Сайт Білокуракинської селищної ради, Білокуракине, Луганська область
Програми, положення
Меню сайту
Категорії
Програми [36]
Положення [10]
Рішення [55]
Тендера [1]
Бюджет [8]
Бюджет
Форма входу
Пошук
Реквізити
Поштова адреса:
Білокуракинська селищна рада
пл. Т.Г.Шевченка, 4
смт. Білокуракине,
Білокуракинський район,
Луганська область, 92200
УКРАЇНА

Електронна адреса (e-mail):
bk.selrada@gmail.com
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Погода
Банери
Вітаю Вас, Гість · RSS 17.12.2017, 21:34

Головна » Статті » Положення

Проект Про встановлення розмірів орендної плати за земельні ділянки комунальної власності територіальної громади смт.Білокуракине

                                                                                                                                                                        ПРОЕКТ

УКРАЇНА

ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ

БІЛОКУРАКИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ШОСТЕ СКЛИКАННЯ

____________________________ СЕСІЯ

 

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

 

 Смт.Білокуракине 

«___»______________2015 року                                                          №____

 

Про встановлення   розмірів

орендної плати  за земельні

ділянки комунальної власності

територіальної громади

смт.Білокуракине

 

Керуючись положеннями   ст.  26,59 Закону України "Про місцеве  самоврядування в Україні", Законом України від 28 грудня 2014 року      №71-УІІ « Про  внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», враховуючи необхідність впорядкування місцевих податків та зборів на території ради та контролю  за повнотою сплати земельного податку та орендної плати, у зв’язку з застосуванням розрахунків нормативної грошової оцінки земель населеного пункту смт.Білокуракине, Білокуракинського району, Луганської області з 01.01.2014 року, керуючись ст. 12 Земельного кодексу України, Законом України «Про оренду землі» та ст. 26, ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Білокуракинська селищна рада

вирішила:

 

  1. Затвердити Порядок встановлення розмірів орендної плати в смт. Білокуракине за земельні ділянки   комунальної  власності територіальної громади смт.Білокуракине (додаток ).
  2. Провести перегляд орендної плати за земельні ділянки комунальної власності територіальної громади смт.Білокуракине, які передані в оренду в частині оплати в порядку, встановленому чинним законодавством з метою приведення у відповідність до вимог даного рішення.

3.       Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань регулювання земельних відносин (голова Атаманська Н.А.)

 

 

Селищний голова                                                 С.І. Сірик                                                                                             

                                                                                             Додаток

                                                        до  рішення ___ сесії Білокуракинської селищної ради 6 скликання    __________________________     

 

                                                                                       

Порядок

встановлення розмірів орендної плати  за використання земельних ділянок комунальної власності територіальної громади смт.Білокуракине, Білокуракинського району, Луганської області.

 

1.Загальні положення

1.1. Порядок  встановлення розмірів орендної плати за земельні ділянки комунальної власності (надалі – «Порядок»), розроблений з метою створення єдиних організаційно-правових та економічних засад визначення та справляння орендної плати за земельні ділянки.

1.2.  Порядок розроблений відповідно до вимог:

  • Земельного кодексу України;
  • Податкового кодексу України;
  • Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
  • Закону України «Про оренду землі»;
  • Інших нормативних актів.

1.3.  Порядок регламентує принципи встановлення розмірів  орендної плати за використання земельних ділянок.

 

2. Порядок розрахунку розмірів орендної плати

2.1. Оренда землі – це засноване на договорі  строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.

Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем і орендарем.

Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції.

2.2. Орендна плата за земельні ділянки комунальної власності справляється у грошовій формі і не може бути меншою, ніж 3 відсотки  нормативної грошової оцінки земельної ділянки в рік та не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки. Розмір орендної плати може бути більшим граничного розміру орендної плати, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.

2.4. Базою для обчислення орендної плати є нормативна грошова оцінка земельної ділянки, яка надається в оренду. Розмір орендної плати за земельні ділянки встановлюється відповідно до їх функціонального призначення у розрізі економіко-планувальних зон смт.Білокуракине згідно з грошовою оцінкою. Показники оцінки підлягають щорічного, станом на 1 січня, уточнення на коефіцієнт індексації відповідно до порядку, встановленого чинним законодавством України.

У договорі оренди обов’язково зазначається останній коефіцієнт індексації, від якого розраховано таку оцінку та з якого року вона діє.

2.5. Розмір річної орендної плати встановлюється на рівні :

№ з/п

Категорія земель за цільовим призначенням та функціональним використанням

Відсоткова ставка від нормативної грошової оцінки

1.

Землі сільськогосподарського призначення (землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, розміщення виробничої інфраструктури, для діяльності у сфері надання послуг у сільському господарстві, та інше)

1.1.

Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва

4

1.2.

Для ведення фермерського господарства

4

1.3.

Для ведення особистого селянського господарства

4

1.4.

Для сінокосіння і випасання худоби

4

1.5.

Для іншого сільськогосподарського призначення

4

2.

Землі житлової та громадської забудови 

2.1.

Землі житлової забудови (землі, які використовуються для розміщення житлової забудови (житлові будинки, гуртожитки, господарські будівлі та інше); землі, які використовуються для розміщення гаражного будівництва) 

2.1.1.

Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)

3

2.1.2.

Для колективного житлового будівництва

3

2.1.3.

Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку

3

2.1.4.

Для будівництва і обслуговування будівель тимчасового проживання

3

2.1.5.

Для будівництва індивідуальних гаражів

3

2.1.6.

Для колективного гаражного будівництва

3

2.1.7.

Для іншої житлової забудови

3

2.2.

Землі громадської забудови (землі, які використовуються для розміщення громадських будівель і споруд (готелів, офісних будівель, торговельних будівель, для лікарень та оздоровчих закладів), інших об'єктів загального користування), землі комерційного використання 

2.2.1.

Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров'я, аптеки

12

2.2.2.

Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій

 

5

2.2.3.

Для будівництва та обслуговування будівель та споруд торгівлі (комерційного використання)

9

2.2.4.

Для будівництва та обслуговування об'єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування

 

10

2.2.5.

Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ

12

2.2.6.

Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури

9

2.2.7.

Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування

 

3

2.2.8.

Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування

5

2.2.9.

Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови

5

3.

Землі оздоровчого призначення 

3.1.

Для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів

10

3.2.

Для розробки родовищ  природних лікувальних ресурсів

10

4.

Землі рекреаційного призначення (земельні ділянки зелених зон і зелених насаджень міст та інших населених пунктів, земельні ділянки, зайняті територіями будинків відпочинку, пансіонатів, об'єктів фізичної культури і спорту, туристичних баз, кемпінгів, дитячих та спортивних таборів, інших аналогічних об'єктів, а також земельні ділянки, надані для дачного будівництва і спорудження інших об'єктів стаціонарної рекреації) 

4.1.

Для будівництва та обслуговування об'єктів рекреаційного призначення, баз відпочинку, пансіонатів

10

4.2.

Для будівництва та обслуговування об'єктів фізичної культури і спорту

10

5.

Землі водного фонду 

5.1.

Для облаштування та догляду за водними об’єктами та прибережними захисними смугами

3

5.2.

Для експлуатації та догляду за смугами відведення

3

5.3.

Для експлуатації та догляду за гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами

3

5.4.

Земельні ділянки (пляжі)

5

6.

Землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення 

6.1.

Землі промисловості

8

6.2.

Землі транспорту (землі, надані підприємствам, установам та організаціям автомобільного транспорту і дорожнього господарства 

 

6.2.1

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства,  в тому числі 

6.2.1.1.

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автотранспортних підприємств

Для розміщення та обслуговування автовокзалів, автостанцій

5

6.2.1.2.

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автозаправних станцій, автозаправних газових станцій, станцій технічного обслуговування, шиномонтажу, автомийок

 

7

6.2.1.3.

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій, каси продажу квитків, автостоянки, парковки

 

6

6.3.

Землі зв’язку (земельні ділянки, надані під повітряні і кабельні телефонно-телеграфні лінії та супутникові засоби зв’язку) 

 

6.3.1.

Для розміщення та експлуатації об’єктів і споруд телекомунікацій

12

6.3.2.

Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об’єктів поштового зв’язку

10

6.3.3.

Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів

10

6.4.

Землі енергетики (землі, надані в установленому порядку для розміщення, будівництва і експлуатації та обслуговування об'єктів енергогенеруючих підприємств, об'єктів передачі електричної енергії (повітряні та кабельні лінії електропередачі, трансформаторні підстанції, розподільні пункти та пристрої, ) виробничих об'єктів, необхідних для експлуатації об'єктів енергетики,

3

 

 

 

         Розмір річної орендної плати для платників, які не ввійшли до даного переліку, встановлюється у кожному окремому випадку рішенням сесії.

У випадку, якщо суб’єкт підприємницької діяльності здійснює на одній земельній ділянці декілька видів діяльності, при визначенні розміру орендної плати береться відсоток від нормативної грошової оцінки.

При здачі в оренду приміщень, які розміщені на земельній ділянці, що орендується, орендна плата за частку земельної ділянки, яка відповідає частці приміщення, нараховується відповідно до функціонального призначення зданого в оренду приміщення,  також переглядається на сесії селищної ради ставка орендної плати за земельну ділянку в цілому.

Орендна плата за частки земельних ділянок, наданими у спільне користування, нараховується відповідно до функціонального та фактичного використання земельної ділянки, визначеного для кожного з орендарів.

У випадках надання земельних ділянок для розміщення літніх майданчиків, кіосків, лотків, що використовуються на термін менший одного року, при розрахунку орендної плати застосовувати ставку орендної плати за землю у розмірі 12 відсотків від грошової оцінки земельної ділянки.

У випадку, якщо орендар є власником нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку він сплачує орендну плату за площу під таким приміщенням (для прибудованих приміщень) або за площу згідно пропорційної частки в загальній площі жилого будинку (для вбудованих приміщень) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території.

Для земельних ділянок, які надаються під забудову, орендна плата визначається окремо на період будівництва і на період експлуатації об'єкту містобудування та зазначається в одному договорі оренди. У разі подовження у встановленому порядку строків будівництва розмір орендної плати встановлюється:

- для житлових будинків на рівні, визначеному для періоду будівництва;

- для усіх інших об'єктів на рівні, визначеному для періоду експлуатації.

3. РОЗМІР, ФОРМА І ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ОРЕНДНОЇ ПЛАТИ

3.1. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюється на підставі вимог чинного законодавства, цього Положення та зазначається у договорі оренди земельної ділянки.

3.2. Орендна плата обчислюється та сплачується з дня виникнення права користування земельною ділянкою або закінчення попереднього договору оренди.

У разі припинення права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у користуванні у поточному році.

3.3. Орендна плата за земельні ділянки справляється виключно у грошовій формі. Внесення орендної плати здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування коштів через фінансові установи у строки, визначені договором оренди відповідно до вимог чинного законодавства.

4. ЗМІНА РОЗМІРУ ОРЕНДНОЇ ПЛАТИ

4.1. Встановлений згідно з розділом 2 цього Положення розмір орендної плати підлягає обов'язковому перегляду у разі:

а/ зміни функціонального використання земельної ділянки, передбаченого договором;

б/ змін в діючому законодавстві;

в/ змін нормативної грошової оцінки.

4.2. Розмір орендної плати не є сталим та змінюється у зв'язку з проведенням щорічної індексації грошової оцінки.

4.3. Орендар має право вимагати відповідного зменшення орендної плати в разі, якщо стан орендованої земельної ділянки погіршився не з його вини, що підтверджено належними документами.

Рішення про зменшення орендної плати приймається Білокуракинською селищною радою.

4.4. У інших випадках перегляд розміру орендної плати може здійснюватися лише за письмовою згодою сторін та у порядку, визначеному договором оренди земельної ділянки.

5. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ОРЕНДНОЇ ПЛАТИ ЗА ЗЕМЛЮ

5.1. Орендна плата вноситься Орендарем згідно умов договору оренди та Податкового Кодексу України.

5.2. Внесення орендної плати на майбутній період оренди допускається на термін не більше шести місяців.

5.3. Плата за оренду землі зараховується до селищного бюджету у порядку, визначеному Бюджетним кодексом України для плати за землю.

5.4. Контроль за правильністю обчислення, своєчасністю подачі податкової декларації до органу державної податкової служби, повнотою і своєчасністю сплати орендної плати до селищного бюджету здійснює державна податкова інспекція.

6. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ОРЕНДИ ЗЕМЛІ

 - заява;

 - план-схема земельної ділянки;

 - рішення селищної ради про надання земельної ділянки в оренду;

 - результати конкурсу чи аукціону – у разі набуття права на оренду земельної ділянки на конкурентних засадах;

 - акт перенесення меж земельної ділянки, яка надається в оренду, на місцевість – у разі не визначення їх у натурі;

 - проект відведення земельної ділянки – у разі надання її в оренду зі зміною цільового призначення.

 

                                                   Селищний голова                                  С.І. Сірик

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення Білокуракинської селищної ради

«Про  затвердження Положення про встановлення   розмірів орендної плати  за земельні ділянки комунальної власності територіальної громади смт.Білокуракине, Білокуракинського району Луганської області»

1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин, оцінка важливості цієї проблеми.

         Опис проблеми:

Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», "Про  оренду землі", п.п. 284.1 ст.284  Податкового кодексу України законодавчо закріплено право органів місцевого самоврядування  встановлювати ставки податку та орендної плати в межах своїх повноважень.

Крім того, ст. 288 ПКУ передбачено що розмір річної орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою, ніж 3 відсотки від  нормативної грошової оцінки земельної ділянки в рік та не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки. Розмір орендної плати може бути більшим граничного розміру орендної плати, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.

Кошти за оренду земельних ділянок скеровуються до місцевого бюджету. Тому диференціація розмірів орендної плати з врахуванням комерційної цінності земельних ділянок, які здаються в оренду, а також реалізації завдань стратегії розвитку земельних відносин в селищі дозволить збільшити надходження до бюджету та підвищити ефективність землекористування.

Метою даного регулювання є вдосконалення земельних відносин у сфері оренди землі на основі встановлення економічно обґрунтованих, справедливих, єдиних ставок орендної плати, диференціації ставок в залежності від функціонального призначення земельної ділянки.

З метою ефективного використання земельних ділянок комунальної власності селища, отримання додаткових надходжень до бюджету від оренди землі, сприяння розвитку малого підприємництва та приведення у відповідність із нормами Закону України «Про оренду землі» даним рішенням передбачається привести відносини з оренди землі на території смт.Білокуракине у відповідність до норм чинного законодавства, вдосконалити і визначити прозорий механізм розрахунку орендної плати, залежно від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, як передбачено чинним законодавством.

Обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів і потребує державного регулювання:

         Повноваження по встановленню розмірів орендної плати за земельну ділянку надані чинним законодавством відповідним радам. Змінити розмір податку та цим самим вирішити вищезазначені проблеми за допомогою ринкових механізмів (без прийняття відповідного регуляторного акту), наприклад, шляхом укладання будь-яких угод з підприємцями або іншим шляхом, не можна, так як це буде суперечити нормам діючого законодавства. Тобто, вирішення проблем потребує державного регулювання і можливо тільки шляхом прийняття цього регуляторного акту – рішення селищної ради відповідно до норм чинного законодавства.

2. Визначення цілі регулювання регуляторного акта.

Цілями розробки та затвердження положення «Про встановлення   розмірів орендної плати  за земельні ділянки комунальної власності територіальної громади смт.Білокуракине»

- встановлення соціально - справедливих розмірів орендної плати за земельні ділянки;

- забезпечення ефективного використання земельного фонду селища в інтересах територіальної громади селища;

- збільшення надходжень до загального фонду селищного бюджету за рахунок перегляду розміру ставок за оренду землі для більшості видів її цільового використання та направлення додаткових коштів на соціальний розвиток селища;

- забезпечення більш повного обліку земель, їх власників і користувачів, раціонального та ефективного використання земельних ділянок;

- можливість вирішення питань оренди землі на території селища в межах чинного законодавства України.

      Для досягнення цілей необхідна реалізація таких першочергових завдань:

- удосконалення місцевих нормативних актів з регулювання земельних відносин;

- впровадження диференційованих підходів до розрахунку орендної плати.

 

3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей, у тому числі ті з них, які не передбачають безпосереднього державного регулювання господарських відносин.

Під час розроблення положення «Про встановлення   розмірів орендної плати  за земельні ділянки комунальної власності територіальної громади смт.Білокуракине» було розглянуто такі альтернативні способи визначених цілей:

-  неприйняття даного регуляторного акта (відмова від регулювання).

- регулювання вищезазначеної проблеми  на державному рівні;

- прийняття селищною радою рішення «Про встановлення   розмірів орендної плати  за земельні ділянки комунальної власності територіальної громади смт.Білокуракине»

Оцінюючи визначені альтернативи слід зазначити, що перша альтернатива не є прийнятною, оскільки вона веде до порушень норм діючого законодавства. Вирішення проблеми за допомогою другої альтернативи в теперішній час не можливо, оскільки існуюче законодавство не регламентує детальний механізм визначення орендних ставок на земельні ділянки.

Прийняття третьої альтернативи дасть можливість вирішити визначені проблеми при дотриманні норм чинного законодавства України, в найбільш короткий термін, з найменшими витратами.

Тому вона є прийнятною.

 

4. Механізм і заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акту.

 

1. Прийняття місцевого нормативного документу, який в рамках чинного законодавства дає можливість спростити, удосконалити і зробити прозорим порядок та механізм надання земельних ділянок в оренду.

2. Забезпечення раціонального, ефективного використання земельного фонду селища, методів його оцінки і розрахунків ставок за його використання.

3. Невідкладне оприлюднення нового регулювання в засобах масової інформації з метою громадського обговорення проекту регуляторного акту, та надання зауважень та пропозицій від громадськості.

4. Забезпечення прозорості і вільного доступу до інформації щодо визначення розміру орендної плати за земельні ділянки.

5. Укладання договорів оренди земельних ділянок.

 

 5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

Запропонований проект рішення не потребує додаткових фінансових витрат як орендарів, так і селищної ради.

Запровадження даного регулювання покращить умови започаткування та ведення підприємницької діяльності, сприятиме ефективному використанню земельних ресурсів та вкладанню інвестицій в їх господарське освоєння.

Прийняття запропонованого рішення підвищить інформованість орендарів щодо того, у якій послідовності проводиться розрахунок річної орендної плати.

Зовнішніми  чинниками, що впливають на дію регуляторного акта є зміни чинного законодавства.

6. Очікувані результати прийняття запропонованого регуляторного акта

З прийняттям даного регуляторного акта вигоди одержать: селищна влада, суб’єкти господарювання, населення.

Суб’єкт 

Вигоди

Витрати

Органи місцевого самоврядування

Наповнення доходної частини селищного бюджету та можливість реалізації соціальних програм селища внаслідок надходжень до селищного бюджету.

 

Витрати, пов’язані зі збільшенням документообігу та можливим веденням  договірної роботи з землевласниками.

 

Суб’єкти підприємницької діяльності, громадяни

- Створення рівних умов конкуренції;

- прозорість і гласність у процесі формування розмірів  плати  за  землю.

Витрати пов'язані з сплатою розміру орендної плати, податку за користування землею; з необхідністю переукладення договорів оренди землі, які не відповідають вимогам чинного законодавства.

Населення

Прозорість і гласність у процесі формування розмірів  плати  за  землю.

Відсутні

7. Обґрунтування терміну дії запропонованого регуляторного акта.

Строк дії запропонованого регуляторного акту необмежений. При внесенні змін до чинного законодавства, які можуть впливати на дію регуляторного акту, до нього будуть вноситись відповідні зміни, або доповнення.

 

8. Показники результативності регуляторного акта.

Основними показниками результативності запропонованого регуляторного акту буде надходження коштів до селищного бюджету від плати за оренду земельних ділянок.

       Передбачається збільшення надходжень до селищного бюджету за рахунок впорядкування договірних відносин та визначення справедливих ставок орендної плати.

       Рівень інформованості – очікується на рівні до 100% за рахунок оприлюднення регуляторного акту в мережі Інтернет, на офіційному веб-сайті Білокуракинської селищної ради та її виконавчого комітету.

 

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.

Відстеження результативності даного регуляторного акту буде здійснюватись за допомогою аналізу надходжень до селищного бюджету плати за оренду землі на підставі звітних матеріалів та звітності селищної ради.

     Оцінка ефективності запропонованого регуляторного акту буде здійснена за підсумками проведення базового, повторного та періодичного відстеження результативності регуляторного акту.

     Базове відстеження результативності регуляторного акту буде проведено до набрання ним чинності.

     Повторне відстеження результативності регуляторного акту буде проведено в термін не пізніше 2 років з дня набрання ним чинності. Періодичні відстеження будуть проводитися раз на кожні 3 роки, починаючи з дати закінчення заходів з повторного відстеження результативності даного регуляторного акту.

 

     Зауваження та пропозиції приймаються у письмовій формі від фізичних та юридичних осіб впродовж 1 місяця з дня оприлюднення проекту рішення сесії Білокуракинської селищної ради та відповідного аналізу регуляторного впливу на адресу: 92200, пл..Горького,4, смт.Білокуракине, Луганської області.

Контактний телефон: 2-27-38, 2-19-38.

Розробник: виконавчий комітет Білокуракинської селищної ради.

 

                                        Білокуракинський селищний голова                                          С.І. Сірик

Категорія: Положення | Додав: selrada (05.05.2015)
Переглядів: 671
Copyright Білокуракинська селищна рада © 2017  зв'язок з адміном
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz