Сайт Білокуракинської селищної ради, Білокуракине, Луганська область
Програми, положення
Меню сайту
Категорії
Програми [36]
Положення [10]
Рішення [55]
Тендера [1]
Бюджет [8]
Бюджет
Форма входу
Пошук
Реквізити
Поштова адреса:
Білокуракинська селищна рада
пл. Т.Г.Шевченка, 4
смт. Білокуракине,
Білокуракинський район,
Луганська область, 92200
УКРАЇНА

Електронна адреса (e-mail):
bk.selrada@gmail.com
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • W3Schools українською
  • W3Schools на русском
  • Білокуракинський портал (архів)
  • Білокуракинський портал (okis)
  • Білокуракинський портал (BS)
  • Білокуракинський портал (WP)
  • Блог SStimorol
  • Життя Білокуракинщини (BS)
  • Життя Білокуракинщини (WP)
  • Життя Білокуракинщини (сайт)
  • Білокуракинська сел.рада
  • Білокуракинський портал (ucoz)
  • Forever, Michael
  • 7 чудес Білокуракинщини
  • СК Восток (Белокуракино)
  • Фильмы онлайн
  • Колектив Грація
  • Банери
    Вітаю Вас, Гість · RSS 28.03.2024, 20:05

    Головна » Статті » Рішення

    Про внесення змін до Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

     БІЛОКУРАКИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

    ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
     СІМДЕСЯТ ТРЕТЯ  СЕСІЯ

    РІШЕННЯ

     

    Від   27 січня 2015 року

    сел. Білокуракине                                                                                      № 73/4

     

    Про внесення змін до  Положення  про податок

    на нерухоме майно, відмінне  від земельної ділянки.

     

                  Керуючись положеннями   ст.  26,59 Закону України "Про місцеве  самоврядування в Україні", Законом України від 28 грудня 2014 року      №71-УІІ « Про  внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», враховуючи необхідність впорядкування місцевих податків та зборів на території ради та контролю  за повнотою сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, Білокуракинська селищна рада

     

    ВИРІШИЛА:

     

    1. Внести зміни до Положення  про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, затверджене  рішенням 55-ї сесії Білокуракинської селищної ради №55/1 від 26.11.2013 р. та вважати вірним текст Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у  новому  викладі  (Додаток №1).

    2.  Довести дане рішення до відома мешканців селища Білокуракине.

    3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Білокуракинської селищної ради з питань планування, бюджету і фінансів (Ромах З.С.) та секретаря селищної ради Жукову Н.І.

     

     

    Селищний голова                                    С.І. Сірик.

     

     

     

                                                                                                                                                                                   Додаток № 1

                                                                                                до рішення  73-ї сесії    Білокуракинської

                                                                                                    селищної  ради

    від  27.01.2015р  № 73/4

                                          

                                                  ПОЛОЖЕННЯ

     про податок на нерухоме майно, відмінне  від земельної ділянки

    1. Платники податку

                Платниками податку є фізичні та юридичні особи,  в тому числі  нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової та нежитлової нерухомості

    1. Об'єкт оподаткування

                Об'єктом оподаткування є об'єкт житлової нерухомості.

                Об'єктом оподаткування є об'єкт нежитлової нерухомості – це будівлі, приміщення, що не віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду:

    будівлі готельні – готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку;

    будівлі офісні – будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей;

    будівлі торговельні – торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування;

    гаражі – гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;

    будівлі промислові та склади;

    будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки);

    господарські (присадибні) будівлі – допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо;

    інші будівлі.

    Не є об'єктом оподаткування:

    а) об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

    б) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

    в) гуртожитки;

    г) житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв'язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням селищної ради;

    д) об'єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об'єкта на дитину;

    е) об'єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб'єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

    є) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

    ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

    з) об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

     

    3.База оподаткування

    3.1. Базою оподаткування є загальна площа об'єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

    3.2. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

    3.3. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно, виходячи із загальної площі кожного окремого об'єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об'єкт.

     

    4. Пільги із сплати податку

    База оподаткування об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшується:

    а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 70 кв. метрів;

    б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

    в) для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

    г) інвалідам 1-ої та 2-ої груп

    д) особам, на утриманні яких знаходиться троє та більше дітей віком до 18 років.

     

    Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

           Селищна рада може  встановлювати пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями). Пільги з податку, що сплачується на відповідній території, з об'єктів житлової нерухомості для фізичних осіб визначаються виходячи з їх майнового стану та рівня доходів.

     

    5. Ставки податку.

    5.1. Ставки податку для об'єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням селищної ради в залежності від місця розташування (зональності) та типів таких об'єктів нерухомості у розмірі 0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

     

    5.2. Ставки податку для об'єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням селищної ради в залежності від місця розташування (зональності) та типів таких об'єктів нерухомості у розмірі 1 ( одного) відсотку розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування, а саме:

    будівлі готельні – готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку  -- у розмірі 1  відсотка

    будівлі офісні – будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей – у розмірі 0,5 відсотка;

    будівлі торговельні – торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування - у розмірі 1  відсотка;

    гаражі – гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки -- у розмірі 0,3  відсотка;

    будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки) -- у розмірі 1  відсотка;

    господарські (присадибні) будівлі – допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо -- у розмірі 0,1  відсотка;

    інші будівлі -- у розмірі 0,5  відсотка.

     

    6. Податковий період                                                                                                      6.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

     

    7. Порядок обчислення суми податку

    7.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:

    а) за наявності у власності платника податку одного об'єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється, виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до Податкового Кодексу та пільги органу місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об'єктів (у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

    б) за наявності у власності платника податку більше одного об'єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об'єктів зменшеної відповідно до законодавства та пільги органу місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об'єктів (у разі її встановлення), та відповідної ставки податку;

    в) за наявності у власності платника податку об'єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об'єктів, зменшеної відповідно до Податкового кодексу та пільги органу місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об'єктів (у разі її встановлення), та відповідної ставки податку;

    г) сума податку розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об'єктів житлової нерухомості.

    Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об'єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

    7.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

    Щодо новоствореного (нововведеного) об'єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником, починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

    Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

    Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

     

    8. Порядок сплати податку

    8.1. Податок сплачується за місцем розташування об'єкта/об'єктів оподаткування і зараховується до бюджету селищної ради згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

    Фізичні особи можуть сплачувати податок у селищній місцевості через Каск селищної ради за квитанцією про прийняття податків.

     

    9.Строки сплати податку

    9.1. Податкове зобов'язання за звітний рік з податку сплачується:

    а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

    б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

     

    10. Відповідальність платників.

    Відповідальність платників за своєчасність сплати та подання податкової звітності передбачена Податковим Кодексом України.

     

       

               Селищний голова                                         С.І.Сірик.

                                                  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Категорія: Рішення | Додав: selrada (27.01.2015)
    Переглядів: 1415
    Copyright Білокуракинська селищна рада © 2024  зв'язок з адміном
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz