Сайт Білокуракинської селищної ради, Білокуракине, Луганська область
Програми, положення
Меню сайту
Категорії
Програми [36]
Положення [10]
Рішення [55]
Тендера [1]
Бюджет [8]
Бюджет
Форма входу
Пошук
Реквізити
Поштова адреса:
Білокуракинська селищна рада
пл. Т.Г.Шевченка, 4
смт. Білокуракине,
Білокуракинський район,
Луганська область, 92200
УКРАЇНА

Електронна адреса (e-mail):
bk.selrada@gmail.com
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • W3Schools українською
  • W3Schools на русском
  • Білокуракинський портал (архів)
  • Білокуракинський портал (okis)
  • Білокуракинський портал (BS)
  • Білокуракинський портал (WP)
  • Блог SStimorol
  • Життя Білокуракинщини (BS)
  • Життя Білокуракинщини (WP)
  • Життя Білокуракинщини (сайт)
  • Білокуракинська сел.рада
  • Білокуракинський портал (ucoz)
  • Forever, Michael
  • 7 чудес Білокуракинщини
  • СК Восток (Белокуракино)
  • Фильмы онлайн
  • Колектив Грація
  • Банери
    Вітаю Вас, Гість · RSS 23.04.2024, 17:12

    Головна » Статті » Рішення

    Про затвердження тарифів на послуги з централізованого теплопостачання, що надаються комунальним підприємством «Теплокомунзабеспечення»


    БІЛОКУРАКИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

     ШОСТЕ СКЛИКАННЯ                     ПРОЕКТ


    РІШЕННЯ


    «__» _________ 2014р. №____


    Про затвердження тарифів на послуги з централізованого теплопостачання, що надаються комунальним підприємством «Теплокомунзабеспечення» бюджетним установам



    Розглянувши заяву КП «Теплокомунзабеспечення» №6 від 24 січня 2014 року та надані документи «Про затвердження тарифів на послуги з централізованого теплопостачання, що надаються комунальним підприємством «Теплокомунзабеспечення» бюджетним установам, у зв’язку із зниження граничного рівня ціни на природний газ визначеного постановою КМУ від 30.12.2013 р. №951 "Про зниження ціни на природній газ” та керуючись Постановою КМУ від 01.06.2011 року №869 "Про забеспечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги”, а також Законом України "Про теплопостачання” №2633-IV від 2 червня 2005 року приймаючи до уваги Постанови КМУ від 10.07.2006 № 955 «Про затвердження порядку формування тарифів на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та на послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води», керуючись ст. 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», ст. 20 Закону України «Про теплопостачання», ст.ст. 9, 12 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Білокуракинська селищна рада


    ВИРІШИЛА:



    1. Затвердити тарифи на послуги з централізованого теплопостачання, що надаються комунальним підприємством «Теплокомунзабезпечення» бюджетним установам (додаток 1).

    2. Дане рішення набирає чинності з моменту оприлюднення в районній газеті «Життя Білокуракинщини».

    3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на планову бюджетну постійну комісію Ромах З.С. та заступника селищного голови з виконавчої роботи Шутя Д.А.





    Білокуракинський селищний голова                                                С.І. Сірик

    ПРОЕКТ



    Додаток 1

    до рішення Білокуракинської селищної ради

    _________р. №____


    Тарифи на послуги

    з централізованого теплопостачання, що надаються комунальним підприємством «Теплокомунзабезпечення» бюджетним установам


    за/п

    Споживачі

    Одиниця виміру

    Тарифи на послуги по централізованому теплопостачанню з урахуванням ПДВ

    Бюджетні установи

    грн./1Гкал

    989,23






    Заступник селищного голови                Д.А.Шуть

    АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

    проекту рішенням сесії Білокуракинської селищної ради „Про затвердження тарифів на послуги з централізованого теплопостачання, що надаються комунальним підприємством „Теплокомунзабезпечення"


    Даний аналіз регуляторного впливу проекту регуляторного акта – рішенням сесії Білокуракинської селищної ради „Про затвердження тарифів на послуги з централізованого теплопостачання, що надаються комунальним підприємством „Теплокомунзабезпечення" підготовлений відповідно до вимог Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з метою одержання зауважень та пропозицій по вищезазначеному рішенню.


    1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання.

    Рішенням Білокуракинської районої ради ради від 23.06.2004 №16/12 створено Комунальне підприємство „Теплокомунзабезпечення" (далі - КП „Теплокомунзабезпечення".

    Статтею 7 Закону України „Про житлово-комунальні послуги" передбачено, що повноваження встановлення тарифів на житлово-комунальні послуги належать органам місцевого самоврядування.

    Відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні" місцеві ради - це орган місцевого самоврядування, що представляє спільні інтереси міста. Регулювання тарифів є складовою системи управління житлово-комунальним комплексом.

    Відповідно до вимог ст. 31 Закону України „Про житлово-комунальні послуги" органи місцевого самоврядування затверджують тарифи на житлово-комунальні послуги в розмірі економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво. У разі затвердження тарифів на житлово-комунальні послуги нижчими від розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво орган, що їх затвердив, зобов'язаний відшкодувати з відповідного місцевого бюджету виробникам різницю між затвердженим розміром тарифів та економічно обґрунтованими витратами на виробництво цих послуг.

    Основними видами діяльності КП „Теплокомунзабезпечення" є надання послуг з централізованого теплопостачання.

    Для бюджетних організацій діють тарифи 1213,51грн за 1Гкал, на протязі опалювального сезону, які введені в дію з 01 листопада 2012 року.

    В порівняні з витратами в діючих тарифах ціна на природний газ зменьшилась для бюджетних установ на 18,5%. Ціна на паливно мастильні матеріали зросла: ціна за 1л. бензину – на 2,1%.

    Мінімальна заробітна платня в діючих тарифах складає: 1 січня 2014 року заробітна платня 1147,00грн.


    Для збалансування економіки підприємства та забезпечення його беззбиткової роботи виникла необхідність в затвердженні виконавчим комітетом міської ради економічно обґрунтованих тарифів на послуги з централізованого теплопостачання, що надаються КП „Теплокомунзабезпечення". Тарифи розраховані відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 р. №869 "Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги”. У разі зміни протягом установленого строку дії тарифів ставок податків і зборів (обов'язкових платежів), рівня заробітної плати на підприємстві відповідно до актів законодавства, Генеральної, галузевої угод, ставок орендної плати, інших обов'язкових платежів і зборів, цін і тарифів на паливно-енергетичні та матеріальні ресурси КП „Теплокомунзабезпечення" запроваджує механізм коригування тарифів. Коригуванню підлягають лише ті індивідуальні складові витрат, за якими відбулися цінові зміни.

    Проблема, яку необхідно вирішити шляхом прийняття даного рішення, полягає, у збалансуванні інтересів, прав та обов'язків, нижчезазначених груп, а саме:

    • органа місцевого самоврядування;

    • споживачів теплової енергії та послуг з централізованого теплопостачання;

    • КП „Теплокомунзабезпечення".


    2. Цілі державного регулювання:

    - забезпечення своєчасного і в повному обсязі постачання теплової енергії, надання послуг з централізованого теплопостачання;

    • підвищення якості теплової енергії та надання послуг з централізованого теплопостачання;

    • збалансування економіки, стабілізація фінансового стану та сприяння беззбиткової роботи КП „Теплокомунзабезпечення":

    • забезпечення розрахунків за спожиті енергоносії в повному обсязі та недопущення зростання кредиторської заборгованості;

    - створення умов для функціонування сфери теплопостачання на принципах самоокупності;

    - своєчасний ремонт та заміна обладнання, яке використовується для виробництва, транспортування, постачання теплової енергії та надання послуг з централізованого теплопостачання;

    • скорочення понаднормативних втрат теплової енергії;

    • вдосконалення нормативної бази, впровадження державної регуляторної політики у сфері надання послуг з централізованого теплопостачання;

    • врегулювання правовідносин між суб'єктами, на яких розповсюджується дія регуляторного акта;

    - інформаційне забезпечення усіх груп, яких стосується прийняття даного рішення.

    3. Визначення та оцінка прийнятих альтернативних способів досягнення вищезазначених цілей.

    Досягнення вирішення проблеми можливо шляхом:

    1. Залишити, без зміни тарифи, на послуги з централізованого теплопостачання.

    2.Затвердити тарифи на послуги з централізованого теплопостачання нижчими від економічно обґрунтованого розміру та передбачити в місцевому бюджеті видатки на відшкодування різниці між затвердженими та економічно обґрунтованими розмірами тарифів.

    3.Затвердити тарифи на послуги з централізованого теплопостачання на економічно обґрунтованому рівні.

    Аналіз вищевказаних альтернатив показує, що:

    • перший спосіб не є прийнятним.

    - Другий спосіб не є прийнятним, у зв'язку з тим, що можливість виділення коштів на відшкодування різниці між діючими тарифами теплопостачання та економічно обґрунтованими витратами на їх виробництво в даний час за рахунок міського бюджету відсутня.

    - Третій спосіб є прийнятним, так як він цілком задовольняє інтереси суб’єктів господарювання, які надають послуги по теплопостачанню на території міста та цілком дозволяє у визначений законодавством спосіб досягти цілей, визначених у п.2 цього аналізу.


    4. Механізм та заходи, які забезпечать розв'язання
    вищезазначеної проблеми, обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей.

    Для врахування інтересів як споживачів, так і підприємства - забезпечення постачання теплової енергії та надання послуг з централізованого теплопостачання в місті в повному обсязі і підвищеної якості та поліпшення фінансового стану КП „Теплокомунзабезпечення". Вказану вище проблему планується розв’язати шляхом прийняття рішенням сесії Білокуракинської селищної ради «Про затвердження тарифів на послуги з централізованого теплопостачання, що надаються комунальним підприємством „Теплокомунзабезпечення". Запропонований регуляторний акт набирає чинності з моменту оприлюднення в районній газеті «Життя Білокуракинщини».


    5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта та оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта.

    Можливість встановлення економічно обґрунтованих тарифів дозволить підприємству надавати споживачам якісні послуги у повному обсязі, забезпечити беззбиткове функціонування підприємства, своєчасну сплату підприємством податків та зборів.

    Розміри тарифів на послуги з централізованого теплопостачання, що пропонуються, розраховані з урахуванням ч.3 ст.31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», тобто вони є в розмірі економічно обґрунтованих витрат на виробництво зазначених послуг.


    6. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, зокрема розрахунок очікуваних витрат та вигод субєктів господарювання та громадян внаслідок дії регулярного акта.

    Застосування тарифів, які пропонуються у проекті рішенням сесії Білокуракинської селищної ради «Про затвердження тарифів на послуги з централізованого теплопостачання, що надаються комунальним підприємством „Теплокомунзабезпечення" для всіх груп споживачів надасть можливість:

    - надасть можливість суб’єкту господарювання відшкодувати витрати, пов’зані з наданням послуг з централізованого теплопостачання.

    - створення умов для покращення якості наданих послуг.

    Очікувані результати прийняття рішення визначено із застосуванням методу аналізу вигод та витрат:


    Органи місцевого самоврядування

    Суб’єкти господарювання

    Споживачі теплової енергії

    Вигоди

    Відсутність потреби у виділенні тарифної різниці у зв’язку з прийняттям тарифів на рівні економічно обґрунтованих

    Збільшення доходів суб’єктів господарювання, що надають та виробляють послуги та поліпшення їх фінансово-економічного стану

    Надання повноцінних, якісних та своєчасних послуг теплопостачання


    7. Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта.

    Термін дії пропонованого регуляторного акта не обмежений, але залежить від фінансового стану КП "Теплокомунзабезпечення" та змін в діючому законодавстві.


    8. Визначені показники результативності регуляторного акта, якими є:

    -збалансованість економіки та беззбиткова робота КП "Теплокомунзабезпечення";

    • підвищення якості постачання теплової енергії та надання послуг з централізованого теплопостачання;

    • своєчасний ремонт та заміна обладнання, яке використовується для виробництва, транспортування, постачання теплової енергії та надання послуг з централізованого теплопостачання;

    • скорочення понаднормативних втрат теплової енергії;

    - впровадження договірних відносин у галузі, створення умов для стабільного функціонування сфери теплопостачання на принципах самоокупності.


    9.Відстеження результативності регуляторного акта

    Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися шляхом проведення аналізу вартісних та кількісних показників з надання послуг з централізованого теплопостачання, рівня відшкодування тарифами фактичних витрат на ці послуги, показників прибутковості чи збитковості підприємства, показників погашення кредиторської заборгованості, у тому числі за природний газ, електроенергію, воду за даними балансу (Форма № 1), звіту про фінансові результати (Форма № 2), пояснювальної записки про виконання показників фінансово-господарської діяльності підприємства, звіту про результати використання палива, тепло та електроенергії (Форма № 11 - МТП, піврічна, рік), які буде надавати КП «Теплокомунзабезпечення», без залучення даних наукових досліджень і соціологічних опитувань.

    Базове відстеження. результативності регуляторного акта буде здійснено до дня набрання чинності цим регуляторним актом, повторне відстеження -через один рік з дня. набрання ним чинності, а періодичне відстеження буде здійснюватись раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта, відповідно до ст. 10 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".





    Категорія: Рішення | Додав: selrada (28.01.2014) E
    Переглядів: 2128
    Copyright Білокуракинська селищна рада © 2024  зв'язок з адміном
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz