Сайт Білокуракинської селищної ради, Білокуракине, Луганська область
Програми, положення
Меню сайту
Категорії
Програми [36]
Положення [10]
Рішення [55]
Тендера [1]
Бюджет [8]
Бюджет
Форма входу
Пошук
Реквізити
Поштова адреса:
Білокуракинська селищна рада
пл. Т.Г.Шевченка, 4
смт. Білокуракине,
Білокуракинський район,
Луганська область, 92200
УКРАЇНА

Електронна адреса (e-mail):
bk.selrada@gmail.com
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Погода
Банери
Вітаю Вас, Гість · RSS 21.08.2017, 23:29

Головна » Статті » Рішення

Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території смт.Білокуракине

                                                            УКРАЇНА

                                              ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ

                                  БІЛОКУРАКИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

                                                ШОСТЕ СКЛИКАННЯ

                                              ВІСІМДЕСЯТ ДРУГА СЕСІЯ

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

від 14 липня 2015 року                                                                             №82/15

смт.Білокуракине                                                                                                            

 

Про затвердження Порядку розміщення

тимчасових споруд для провадження

підприємницької діяльності на території

смт.Білокуракине

 

 

З метою врегулювання діяльності у сфері розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на території смт.Білокуракине та типового договору особистого строкового сервітуту, керуючись наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року № 244, Законом України «Про  регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про благоустрій населених пунктів», ст.. 98. 99 Земельного Кодексу України, ст. 26, 59, та 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні  Білокуракинська селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території смт.Білокуракине Білокуракинського району Луганської області, що додається.
  2. Виконкому Білокуракинської селищної ради провести повторне відстеження результативності прийнятого регуляторного акту через рік після набрання ним чинності.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань агропромислового комплексу, земельних питань (Атаманська Н.А.) та спеціаліста ІІ категорії Білокуракинської селищної ради (Корнієнко В.В.).

 

 

 

 

Селищний голова                                                       С.І. Сірик

 

 

 

                                                                 Додаток

до рішення Білокуракинської селищної ради «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території смт.Білокуракине»

від «14» липня 20115 року №82/15

 

ПОРЯДОК

розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території смт.Білокуракине

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

1.1. Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності  на території смт.Білокуракине (далі – Порядок) розроблено відповідно до Земельного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про землеустрій», Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244.

1.2. Порядок визначає механізм розміщення  тимчасових споруд на території смт.Білокуракине та розроблений з метою підтримки малого та середнього бізнесу та наповнення дохідної частини селищного бюджету за рахунок внесення плати за користування земельними ділянками для провадження підприємницької діяльності.

1.3. У Порядку наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:

тимчасова споруда для провадження підприємницької діяльності (надалі-ТС) – одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, та встановлюється тимчасово, без влаштування фундаменту;

архітектурний тип ТС (далі - архітип) - зовнішній архітектурний вигляд ТС із розміщенням інформації про її власника (користувача), назви продукції та/або послуг, які надаються;

замовник - суб'єкт господарювання, який має намір розмістити ТС на підставі паспорта прив'язки ТС;

комплексна схема розміщення ТС - схема розміщення ТС на території смт.Білокуракине;

паспорт прив'язки ТС - комплект документів, у яких визначено місце встановлення ТС на топографо-геодезичній основі М 1:500, схему благоустрою прилеглої території;

пересувна ТС – споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, у якій може бути розміщене торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, інші пристрої для сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності (до пересувних ТС відносяться: квасні діжки, літні майданчики, лотки по торгівлі баштанними культурами, сукупність тимчасових споруд, що розміщуються а зонах відпочинку на берегах водних об’єктів на підставі єдиного паспорту прив’язки ТС тощо);

схема благоустрою ТС - схема, виконана замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 із зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення території, прилеглої до ТС (розташування квітників, під'їздів, урн, влаштування дорожнього покриття або мощення фігурними елементами мощення тощо);

стаціонарна ТС - споруда, яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому контуру площу до 30 кв.м.;

типові ТС - види ТС, виконані за проектами повторного використання.

          сервітут – це право обмеженого користування чужим майном (речами) з певною метою;

          сервітуарій – особа, в інтересах якої встановлено сервітут;

          земельна ділянка – це частина земної поверхні з установленими межами, певним місцем розташування, з визначеними щодо неї правами;

          договір особистого строкового сервітуту – це правові відносини між власником та користувачем на обмежене платне користування земельної ділянки.

           1.4. Холодильне та інше обладнання, що розміщується поряд з ТС, необхідне для забезпечення санітарних заходів чи дотримання вимог санітарних норм, не потребує отримання будь-якого дозволу. При цьому загальна площа, що займає таке обладнання, не може перевищувати 25% площі цієї ТС, а обладнання має розміщуватися поряд з ТС.

1.5. Дообладнання (переобладнання) приміщень усередині будинків та споруд здійснюється на частині їх площі залежно від функціонального призначення та бажаного місця розміщення ТС, а також комплексної схеми розміщення ТС на підставі договору оренди з власником (користувачем) приміщення будинку, споруди за погодженням з органами державного нагляду, необхідність отримання яких передбачено законами України, з дотриманням будівельних, санітарних та пожежних норм.

1.6. Розміщення ТС на території ринку як торговельного об'єкта визначається планувальною документацією території цього ринку або проектною документацією його споруди.

1.7. Для розміщення групи ТС (але не більше п'яти) розробляється єдиний паспорт прив'язки ТС з прив'язкою кожної окремої ТС з відображенням благоустрою прилеглої території та інженерного забезпечення (на відкоригованій топографо-геодезичній основі М 1:500).

1.8. При розміщенні ТС (групи ТС) враховуються всі наявні планувальні обмеження, передбачені державними будівельними нормами. Розміщення ТС здійснюється при наявності вільної від забудови та інженерних мереж території, без створення перешкод у функціонуванні іншим об’єктам містобудування, без порушення правил благоустрою, пішохідного та транспортного рухів.

1.9. Розміщення ТС (групи ТС) здійснюється на підставі паспорта прив’язки ТС на земельних ділянках, що використовуються замовником відповідно до вимог Земельного кодексу України та у разі наявності документів, що посвідчують право на земельну ділянку.

  1. ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО МОЖЛИВОСТІ РОЗМІЩЕННЯ ТС.

2.1. Замовник, який має намір встановити ТС, звертається до Управління архітектури та містобудування із відповідною заявою у довільній формі про можливість розміщення ТС.

2.2. До заяви додаються:

     - графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником на відкоригованій топографо-геодезичній основі   М 1:500 кресленнями контурів ТС з прив'язкою до місцевості, які погоджені з власниками (балансоутримаувачами) інженерних мереж;

     - реквізити замовника (найменування, П.І.Б., адреса, контактна інформація);

     - документ що посвідчує право власності (користування) земельною ділянкою (у разі наявності).

     Цей перелік документів є вичерпним.

2.3. Відповідність намірів щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС, будівельним нормам визначає управління архітектури та містобудування (далі – Управління) протягом десяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви.

2.4. Про відповідність намірів замовника щодо місця розташування ТС, будівельним нормам замовник повідомляється Управлінням письмово протягом трьох робочих днів з дня такого визначення відповідності намірів або замовнику надається аргументована відмова щодо реалізації намірів розміщення ТС.

2.5. В разі надходження до Управління двох та більше заяв від суб’єктів господарювання про можливість розміщення ТС на одному і тому ж місці, Управлінням надається пріоритетне право на отримання паспорту прив’язки ТС тому замовнику, заява якого в Управлінні зареєстрована раніше. Пріоритетне право надається строком на три місяці.

  1. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ДОГОВОРУ ПРО ВСТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОГО СТРОКОВОГО СЕРВІТУТУ ДЛЯ РОЗМІЩЕННЯ ТС.

3.1. У разі відсутності у замовника документу, що посвідчує право власності (користування) земельною ділянкою та у випадку відповідності намірів замовника щодо місця розташування комплексній схемі розміщення ТС, будівельним нормам, він звертається з письмовою заявою до Білокуракинської селищної ради про надання дозволу на виготовлення паспорту прив’язки ТС та розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для розміщення ТС.

3.2. До заяви додаються:

- копія листа управління архітектури та містобудування з інформацією, щодо можливості розміщення ТС;

- ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50, які виготовляє суб’єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;

- схема благоустрою прилеглої території, складена замовником або суб’єктом підприємницької діяльності, який має відповідну ліцензію (архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат) відповідно до Закону  України «Про благоустрій населених пунктів України»

- графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником на відкоригованій топографо-геодезичній основі   М 1:500 кресленнями контурів ТС з прив'язкою до місцевості, які погоджені з власниками (балансоутримувачами) інженерних мереж;

- ситуаційний план (схема) щодо місцезнаходження земельної ділянки (у довільній формі);

3.3. Заяву та додані до неї матеріали  розглядає  Управління та відповідно до регламенту роботи Білокуракинської селищної ради протягом п’яти робочих днів з дня її отримання направляє постійній комісії з питань агропромислового комплексу, земельних питань.

3.4. Постійна комісії з питань агропромислового комплексу, земельних питань надає рекомендації Білокуракинській селищній раді стосовно надання замовнику дозволу на виготовлення паспорту прив’язки ТС та розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для розміщення ТС або відмови у наданні такого дозволу. Рекомендації комісії оформляються протоколом засідання комісії.

3.5. За результатами опрацювання заяви та доданих до неї матеріалів, з урахуванням рекомендацій постійній комісії з питань агропромислового комплексу, земельних питань,  готується проект рішення Білокуракинської селищної ради про надання замовнику дозволу на виготовлення паспорту прив’язки ТС та розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для розміщення ТС.

3.6. Білокуракинська селищна рада розглядає проект рішення у порядку, встановленому чинним законодавством, на пленарному засіданні чергової сесії селищної ради, у відповідності до регламенту.

3.7. Після отримання рішення Білокуракинської селищної  ради замовник:

-  замовляє розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для розміщення ТС у землевпорядній організації, яка має право на виконання робіт із землеустрою.

- замовляє виготовлення документації для оформлення паспорту прив’язки ТС, що передбачена пунктом 4.1. даного Порядку. 

Умови і терміни розроблення документації визначаються договором, укладеним між замовником і суб’єктом господарювання, який буде виконувати дані роботи.

3.8. Розроблена і погоджена в установленому порядку технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для розміщення ТС підлягає розгляду Білокуракинською селищною радою.

      3.9. За результатами розгляду технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для розміщення ТС, Білокуракинська селищна рада приймає рішення про передачу замовнику у користування земельну ділянку на праві особистого строкового сервітуту.
          3.10. Після прийняття Білокуракинською селищною радою відповідного рішення із замовником укладається договір особистого строкового сервітуту на встановлення тимчасової споруд для провадження підприємницької діяльності, який підлягає державній реєстрації в Державній реєстраційній Службі Управління юстиції. Для оформлення даного договору заявник замовляє у Відділі Держземагенства у Білокуракинському районі Луганської області витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, щодо якої встановлюється земельний сервітут. Право сервітутного землекористування виникає після його державної реєстрації.

3.11. За встановлення особистого строкового сервітуту сервітуарієм сплачується плата, розмір якої встановлюється Білокуракинською селищною радою.

3.12. Договір про встановлення особистого строкового сервітуту під тимчасовою спорудою для провадження підприємницької діяльності укладається на строк, що не перевищує п’яти років та може бути подовжено виключно за рішенням Білокуракинської селищної ради.

  1. ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ПАСПОРТУ ПРИВЯЗКИ ТС.

4.1. Для оформлення паспорта прив’язки замовник звертається до Управління архітектури із додатковою заявою щодо оформлення паспорта прив'язки ТС, до якої додає:

 - схему розміщення ТС, виконану на відкоригованій топографо-геодезичній основі   М 1:500

- ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб’єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;

- схему благоустрою прилеглої території, складену замовником або суб’єктом підприємницької діяльності, який має відповідну ліцензію, архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, відповідно до Закону  України «Про благоустрій населених пунктів»;

- технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж;

- документ, що посвідчує право власності (користування) земельною ділянкою.

Зазначені документи отримуються замовником самостійно.

4.2. Паспорт прив'язки ТС оформлюється Управлінням протягом десяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви та доданих до неї матеріалів.

4.3. Час, витрачений на підготовку та подачу до Управління схеми розміщення ТС, ескізів фасадів ТС та отримання технічних умов щодо інженерного забезпечення (за наявності), схеми благоустрою прилеглої території, не входить в строк підготовки паспорта прив'язки ТС.

4.4. Для підготовки паспорта прив'язки ТС містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки не надаються.

4.5. Форма паспорту прив’язки ТС визначена Порядком розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244.

4.6. Паспорт прив'язки ТС включає:

    -  схему розміщення ТС, виконану на відкоригованій топографо-геодезичній основі у масштабі 1:500, а також схему благоустрою прилеглої території;

    - ескізи фасадів ТС у кольорі М 1: 50;

    - технічні умови щодо інженерного забезпечення ТС, отримані замовником у балансоутримувача відповідних мереж;

    - реквізити замовника (найменування, П.І.Б., адреса, контактна інформація).

4.7. Паспорт прив'язки підписується начальником (заступником начальника)  Управління, видається на безоплатній основі та підлягає реєстрації в журналі реєстрації паспортів прив’язки та електронному журналі, з подальшим внесенням інформації про ТС до містобудівного кадастру.

4.8. Паспорт прив'язки ТС не надається за умов:

     - подання неповного пакета документів, визначених пунктом 2.13 цього Порядку;

     - подання недостовірних відомостей, зазначених у пункті 2.13 цього Порядку.

     Ненадання паспорта прив'язки з інших підстав не допускається.

4.9. Строк дії паспорта прив’язки визначається управлінням архітектури та містобудування та не може перевищувати п’яти років.

4.10. Продовження строку дії паспорта прив’язки здійснюється за заявою замовника, шляхом зазначення нової дати, підпису начальника (заступника начальника) та печатки Управління в паспорті прив’язки.

4.11.  В подовженні строку дії паспорту прив’язки може буди відмовлено у разі змін, які відбулися у містобудівній документації на місцевому рівні, будівельних нормах, розташуванні існуючих будівель і споруд, інженерних мереж або закінченню терміну дії документу, що посвідчує право користування земельною ділянкою.

4.12. У разі змін, які відбулися у містобудівній документації на місцевому рівні, будівельних нормах, розташуванні існуючих будівель і споруд, інженерних мереж або з ініціативи суб'єкта господарювання, паспорт прив'язки може переоформлюватись на строк дії цього паспорта прив'язки або на новий строк.

4.13. Паспорт прив'язки виготовляється у двох примірниках. Один примірник зберігається у замовника ТС, другий – в Управлінні.

4.14. Відомості паспорта прив'язки вносяться Управлінням в інформаційну базу містобудівного кадастру (для стаціонарних ТС).

5. УМОВИ ВСТАНОВЛЕННЯ, ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТА ДІЇ ПАСПОРТА ПРИВЯЗКИ ТС

5.1. Встановлення ТС здійснюється відповідно до паспорта прив'язки.

5.2. Відхилення від паспорта прив'язки ТС не допускається.

          5.3. Відновлення благоустрою замовником є обов'язковим.

5.4. Після розміщення ТС замовник подає до управління архітектури та містобудування письмову заяву за формою, визначеною Порядком розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244, у якій зазначає, що він виконав вимоги паспорта прив'язки.

5.5. Дія паспорта прив'язки призупиняється за таких умов:

     - необхідність проведення планових ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС,  з обов'язковим попередженням власника ТС за 1 місяць та наданням тимчасового місця для розміщення такої ТС;

     - необхідність проведення аварійних ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС,  без попередження.

5.6. Дія паспорта прив’язки ТС анулюється за таких умов:

    - недотримання вимог паспорта прив’язки при її встановленні;

    - не встановлення ТС протягом 6 місяців з дати отримання паспорта прив’язки;

    - надання недостовірних відомостей у документах під час підготовки паспорта прив’язки ТС.

5.7. У разі проведення балансоутримувачем планових ремонтних робіт або аварійних ремонтних робіт на інженерних мережах поблизу яких знаходиться ТС, за зверненням власника (балансоутримувача) інженерних мереж Управлінням погоджується місце для тимчасового перенесення ТС.

5.8. Перенесення ТС можливе також у разі внесення змін до передбачених законодавством норм і правил, містобудівної документації, державних будівельних норм, змін у розташуванні інженерних мереж, будинків і споруд, що унеможливлюють розташування ТС у певному місці.

5.9. Роботи з благоустрою ТС, які проводяться біля інженерних мереж та технічних засобів телекомунікації, повинні виконуватися з дотриманням умов та нормативів щодо їх безпечної експлуатації.

5.10. Власники (користувачі) ТС зобов’язані підтримувати належний експлуатаційний стан ТС та відповідного технологічного обладнання, що використовується разом з ТС, а також забезпечувати збереження та відновлення зовнішнього вигляду ТС у відповідності до паспорту прив’язки.

5.11. Власник (користувач) ТС обов’язково повинен передбачити заходи щодо запобігання пошкодженню об’єктів благоустрою, вивезення твердих побутових відходів, забезпечення благоустрою закріпленої та прилеглої території.

5.12. До ТС повинен бути передбачений зручний під’їзд автотранспорту для розвантаження або навантаження товарів, що не створює перешкод для проходу пішоходів.

5.13. У разі коли власник (користувач) має намір змінити її естетичний вигляд, він звертається до Управління з письмовою заявою щодо внесення змін до паспорта прив'язки у частині ескізів фасадів. Управління розглядає нові ескізи фасадів ТС впродовж десяти робочих днів з дня подання такої заяви та за відсутності обґрунтованих заперечень начальник (заступник) Управління візує нові ескізи фасадів ТС.

 5.14. Режим роботи ТС встановлюється суб'єктом господарювання відповідно до законодавства.

6. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

6.1. Документація щодо встановлення ТС, видана до набрання чинності цим Порядком, дійсна до закінчення її терміну дії.

6.2. Внесення змін до договору про встановлення особистого строкового сервітуту на користування місцем для розташування тимчасової споруди, укладеного до набрання чинності цим Порядком, можливо за рішенням виконавчого комітету Білокуракинської селищної ради, шляхом укладання додаткової угоди.

6.3. Розміщення ТС під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на строк проведення таких заходів здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері містобудування, архітектури, земельних відносин та підприємництва з додержанням діючих норм та правил.

 

 

Селищний голова                                                                     С.І. Сірик

 

 

Категорія: Рішення | Додав: selrada (17.07.2015)
Переглядів: 304
Copyright Білокуракинська селищна рада © 2017  зв'язок з адміном
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz