![]() Сайт Білокуракинської селищної ради, Білокуракине, Луганська область
|
|
|||||||
|
БІЛОКУРАКИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ШОСТОГО СКЛИКАННЯ ПЕРША СЕСІЯ Р І Ш Е Н Н Я від 12 листопада 2010 року смт. Білокуракине, № 1/33 Про затвердження персонального складу виконавчого комітету Білокуракинської селищної ради Згідно зі ст. 26,51 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Білокуракинська селищна рада В И Р І Ш И Л А: 1. Затвердити виконавчий комітет Білокуракинської селищної ради у такому складі: Сірик Сергій Іванович Жукова Наталія Іванівна Шуть Дмитро Антонович Корнієнко Вікторія Валеріївна Шипілов Іван Афанасович Михайлюк Михайло Олександрович Мухін Анатолій Миколайович Ківшар Вячеслав Миколайович Малик Наталія Миколаївна Селищний голова С.І.Сірик * * * БІЛОКУРАКИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ШОСТОГО СКЛИКАННЯ ДЕВ'ЯТА СЕСІЯ Р І Ш Е Н Н Я від 03 березня 2011 року смт. Білокуракине, № 9/1 Про передачу повноважень селищної ради виконкому Білокуракинської селищної ради Керуючись ст.ст. 26, 28-34, 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою оперативного реагування на звернення громадян та вирішення назрілих питань Білокуракинська селищна рада В И Р І Ш И Л А: 1. Делегувати виконкому Білокуракинської селищної ради повноваження: - в галузі бюджету, фінансів і цін; - щодо управління комунальною власністю; - в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв’язку; - в галузі будівництва; - у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту; - у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища; - у сфері соціального захисту населення; - щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян (згідно з додатками №1-8) 2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря ради Жукову Н.І. Селищний голова С.І. Сірик * * * ДОДАТКИ Додаток №1 до рішення 9-ї сесії селищної ради № 9/1 від 03 березня 2011 року Повноваження в галузі бюджету, фінансів і цін: 1) здійснення відповідно до Закону контролю за дотриманням зобов’язань щодо платежів до місцевого бюджету на підприємствах і в організаціях незалежно від форм власності; 2) здійснення відповідно до закону контролю за дотриманням цін і тарифів; 3) сприяння здійсненню інвестиційної діяльності на відповідній території. Додаток №2 до рішення 9-ї сесії селищної ради №9/1 від 03 березня 2011 р. Повноваження щодо управління комунальною власністю: 1) погодження в установленому порядку кандидатур для призначення на посаду керівників підприємств, установ та організацій, розташованих на відповідній території, які перебувають у державній власності. Додаток №3 до рішення 9-ї сесії селищної ради № 9/1 від 03 березня 2011 р. Повноваження в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв’язку: 1) здійснення заходів щодо розширення та вдосконалення мережі підприємств житлово-комунального господарства, торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, розвитку транспорту та зв’язку; 2) здійснення відповідно до законодавства контролю за належною експлуатацією та організацією обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства, торгівлі та громадського харчування, побутового обслуговування, транспорту, зв’язку, за технічним станом, використанням та утриманням інших об’єктів нерухомого майна усіх форм власності; прийняття рішень про скасування даного ними дозволу на експлуатацію об’єктів у разі порушення екологічних, санітарних правил, інших вимог законодавства; 3) здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів; 4) встановлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи розташованих на відповідній території підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності; 5) облік відповідно до закону житлового фонду, здійснення контролю за його використанням; 6) надання відповідно до закону громадянам, які потребують соціального захисту, безоплатного житла або за доступну для них плату; 7) здійснення контролю за станом квартирного обліку та додержанням житлового законодавства на підприємствах, в установах та організаціях, розташованих на відповідній території, незалежно від форм власності; 8) видача ордерів на заселення житлової площі в будинках державних та комунальних організацій; 9) облік нежилих приміщень на відповідній території незалежно від форм власності, внесення пропозицій їх власникам щодо використання таких приміщень для задоволення потреб територіальної громади; 10) облік та реєстрація відповідно до закону об’єктів нерухомого майна незалежно від форм власності. Додаток №4 до рішення 9-ї сесії селищної ради №9/1 від 03 березня 2011 р. Повноваження в галузі будівництва: 1) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів у порядку, встановленому законодавством; 2) організація роботи, пов’язаної зі створенням і веденням містобудівного кадастру населених пунктів; 3) здійснення в установленому порядку державного контролю за дотриманням законодавства, затвердженої містобудівної документації при плануванні та забудові відповідних територій ; зупинення у випадках, передбачених законодавством, будівництва, яке проводиться з порушенням містобудівної документації і проектів окремих об’єктів, а також може заподіяти шкоди навколишньому природному середовищу; 4) здійснення контролю за забезпеченням надійності та безпечності будинків і споруд незалежно від форм власності в районах, що зазнають впливу небезпечних природних і техногенних явищ та процесів; 5) організація охорони, реставрації та використання пам’яток історії і культури, архітектури та містобудування, палацово-паркових, паркових і садибних комплексів, природних заповідників; 6) вирішення відповідно до законодавства спорів з питань містобудування. Додаток №5 до рішення 9-ї сесії селищної ради №9/1 від 03 березня 2011 р. Повноваження у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту: 1) забезпечення у межах наданих повноважень доступності і безоплатності освіти та медичного обслуговування на відповідній території, можливості навчання в школах державною та рідною мовою, вивчення рідної мови у державних і комунальних навчальних закладах або через національно-культурні товариства; 2) забезпечення відповідно до закону розвитку всіх видів освіти і медичного обслуговування, розвитку і вдосконалення мережі освітніх і лікувальних закладів усіх форм власності, фізичної культури і спорту, визначення потреби та формування замовлень на кадри для цих закладів, укладення договорів на підготовку спеціалістів, організація роботи щодо вдосконалення кваліфікації кадрів; 3) забезпечення відповідно до законодавства пільгових категорій населення лікарськими засобами та виробами медичного призначення; 4) організація обліку дітей дошкільного та шкільного віку; 5) подання допомоги випускникам шкіл у працевлаштуванні; 6) організація роботи щодо запобігання бездоглядності неповнолітніх; 7) вирішення відповідно до законодавства питань про повне державне утримання дітей-сиріт і дітей, які залишилися без піклування батьків, у школах–інтернатах, дитячих будинках, у тому числі сімейного типу, професійно-технічних закладах освіти та утримання за рахунок держави осіб, які мають вади у фізичному чи розумового розвитку і не можуть навчатися в масових навчальних закладах, у спеціальних навчальних закладах, про надання громадянам пільг на утримання дітей у школах-інтернатах, інтернатах при школах, а також щодо оплати харчування дітей у школах (групах з подовженим днем); 8) вирішення питання щодо надання неповнолітнім, студентам, пенсіонерам та інвалідам права на безкоштовне і пільгове користування об’єктами культури, фізкультури і спорту, а також визначення порядку компенсації цим закладам вартості послуг, наданих безкоштовно або на пільгових умовах; 9) забезпечення охорони пам’яток історії та культури, збереження та використання культурного надбання; 10) реєстрація відповідно до законодавства статутів (положень) розташованих на відповідній території закладів охорони здоров’я, навчально-виховних, культурно-освітніх, фізкультурно-оздоровчих закладів незалежно від форм власності. Додаток №6 до рішення 9-ї сесії селищної ради № 9/1 від 03 березня 2011 р. Повноваження у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища: 1) здійснення контролю за додержанням земельного та природоохоронного законодавства, використанням і охороною земель, природних ресурсів загальнодержавного та місцевого значення, відтворення лісів; 2) реєстрація суб’єктів права власності на землю; реєстрація права користування землею і договорів на оренду на землю; видача документів, що посвідчують право власності і право користування землею; 3) організація і ведення земельно-кадастрової документації; 4) погодження питань про надання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів загальнодержавного значення; 5) вирішення земельних спорів у порядку, встановленому законом; 6) здійснення необхідних заходів щодо ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійного лиха, епідемій, епізоотій, інших надзвичайних ситуацій, інформування про них населення, залучення в установленому порядку до цих робіт підприємств, установ та організацій, а також населення; 7) визначення території для складування, зберігання або розміщення виробничих, побутових та інших відходів відповідно до законодавства; 8) Підготовка висновків щодо надання або вилучення в установленому законом порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування; 9) Погодження проектів землеустрою; 10) Здійснення контролю за виконанням проектів і схем землеустрою, проектів внутрішньогосподарського землеустрою. Додаток №7 до рішення 9-ї сесії селищної ради №9/1 від 03 березня 2011 р. Повноваження у сфері соціального захисту населення: 1) підготовка і подання на затвердження ради територіальних програм зайнятості та заходів щодо соціальної захищеності різних груп населення від безробіття, організація їх виконання; участь у розробленні територіальних програм зайнятості населення, що затверджуються відповідно районними, обласними радами; 2) забезпечення здійснення передбачених законодавством заходів щодо поліпшення житлових і матеріальних умов інвалідів, ветеранів війни та праці, громадян, реабілітованих як жертви політичних репресій, військовослужбовців, а також військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, сімей, які втратили годувальника, багатодітних сімей, громадян похилого віку , які потребують обслуговування вдома, до влаштування в будинки інвалідів і громадян похилого віку, які мають потребу в цьому, дітей, що залишилися без піклування батьків, на виховання в сім’ї громадян ; 3) Вирішення відповідно до законодавства питань про надання пільг і допомоги, пов’язаних з охороною материнства і дитинства; 4) Вирішення в установленому законодавством порядку питань опіки і піклування; 5) Подання відповідно до законодавства одноразової допомоги громадянам, які постраждали від стихійного лиха; 6) Вирішення відповідно до законодавства питань про надання компенсації і пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в інших випадках, передбачених законодавством; 7) Організація проведення оплачуваних громадських робіт для осіб, зареєстрованих як безробітні, а також учнівської та студентської молоді у вільний від занять час на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до комунальної власності, а також за договорами – на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до інших форм власності; 8) Державна реєстрація місцевих благодійних організацій і фондів, інших неприбуткових організацій. Додаток №8 до рішення 9-ї сесії селищної ради № 9/1 від 03 березня 2011 р. Повноваження щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян: 1) забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності; 2) вжиття у разі стихійного лиха, екологічних катастроф, епідемій, епізоотій, пожеж, інших надзвичайних ситуаціях, необхідних заходів щодо забезпечення державного і громадського порядку, життєдіяльності підприємств, установ та організацій, врятування життя людей, захисту їх здоров’я, збереження матеріальних цінностей; 3) вирішення відповідно до закону питань про проведення зборів, мітингів, маніфестацій і демонстрацій, спортивних, видовищних та інших масових заходів; здійснення контролю за забезпеченням при їх проведенні громадського порядку; 4) розгляд справ про адміністративні правопорушення, віднесені законом до їх відання; утворення адміністративних комісій та комісій з питань боротьби зі злочинністю, спрямування їх діяльності; 5) здійснення в установленому порядку державної реєстрації підприємств та інших суб’єктів підприємницької діяльності, розташованих на відповідній території, а також положень про організацію орендарів; 6) реєстрація у встановленому порядку місцевих об’єднань громадян, органів територіальної самоорганізації населення, які створюються і діють відповідно до законодавства. Селищний голова С.І.Сірик
|
Copyright Білокуракинська селищна рада © 2023 зв'язок з адміном |