Сайт Білокуракинської селищної ради, Білокуракине, Луганська область
Програми, положення
Меню сайту
Категорії
Програми [36]
Положення [10]
Рішення [55]
Тендера [1]
Бюджет [8]
Бюджет
Форма входу
Пошук
Реквізити
Поштова адреса:
Білокуракинська селищна рада
пл. Т.Г.Шевченка, 4
смт. Білокуракине,
Білокуракинський район,
Луганська область, 92200
УКРАЇНА

Електронна адреса (e-mail):
bk.selrada@gmail.com
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Погода
Банери
Вітаю Вас, Гість · RSS 17.12.2017, 21:35

Головна » Статті » Рішення

Про внесення змін до рішення 12-ї сесії Білокуракинської селищної ради №12/5 від 30.06.2011 р. «Про встановлення податку на нерухоме майн

Інформація

26 листопада поточного року відбулася 55-а позачергова сесія Білокуракинської селищної ради шостого скликання. Одним з основних питань, розглянутих на сесії, було питання «Про внесення змін до рішення 12-ї сесії Білокуракинської селищної ради №12/5 від 30.06.2011 р.«Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,

збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору, затвердження положень про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збір за місця для паркування транспортних засобів

та туристичний збір на території смт. Білокуракине». Дане рішення надається для ознайомлення громадськості.



БІЛОКУРАКИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
П'ЯТДЕСЯТ П'ЯТА СЕСІЯ

РІШЕННЯ


Від 26 листопада 2013 року

сел. Білокуракине № 55/1


Про внесення змін до рішення 12-ї сесії

Білокуракинської селищної ради №12/5 від 30.06.2011 р.

«Про встановлення податку на нерухоме

майно, відмінне від земельної ділянки,

збору за місця для паркування транспортних

засобів та туристичного збору, затвердження

положень про податок на нерухоме майно,

відмінне від земельної ділянки, збір за

місця для паркування транспортних засобів

та туристичний збір на території смт. Білокуракине»



Керуючись положеннями   ст.  26,59 Закону України "Про місцеве  самоврядування в Україні", ст. ст.. 1,6,7,8,10,12,15, 265,266, 268 Податкового кодексу України, ст.. ст.. 1, 5,8,12,33,34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", Закону України « Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо об'єктів нерухомості», враховуючи необхідність впорядкування місцевих податків та зборів на території ради та контролю за повнотою сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, Білокуракинська селищна рада

ВИРІШИЛА:


1. Внести зміни до Додатку №1 рішення 12-ї сесії Білокуракинської селищної ради №12/5 від 30.06.2011 р. «Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору, затвердження

положень про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збір за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір на території смт. Білокуракине» та вважати вірним Додаток №1 вищевказаного рішення у новому викладі ( додається ).

2. Довести дане рішення до відома мешканців селища Білокуракине.

3.  Рішення вступає в дію з моменту його прийняття.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Білокуракинської селищної ради з питань планування, бюджету і фінансів (Ромах З.С.) та секретаря селищної ради Жукову Н.І.



Селищний голова С.І. Сірик.



Додаток № 1

до рішення 55-ї сесії Білокуракинської

селищної ради

від 26.11.2013р № 55/1

ПОЛОЖЕННЯ

про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

  1. Платники податку

    1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової нерухомості

  2. Об'єкт оподаткування

2.1. Об'єктом оподаткування є об'єкт житлової нерухомості.

  1. Пільги із сплати податку

База оподаткування об'єкта житлової нерухомості, що перебуває у власності фізичної особи – платника податку, зменшується:

а) для квартири -- на 120 кв.метрів

б) для житлового будинку – на 250 кв.метрів

Таке зменшення надається один раз за базовий податковий (звітний) період і застосовується до об'єкта житлової нерухомості, у якій фізична особа—платник податку зареєстрована в установленому законом порядку, або за вибором такого платника до будь-якого іншого об'єкта житлової нерухомості, який перебуває в його власності.

  1. Ставки податку.

Ставки податку встановлюються за рішенням селищної ради у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв.м. бази оподаткування

  1. Ставки податку для фізичних осіб встановити в таких розмірах за 1 кв.метр: -- для квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв.м, та житлових будинків, житлова площа яких не перевищує 500 кв. м, ставка податку складає 1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового року) ; -- для квартир, житлова площа яких перевищує 240 кв.м, та житлових будинків, житлова площа яких перевищує 500 кв. м, ставка податку становить 2,7 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року;

-- для різних видів об'єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких не перевищує 740 кв.м. – 1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року;

-- для різних видів об'єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких перевищує 740 кв.м. – 2,7 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року;




4.2. Ставки податку для юридичних осіб встановити в таких розмірах за 1 кв.метр:

-- для квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв.м, та житлових будинків, житлова площа яких не перевищує 500 кв. м, ставка податку складає 1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового року) ; -- для квартир, житлова площа яких перевищує 240 кв.м, та житлових будинків, житлова площа яких перевищує 500 кв. м, ставка податку становить 2,7 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року.

  1. Податковий період 5.1.Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

  2. Порядок обчислення суми податку 6.1. Обчислення суми податку з об'єктів житлової нерухомості, які знаходяться у власності фізичних осіб, проводиться органом державної податкової служби за місцезнаходженням об'єкта житлової нерухомості.

6.2. Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 1 лютого цього ж року подають органу державної податкової служби за місцезнаходженням об'єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально. Щодо новоствореного (нововведеного) об'єкта житлової нерухомості декларація подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт.

  1. Строк та порядок сплати податку.

    1. Строки та порядок сплати податку визначені Податковим Кодексом України № 2756-VI від 2.12.2010 р.

  2. Відповідальність платників.

    1. Відповідальність платників за своєчасність сплати та подання податкової звітності передбачена Податковим Кодексом України.


Селищний голова С.І.Сірик.


Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Білокуракинської селищної ради «Про внесення змін до рішення 12-ї сесії Білокуракинської селищної ради №12/5 від 30.06.2011 р. «Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору, затвердження положень про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збір за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір на території смт. Білокуракине»


Цей аналіз регуляторного впливу розроблений згідно повноважень органу місцевого самоврядування відповідно до положень ст.  26,59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст. ст.. 1, 6, 7,8,10,12, 265,266, 268 Податкового кодексу України, ст.. ст.. 1, 5, 8, 12, 33,34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", на виконання та дотримання вимог положень ст. ст.. 1,6,7,8,10,12 Податкового кодексу України, ст.. ст.. 1, 5,8,12,33,34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", Постанови Кабінету Міністрів України №308 від 11.03.2004 р. «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».


Рішення сесії Білокуракинської селищної ради «Про внесення змін до рішення 12-ї сесії Білокуракинської селищної ради №12/5 від 30.06.2011 р. Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору, затвердження положень про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, збір за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір на території смт. Білокуракине” визначає правові, економічні, соціальні та організаційні засади щодо встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, затвердження положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території смт. Білокуракине та спрямоване на дотримання вимог, встановлених законодавчими актами України.  


1. Опис проблеми, яку планується розв’язати шляхом прийняття даного рішення

     Прийняття даного рішення – регуляторного акту має на меті врегулювання правовідносин, що виникають в процесі розрахунку (обчислення), затвердження, справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території смт. Білокуракине.

Регуляторний акт визначає права та обов’язки учасників правовідносин у сфері оподаткування діяльності юридичних та фізичних осіб на територій селища, визначає комплекс заходів, необхідних для забезпечення порядку в сфері провадження, справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території селища.  

2. Цілі державного регулювання  

Основною метою даного регулювання є створення сприятливих умов для розвитку інвестиційної діяльності, виконання вимог законодавчих та нормативних актів щодо порядку встановлення та справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

3. Альтернативи

- визначення єдиних для всіх суб’єктів правовідносин умов, обмежень та порядку щодо справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території смт. Білокуракине.

- контроль за сплатою податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, фізичних та юридичних осіб на території смт. Білокуракине;

- врахування пропозицій та інтересів суб’єктів в процесі справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території смт. Білокуракине.


4. Механізм і заходи, які забезпечать розв 'язання проблеми

Механізмом досягнення цілей регулювання є прийняття вказаного регуляторного акту.



5. Вигоди та витрати

Білокуракинська селищна рада

Вигоди

  • дотримання фізичними та юридичними особами вимог законодавчих актів щодо справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території смт. Білокуракине;

  • контроль надходжень до місцевого бюджету в частині місцевих податків та зборів;

  • встановлення єдиних для всіх суб’єктів правовідносин умов, обмежень та порядку щодо справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території смт. Білокуракине.

Суб’єкти – юридичні та фізичні особи:

Вигоди:

  • можливість надання пропозицій стосовно розмірів податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території смт. Білокуракине.

6. Очікувані результати прийняття регуляторного акту

  • врегулювання правовідносин, що виникають в процесі розрахунку (обчислення), затвердження, справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території смт. Білокуракине.

  • збільшення надходжень до місцевого бюджету.

  • контрольованість процесу оподаткування на місцевому рівні.

7. Переваги обраного способу досягнення цілі

  • дотримання вимог, встановлених нормами діючого законодавства України в сфері оподаткування.

- загальна доступність та участь громади при обговоренні даного проекту.

- вирішується проблема організації оподаткування юридичних та фізичних осіб на місцевому рівні.

8. Обґрунтування строку чинності регуляторного акту

Регуляторний Акт приймається на необмежений строк, перегляд та внесення змін проводиться в разі потреби та внесенні змін до чинного законодавства.

9. Показники результативності регуляторного акту

Показники результативності регуляторного акту це:

- врегулювання правовідносин у сфері оподаткування фізичних та юридичних осіб на території смт. Білокуракине;

- збільшення сум надходжень до місцевого бюджету;

- контрольованість процесу оподаткування для суб’єктів– фізичних та юридичних осіб на території смт. Білокуракине;

- встановлення чіткого порядку розрахунку (обчислення), затвердження, справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території смт. Білокуракине.

10. Визначення показників результативності регуляторного акта в разі його прийняття

Результативність прийняття даного регуляторного акту буде здійснюватися після набрання ним чинності.  


Категорія: Рішення | Додав: selrada (11.12.2013)
Переглядів: 679
Copyright Білокуракинська селищна рада © 2017  зв'язок з адміном
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz