірова
|
Відновлення вуличного освітлення
|
2012
|
70 тис.
|
-
|
70 тис.
|
-
|
3
|
вул. Коцюбинського
|
Відновлення вуличного освітлення
|
2011
|
80 тис.
|
80 тис.
|
-
|
-
|
4
|
Вулиці селища Білокуракине, які знаходяться в комунальній власності
|
Вуличне освітлення
|
2011-2015
|
400 тис.
|
60 тис.
|
300 тис.
|
40 тис.
|
5
|
вул. Кірова
|
Капітальний ремонт комунальної дороги
|
2011
|
199 тис.
|
-
|
199 тис.
|
-
|
6
|
вул. Підгірна
|
Ямковий ремонт
|
2011-2012
|
20 тис.
|
-
|
20 тис.
|
-
|
7
|
вул. Чапаєва
|
Капітальний ремонт (реконструкція) безнапорного колектору водовідведення
|
2012-2013
|
600 тис.
|
-
|
600 тис.
|
-
|
8
|
кв. Перемоги
|
Відновлення вуличного освітлення
|
2012
|
90 тис.
|
20 тис.
|
70 тис.
|
-
|
9
|
Площа ім. Горького
|
Відновлення вуличного освітлення
|
2011-2013
|
190 тис.
|
30 тис.
|
160 тис.
|
-
|
10
|
вул. Підгірна
|
Відновлення вуличного освітлення
|
2011-2012
|
199 тис.
|
29 тис.
|
170 тис.
|
-
|
11
|
пр. Заливний
|
Очистка водостоку
|
2011-2012
|
75 тис.
|
25 тис.
|
50 тис.
|
-
|
12
|
кв. Миру
|
Заїзд між буд. №1 та №2
|
2012-2013
|
190 тис.
|
20 тис.
|
170 тис.
|
-
|
13
|
вул. Чапаєва, буд. №8а
|
Ремонт покрівлі
|
2011
|
217123 грн.
|
-
|
217123 грн.
|
-
|
14
|
вул. Чапаєва, буд. №38
|
Капітальний ремонт покрівлі
|
2011
|
210123 грн.
|
-
|
210123 грн.
|
-
|
15
|
кв. Миру, буд. №5
|
Капітальний ремонт покрівлі
|
2011
|
208757 грн.
|
-
|
208757 грн.
|
-
|
16
|
кв. Перемоги, буд. №2
|
Капітальний ремонт покрівлі
|
2011
|
160754 грн.
|
-
|
160754 грн.
|
-
|
17
|
кв. Перемоги, буд. №13
|
Капітальний ремонт покрівлі
|
2011
|
160754 грн.
|
-
|
160754 грн.
|
-
|
18
|
кв. Перемоги, буд. №9
|
Капітальний ремонт покрівлі
|
2011
|
158957 грн
|
-
|
158957 грн.
|
-
|
19
|
вул. Базарна, буд. №21
|
Капітальний ремонт покрівлі
|
2011
|
172080 грн.
|
-
|
172080 грн.
|
-
|
20
|
пров. Жовтневий, буд. №16
|
Капітальний ремонт покрівлі
|
2011
|
159948 грн.
|
-
|
159948 грн.
|
-
|
21
|
пров. Жовтневий, буд. №14
|
Капітальний ремонт покрівлі
|
2011
|
177516 грн.
|
-
|
177516 грн.
|
-
|
22
|
вул. Чапаєва, буд. №251
|
Капітальний ремонт покрівлі
|
2011
|
177866 грн.
|
-
|
177866 грн.
|
-
|
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Білокуракинської селищної ради
«Про затвердження Програми реформування і розвитку житлово-кумунального господарства
селища Білокуракине на 2011-2015 роки»
Цей аналіз регуляторного впливу розроблений згідно повноважень органу місцевого самоврядування відповідно до положень ст. 26,59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст.ст.1,5,8,12,33,34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", на виконання та дотримання вимог положень Постанови Кабінету Міністрів України №308 від 11.03.2004р. «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».
Рішення сесії Білокуракинської селищної ради „Про затвердження Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства селища Білокуракине на 2011-2015 роки” визначає правові, економічні, соціальні та організаційні засади щодо реформування і розвитку житлово-комунального господарства селища Білокуракине на 2011-2015 роки та спрямоване на дотримання вимог, встановлених законодавчими актами України.
1. Опис проблеми, яку планується розв’язати шляхом прийняття даного рішення
Прийняття даного рішення – регуляторного акту має на меті врегулювання правовідносин, що виникають в процесі реформування і розвитку житлово-комунального господарства селища Білокуракине.
Регуляторний акт визначає права та обов’язки учасників правовідносин у сфері реформування і розвитку житлово-комунального господарства селища Білокуракине, визначає комплекс заходів, необхідних для забезпечення порядку в сфері реформування і розвитку житлово-комунального господарства селища Білокуракине.
2. Цілі державного регулювання
Основною метою даного регулювання є створення сприятливих умов для розвитку інвестиційної діяльності, виконання вимог законодавчих та нормативних актів щодо порядку в сфері реформування і розвитку житлово-комунального господарства селища Білокуракине .
3. Альтернативи
- визначення єдиних для всіх суб’єктів правовідносин умов, обмежень та порядку щодо реформування і розвитку житлово-комунального господарства селища Білокуракине;
- контроль у сфері правовідносин щодо реформування і розвитку житлово-комунального господарства селища Білокуракине;
- врахування пропозицій та інтересів суб’єктів правовідносин.
4. Механізм і заходи, які забезпечать розв'язання проблеми
Механізмом досягнення цілей регулювання є прийняття вказаного регуляторного акту.
5. Вигоди та витрати
Білокуракинська селищна радаВигоди:
- дотримання фізичними та юридичними особами вимог законодавчих актів в процесі реформування і розвитку житлово-комунального господарства селища Білокуракине;
- контроль правовідносин у сфері реформування і розвитку житлово-комунального господарства селища Білокуракине;
- встановлення єдиних для всіх суб’єктів правовідносин умов, обмежень та порядку у сфері правовідносин з реформування і розвитку житлово-комунального господарства селища Білокуракине.
Суб’єкти – юридичні та фізичні особиВигоди:
- можливість надання пропозицій під час обговорення регуляторного акту та безпосередня участь в його обговоренні.
6. Очікувані результати прийняття регуляторного акту:
- врегулювання правовідносин, що виникають в процесі реформування і розвитку житлово-комунального господарства селища Білокуракине;
- контрольованість процесу реформування і розвитку житлово-комунального господарства селища Білокуракине.
7. Переваги обраного способу досягнення цілі:
- дотримання вимог, встановлених нормами діючого законодавства України в сфері реформування і розвитку житлово-комунального господарства;
- загальна доступність та участь громади при обговоренні даного проекту;
- вирішується проблема організації реформування і розвитку житлово-комунального господарства на місцевому рівні;
8. Обґрунтування строку чинності регуляторного акту
Регуляторний Акт приймається на необмежений строк, перегляд та внесення змін проводиться в разі потреби та внесенні змін до чинного законодавства.
9. Показники результативності регуляторного акту
Показники результативності регуляторного акту це:
- врегулювання правовідносин у сфері реформування і розвитку житлово-комунального господарства селища Білокуракине;
- збільшення сум надходжень до місцевого бюджету;
- контрольованість процесу реформування і розвитку житлово-комунального господарства селища Білокуракине;
- встановлення чіткого порядку у сфері правовідносин щодо реформування і розвитку житлово-комунального господарства селища Білокуракине.
10. Визначення показників результативності регуляторного акта в разі його прийняття
Результативність прийняття даного регуляторного акту буде здійснюватися після набрання ним чинності. Строк проведення відстеження через один рік після набрання чинності даним актом.
Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акту та аналізу його регуляторного впливу просимо надавати у письмовій формі:
- поштою за адресою: Білокуракинська селищна рада, смт. Білокуракине, пл. Горького, 4, Луганська обл., 92200,
- факсом (06462) 2-27-38.
Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб та їх об’єднань приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування оголошення в районній газеті «Життя Білокуракинщини».