Сайт Білокуракинської селищної ради, Білокуракине, Луганська область
Регламент селищної ради
Меню сайту
Категорії
Робота селищної ради [1]
Освіта [0]
Культура селища [0]
Життя селища [1]
Форма входу
Пошук
Архів записів
Реквізити
Поштова адреса:
Білокуракинська селищна рада
пл. Т.Г.Шевченка, 4
смт. Білокуракине,
Білокуракинський район,
Луганська область, 92200
УКРАЇНА

Електронна адреса (e-mail):
bk.selrada@gmail.com
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Погода
Банери
Вітаю Вас, Гість · RSS 17.08.2017, 11:41

Р Е Г Л А М Е Н Т 
БІЛОКУРАКИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ШОСТОГО СКЛИКАННЯ

ГЛАВА  1. Загальні положення

Стаття 1.1. Білокуракинська селищна рада є органом місцевого самоврядування, який представляє загальні інтереси територіальної громади селиша Білокуракине Білокуракинського району.

Стаття 1.2. Порядок формування, діяльність ради, її органів, депутатів та посадових осіб визначається Конституцією України, Законом про статус депутатів Рад, цим Регламентом.

Стаття 1.3. Регламент, зміни та доповнення до нього приймаються радою за ініціативою селищного голови, постійних комісій, депутатів та депутатських груп.

ГЛАВА 2. Сесії Ради

Стаття 2.1. Рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань  ради, а також засідань постійних комісій. Порядок скликання та проведення першої  сесії заново вибраної ради визначається згідно з п.2ст.46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Стаття 2.2. Сесія ради проводиться відкритим засіданням. В разі необхідності рада може прийняти рішення про проведення закритого засідання. У відкритих засіданнях можуть братии участь народні депутати  України, депутати обласної та районної рад, представники державних органів, громадських організацій, трудових колективів, засобів друку, радіо. На закритому засіданні ради  мають право бути присутніми прокурор району, а також особи, присутність яких за рішенням ради необхідне для розгляду відповідного питання. Запрошення осіб, які не є депутатами, визначає та організовує селищний голова. Головуючий на пленарному засіданні повідомляє депутатам про осіб, які запрошені на сесію ради. Запрошені на сесію особи не мають права вмішуватися в роботу сесії.  У випадках  невиконання цих вимог головуючим на сесії вони можуть бути видалені із зали засідань.

Стаття 2.3. Гласність роботи селищної ради забезпечується шляхом публікації про її діяльність у районній газеті «Життя Білокуракинщини». Виконавчий комітет ради сприяє працівникам газети в освітленні діяльності ради, надає їм матеріали, які  розповсюджуються серед депутатів.

Стаття 2.4. Проекти рішень ради, інші документи та матеріали до питань, які виносяться на розгляд ради, доводяться до відома депутатів не пізніше, ніж за три дні до відкриття сесії.

Стаття 2.5.
1.Проект порядку денного сесії готується селищним головою у відповідності з  пропозиціями, що надійшли.
2. Доклади, співдоклади, довідковий матеріал та проекти рішень з питань, що виносяться на розгляд ради, готуються постійними комісіями, депутатати, які внесли запит.
3. Матеріали та проекти рішень ради, а також пропозиції та зауваження до них попередньо розглядаються відповідними постійними комісіями.
4. Матеріали з питань, які пропонуються до розгляду на сесії надаються селищному голові не пізніше  ніж за 10 днів до відкриття сесії з аналітичною запискою та проектами рішень.
5. Після розгляду селищним головою матеріали передаються на розгляд постійної комісії ради з встановленням строку розгляду та підготовки  висновку.
6. Комісія розглядає пропозицію та проект рішення на своїх засіданнях із запрошенням авторів. Комісія  приймає висновки з питань, що розглядаються, або вносять пропозиції до проекту рішень.
7. З врахуванням висновків комісій селищний голова приймає рішення про включення питання в проект порядку денного сесії  (під час проведення сесії за рішенням ради), або про його  відхилення із зазначенням мотивів.
8. Термінові питання, які потребують невідкладного розгляду та які не потребують попередньої підготовки можуть вноситися у порядок денний сесії під час її проведення за рішенням ради.
9. Пропозиції по уточненню порядку денного сесії вносяться селищному голові не пізніше, ніж за 5 днів до початку роботи сесії.
10. Селищний голова  інформує депутатів на сесії про пропозиції, які надійшли з порядку денного сесії та принятих рішеннь. За наполяганням постійних комісій, депутатських груп, депутатів пропозиції, які були відхилені при затвердженні пордку денного сесії,  ставляться на голосування.
11. Порядок денний сесії затверджується радою на пленарному засіданні відкритим голосуванням більшістю голосів від загальної кількості присутніх депутатів.

Стаття  2.6.
1. Засідання ради відкриває, проводить та закриває селищний голова або секретар ради у випадках, передбачених законодавством. У випадку неможливості або відмови їх від виконання цих функцій – один з депутатів за рішеннм сесії.
2. Засідання ради починаються о 10 годині. У виняткових випадках час початку сесії може бути змінений за рішенням селищного голови. Через кожні дві години роботи – перерва на 15 хвилин, якщо радою не буде прийняте інше рішення.
3. На початку чергової сесії до обговорення її порядку денного селищний голова інформує депутатів про стан справ на території ради, про роботу ради та її органів, виконня раніше принятих рішень та з інших питань, а також відповідає на питання депутатів. Дебати з цих повідомлень не відкриваються, на питання та відповіді відводиться до 15 хвилин.
4. Пропозиція про призупинення роботи сесії вносяться селищним головою, постійною комісією, депутатською групою, депутатами. Рішення про час відновлення роботи сесії приймається одночасно з прийняттям рішення про її призупинення більшістю голосів від числа присутніх депутатів ради. Вимоги групи депутатів про перерву в роботі сесії перед голосуванням  з проекту рішення, по якому необхідна консультація, на термін не більше 20 хвилин, задовольняється без голосування.
5. Головуючий на сесії:
- забезпечує виконання законодавчих актів України  та цього регламенту.
- керує засіданням ради, слідкує за дотриманням кворуму сесії та прийнятого порядку її роботи ,
- надає слово докладникам, співдокладникам, та виступаючим на сесії в порядку надходження їх заявок. У випадку порушення виступаючими регламента має право попередити та перервати його виступ,
- надає (за погодженням з депутатами) слово для виступу в дебатах по питанню, яке розглядається, особам,   запрошеним на сесію.

6. При цьому депутати мають право:
- на першочергові виступи,
- в необхідних випадках змінюють черговість надання слова у відповідності з цим Регламентом,
- може з дозволу депутатів продовжити час для виступу, а також змінити час для виступу з пояснення мотивів змін,
- погоджує письмові запити, особисті заяви та довідки депутатів, надає депутатам слово для усних запитів, питань та довідок, а також зауваження з питання ведення сесії та порядку, передбаченому цим Регламентом,
- проводить голосування з питань, що потребують прийняття рішення ради та оголошує його результати,
- дає доручення, повязані із забезпеченням роботи сесії ради, робочим органам сесії, а також працівникам виконавчого апарату ради,
- при грубому порушенні порядку засідання має право видалити із зали порушника, який не є депутатом.

Головуючий на сесії сприяє духу співробітництва, зближенню  позицій сторін з питань, що розглядаються, досягненню взаємопогоджених рішень. Під час засідання ради головуючий не коментує й не дає оцінок відносно виступаючих та їх виступів, крім випадків, передбачених цим Регламентом.

7. Пленарні засідання ради та засідання постійних комісій проводяться на українській та російській мовах. Діловиробництво ведеться на українській та російській мовах.

Стаття 2.7.
1. Час для докладів на сесіях надається в межах 30 хв., співдокладів - 15 хв. Для виступу в дебатах - до 7 хв., для повторного виступу - 3 хв. Час відповіді на питання – докладнику - 10 хв., співдокладнику – до 5 хв. Для внесення депутатського запиту на сесії час для виступу надається – 5 хв. Для довідок, питань – до 3 хв. Перед початком дебатів встановлюється їх тривалість, виходячи з кількості депутатів, що записалися для виступу. Після закінчення встановленого часу дебати закінчуються, якщо рада не прийняла іншого рішення.
2. До початку засідання сесії депутат або запрошена особа має право звернутися до головуючого з проханням про надання йому слова з конкретного питання порядку денного сесії.
3. Депутатам, які виступають від постійних комісій та депутатських груп, слово надається в обовязковому порядку до закінчення  дебатів.
4. Селищний голова, голова постійної комісії з питань своєї компетенції має право взяти слово для виступу в будь-який час, але не більш ніж на 5 хв.
5. Депутат ради виступає не засіданні сесії після надання йому слова головуючим на сесії. Депутат з одного й того ж питання може виступити не більше двох разів. Якщо виступаючий перевищив відведений йому час для виступу, або виступає з питання , яке не обговорюється, дозволяє собі некоректні висловлювання, головуючий після одного попередження позбавляє його слова.
6. Дебати з питання, що розглядається, припиняються за рішенням ради. Перед припиненням дебатів головуючий інформує депутатів про кількість бажаючих виступити, та тих, що виступили. Після припинення дебатів докладники та співдокладники можуть виступити із заключним словом до 5 хвилин.  Депутату за його вимогою після припинення дебатів може бути надане слово для внесення конкретних пропозицій. Депутати з питання, яке розглядається, можуть передати головуючому свої пропозиції та зауваження у вигляді записок, які додаються до матеріалів сесії. Контроль за розглядом та реалізацією пропозицій та зауважень здійснюється селищним головою.

Стаття 2.8.
1. З питання, що обговорюється, рада приймає рішення на пленарних засіданнях. Рішення ради не повинне суперечити Конституції України, діючому законодавству.
2. Проект рішення ради спочатку приймається за основу.
3. Пропозиції, поправки, зауваження з проекту рішення, а також у програмах, заходах, що приймаються, у письмовому вигляді або в усній формі надаються головуючому сесії. Пропозиції, що надійшли, виносяться на голосування тільки після того, як проект рішення буде прийнятий за основу. Кожна поправка голосується окремо. За результатами голосування поправок однієї статті або пункта голосується цей пункт або стаття, потім проект рішення в цілому.

Стаття 2.9.
1. На засіданні ради рішення з розглянутих питань приймається відкритим голосуванням. У випадках, передбачених Конституцією України, законами України, цим Регламентом, або за рішенням ради приймається таємним голосуванням.
2. Перед початком відкритого голосування головуючий вказує кількість пропозицій, що ставляться на голосування, уточнює їх формуліровку. Рішення приймається при підтримці його більшої кількості голосів депутатів, присутніх на засіданні. Голосування з процедурних питань може бути проведене без підрахунку голосів—за явною більшістю—якщо жоден депутат не вимагає іншого. При голосуванні з одного питання кожен депутат ради має один голос й подає його за пропозицію, проти, або утримується при голосуванні. Після закінчення підрахунку голосів головуючий на сесії оголошує результати голосування, пропозиція вважається прийнятою або відхиленою.
3. Для проведення таємного голосування на сесії вибирається лічильна комісія. За доповіддю лічильної  комісії сесія ради приймає рішення про затвердження результатів таємного голосування. Відкрите голосування може проводитися пойменно, якщо на тому наполягає не менш однієї пятої присутніх на сесії депутатів. У списку депутатів при цьому  робиться відповідна відмітка, і список за підписом головуючого додається до протоколу сесії.
4. Прийняті рішення за дорученням ради можуть допрацьовуватися виконавчим апаратом ради з внесенням  стилістичних поправок, які не змінюють  смислу прийнятого рішення.
5. Прийняті рішення ради в 15-денний строк розмножуються та розсилаються апаратом ради відповідним підприємствам, закладам, організаціям, посадовим особам.
6. Рішення ради вступає в силу з моменту прийняття, якщо не встановлений інший строк їх введення в дію.
7. Виконання рішень ради контролюється постійними комісіями та посадовими особами ради.
8. Пропозиції та критичні зауваження, висловлені депутатами на сесії ради, якщо не отримали дозволу на сесії, в 15-денний строк розглядаються селищним головою, або направляються відповідним державним та громадським органам, посадовим особам, які в місячний термін зобовязані їх розглянути та про результати повідомити депутата, а також раду.
9 Листи та звернення громадян, що надійшли на адресу сесії рада розглядає в порядку, передбаченому законодавством.

Стаття 2.10.
На кожній сесії селищної ради ведеться протокол сесії. Протокол сесії повинен бути оформлений в місячний термін, потім він підписується. До протоколу сесії додаються:
• тексти доповідей,
• рішення, прийняті радою,
• письмові запити депутатів,
• письмові зауваження, пропозиції депутатів, передані головуючому сесії,
• списки пойменного голосування,
• тексти виступів тих, хто записався, але не отримав слова для виступу у звязку з припиненням дебатів,
• письмова інформація органів ради, роздана депутатам на сесії,
• список реєстрації депутатів,
• список запрошених осіб.
Копії протоколів сесії надаються депутатам ради за їх вимогою для ознайомлення.

ГЛАВА 3. Депутати, посадові особи ради

Стаття 3.1. Порядок діяльності депутатів у раді та його органах, порядок розгляду депутатських запитів визначається законодавчими актами та цим Регламентом.

Стаття 3.2.
1. Депутати можуть добровільно обєднуватися в депутатські групи кількістю не менше 5 чоловік. Селищний голова не може входити у склад депутатських груп.
2. Порядок роботи депутатської групи, умови вступу та виходу з неї депутатів визначаються самою депутатською групою.
3. Для реєстрації депутатської групи селищному  голові подається підписана персонально депутатами письмова заява про створення групи, її назву, мету та задачі, додається список групи, де вказані особи, яким доручено представляти групу в раді.   Селищний голова на початку чергової сесії ради зобовязаний зробити повідомлення про створення депутатської групи, її склад. З цього момента группа вважається зареєстрованою. При скороченні складу  депутатської групи раніше встановленого кількісного складу /п.1/ вона оголошується селищним головою розпущеною.
4. Виступаючі на сесії від групи мають  переважне право виступу після виступів представників постійних комісій та інших комісій ради.

ГЛАВА 4. Комісії ради

Стаття 4.1.
Постійні комісії створюються на першій сесії ради на строк повноважень ради. В разі необхідності рада може змінювати перелік, кількісний склад, перевибирати склад постійних комісій.

Стаття 4.2.
1. Голова постійної комісії:
• Організує роботу комісії,
• Скликає та проводить засідання комісії,
• Пропонує порядок денний та організує підготовку необхідних матеріалів до засідань,
• Дає доручення членам комісії,
• Запрошує для участі в засіданнях комісії представників державних органів,  громадських організацій, органів громадської самодіяльності населення, спеціалістів,
• Представляє комісію у відношеннях  з державними та громадськими органами та організаціями, депутатами ради, підприємствами, закладами та громадянами, органами територіального громадського самоуправління,
• Організує роботу по виконанню  рішень комісії,
• Інформує голову ради про розглянуті питаннях , а також про заходи, прийняті з реалізації рекомендацій комісії,
• Інформує  членів комісії та інших депутатів про виконання рішень та розгляд  рекомендацій  комісії.

Стаття 4.3.
1. Заступник голови постійної комісії:
• Виконує окремі функції  голови комісії за його дорученням,
• Виконує обовязки голови або секретаря комісії при їх відсутності.
2. Секретар постійної комісії:
• Організує ведення протокола засідання постійної комісії.
3. Постійні комісії  здійснюють свої  повноваження  шляхом прийняття рішень, заключень, рекомендацій.
4. Засідання постійних комісій  скликаються за мірою необхідності і можуть проводитися як у дні проведення сесій ради так і в період між ними.
5. Засідання постійних комісій  проводяться  відкрито. За рішенням комісії засідання може бути закритим. Депутати, які не входять у склад  цієї комісії,  можуть бути присутні на закритому засіданні комісії.
6. Питання, віднесені до ведення кількох постійних комісій, можуть за ініціативою комісії, а також за дорученням ради, селищного голови розглядатися комісіями  спільно, з прийняттям загального висновку. Голосування на спільному засіданні проводиться по комісіях окремо. Рішення вважається прийнятим, якщо в кожній комісії воно отримало більшість голосів.
7. Рішення, висновки та рекомендації, протоколи засідань постійної комісії підписуються головою комісії.

Стаття 4.3.
1. Засідання у випадку необхідності створює тимчасові контрольні комісії для здійснення контролю за конкретно визначеними  радою питаннями.
2. Засідання тимчасової контрольної комісії ради проводяться, як правило, закритими. Депутати, які не входять у склад тимчасової контрольної комісії та інші особи, залучені комісією для участі в її роботі, не мають права розголошувати інформацію, яка стала їм відома у звязку з роботою комісії.

Стаття 4.4.

Рада створює виконавчий апарат, який забезпечує здійснення радою повноважень, наданих йому Конституцією України, Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, іншими законами.
Copyright Білокуракинська селищна рада © 2017  зв'язок з адміном
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz