Сайт Білокуракинської селищної ради, Білокуракине, Луганська область
Програми, положення
Меню сайту
Категорії
Програми [36]
Положення [10]
Рішення [55]
Тендера [1]
Бюджет [8]
Бюджет
Форма входу
Пошук
Реквізити
Поштова адреса:
Білокуракинська селищна рада
пл. Т.Г.Шевченка, 4
смт. Білокуракине,
Білокуракинський район,
Луганська область, 92200
УКРАЇНА

Електронна адреса (e-mail):
bk.selrada@gmail.com
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • W3Schools українською
  • W3Schools на русском
  • Білокуракинський портал (архів)
  • Білокуракинський портал (okis)
  • Білокуракинський портал (BS)
  • Білокуракинський портал (WP)
  • Блог SStimorol
  • Життя Білокуракинщини (BS)
  • Життя Білокуракинщини (WP)
  • Життя Білокуракинщини (сайт)
  • Білокуракинська сел.рада
  • Білокуракинський портал (ucoz)
  • Forever, Michael
  • 7 чудес Білокуракинщини
  • СК Восток (Белокуракино)
  • Фильмы онлайн
  • Колектив Грація
  • Банери
    Вітаю Вас, Гість · RSS 20.04.2024, 15:40

    Головна » Статті » Програми

    Проект Про затвердження програми охорони водних ресурсів по Білокуракинській селищній раді на 2016 - 2020 роки

                                                                                                                      ПРОЕКТ

    УКРАЇНА

    ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ

    БІЛОКУРАКИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

    СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

    ____________________________ СЕСІЯ

    Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

     

     смт.Білокуракине 

    «___»______________2015 року                                                                                                      №____

     

     
       

    Про затвердження програми

    охорони  водних ресурсів

    по Білокуракинській селищній раді 

    на 2016 - 2020 роки

     

    Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 26, пункту 9 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою забезпечення виконання законодавства щодо подальшого поліпшення використання та охорони водних ресурсів»,  Білокуракинська селищна рада               

    В И Р І Ш И Л А:

     

    1.Затвердити програму охорони  водних ресурсів по Білокуракинській селищній раді  на 2016 - 2020 роки  (далі – програма) згідно з додатком.

     

    3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, промисловості, підприємництва та сфери послуг (Вялий І.Л.) та заступника селищного голови Д.А. Шуть.

     

     

    Селищний голова                                                                         С.І. Сірик

     

     

     

    ПРОГРАМА

    ОХОРОНИ  ВОДНИХ РЕСУРСІІВ

     по Білокуракинській селищній раді    на 2016 - 2020 роки

     

    1. ПАСПОРТ ПРОГРАМИ

     

    1. Назва: Програма охорони водних ресурсів по Білокуракинській селищній раді на 2016 – 2020 роки (далі –     Програма).

    2. Підстава для розроблення Програми:

    • Конституція України;
    • Закон України „Про місцеве самоврядування в Україні”;
    • Закон України „Про охорону навколишнього природного середовища”;
    • Водний кодекс України;
    • Земельний  кодекс України;
    • Основні напрями державної політики України у галузі охорони довкілля, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки, затверджені постановою Верховної Ради України;

    3. Розробник Програми: Білокуракинська селищна рада

    4. Виконавці Програми: Білокуракинська селищна рада, Білокуракинська дільниця ВП Старобільського управління ТОВ «Старобільськвода» (далі – Білокуракинська дільниця управління ТОВ «Старобільськвода»),   інвестори (за згодою).

    6. Термін реалізації Програми: 2012 – 2016 роки.

    7. Перелік бюджетів та інших джерел фінансування, які беруть участь у виконанні

        Програми:

    • селищний бюджет;
    • державний бюджет;
    • інші кошти (кошти суб’єктів господарювання, кошти інвесторів) (за згодою).

    8. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми,

          всього                                                              –     1255   тис. грн., в тому числі:

    кошти селищного бюджету                             –     675,0      тис грн.;

    кошти суб’єктів господарювання                    –       202,0  тис грн. (за згодою);

    кошти інвесторів                                              –   378,0 тис грн. (за згодою)

     

         2. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВЯЗАННЯ ЯКОЇ СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА

     

           Селище Білокуракине є адміністративним центром територіальної громади та розташоване на півдні Білокуракинського району та протягом  свого існування розвивалося як один із сільськогосподарських центрів Білокуракинського району Луганської області з незначним розвитком промисловості. При розвитку Білокуракинської територіальної громади недостатньо приділялася увага питанням охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання природних ресурсів та забезпеченню екологічної безпеки життєдіяльності людини. Починаючи з 90-х років минулого століття почалися відбуватися певні зміни в структурі промисловості територіальної громади, пов’язані із зміною форм власності на засоби виробництва і нерухомість. Зазначене може негативно вплинути на стан атмосферного повітря; на стан поводження з відходами; на якість підземних вод, що живлять питні водозабори деяких сіл та селища. Не виключене погіршення  гідрологічного стану річки Білої, що може сприяти виникненню підтоплення території селища та сіл ґрунтовими водами, вплинути на стан зелених насаджень.   

          Дана  Програма розроблена для вирішення проблем за напрямком  -- Охорона водних ресурсів.

           Джерелом водопостачання є підземні води, які не мають природної захищеності від забруднення.

           Погіршення якості підземних вод має техногенний характер (забруднення грунтів та підземних вод в результаті викидів та скидів забруднюючих речовин, захоронення відходів, дренування господарсько фекальних вод у підземні водні горизонти при поривах каналізаційних колекторів та з вигрібних ям приватних будинків) та природний характер (хімічний склад грунтів, у яких залягають підземні води).

           Вода підземних джерел не відповідає вимогам ГОСТу 2874/82 "Вода питьевая. Гигиенические требования и контроль за качеством" згідно з п.2.24-171-10 та СанПіН № 136/1940 "Вода питна. Гігієнічні вимоги до якості води централізованого господарсько-питного водопостачання" за наступними показниками: жорсткість та сухий залишок. На подачу води з підвищеною жорсткістю та сухим залишком підприємство, що добуває та подає населенню воду ( Білокуракинська дільниця   Відокремленого підрозділу ОКП «Старобільськвода», деякі сільськогосподарські товариства), має дозвіл Державного управління охорони навколишнього природного середовища в Луганській області № Укр 5.2 Луг. Від 29.12.2011 р.

           Для поліпшення якості води, що подається споживачам, виконуються заходи, спрямовані на поліпшення якості питної води – встановлені на ВНС №1, ВНС№2, ВНС№3  прилади для  пом'якшення питної води.   Білокуракинська дільниця періодично проводить роботу  з обваловки для герметизаціїї колодязів. Двічі на рік—весною та восени—планово хлорується вода. Щомісячно проводиться відбір проб води на аналіз. Крім того, після аварій проводиться позапланова хлорація води та беруться проби на аналіз.

           Крім Білокуракинської дільниці   Відокремленого підрозділу ОКП «Старобільськвода», яка подає питну воду населенню смт.Білокуракине, з підземних водних горизонтів воду добувають ще  інші водокористувачі.

                На балансі Білокуракинської дільниці   ОКП «Старобільськвода», яке здійснює на території смт.Білокуракине господарську діяльність із централізованого водопостачання та водовідведення, нараховується 18,6 км водопровідних мереж,  104 вуличних колодязя, та 12,0 км каналізаційних мереж, середній знос яких  складає 70 %. У 2017 році підприємство планує  виконати заміну зношеного водопровода по вул.Набережній  діаметром 50 - 800 метрів. На очисні споруди перекачується 250м3 скидів  щодоби.      Для централізованого водопостачання смт.Білокуракине експлуатується 3 водозабори підземних вод: насосні станції №№ 1, 2, 3.

    На території села Курячівка нараховується 5,6 км водопровідних мереж,  середній знос яких  складає 80 %, 55 вуличних колодязя. У 2017 році підприємство планує  виконати заміну зношеного водопроводу в с.Курячівка. Для централізованого водопостачання с.Курячівка експлуатується 2 насосні станції.

    На території села Олександропіль нараховується 7,0 км водопровідних мереж, середній знос яких  складає 90 %,  115 вуличних колодязів,  У 2016 році  планується  виконати заміну зношеного водопроводу в с.Олександропіль. Для централізованого водопостачання села експлуатується 1 насосна станція.

    На території села Бунчуківка нараховується 3,0 км водопровідних мереж, середній знос яких  складає 90 %,  38 вуличних колодязів,  У 2018 році  планується  виконати заміну зношеного водопроводу в с.Бунчуківка. Для централізованого водопостачання села експлуатується 2 насосні станції.

    На території села Лизине та Шапарівка нараховується 5,8 км водопровідних мереж, середній знос яких  складає 70 %,  156 вуличних колодязів. Для централізованого водопостачання сел експлуатується 2 насосні станції, які знаходяться на балансі СТОВ «Прогрес».

    На території села Нещеретове та Паньківка нараховується 2,2 км водопровідних мереж, середній знос яких  складає 60 %,  55 вуличних колодязів. Для централізованого водопостачання сел експлуатується 2 насосні станції, які знаходяться на балансі СТОВ «Вікторія».

    На території села Дем’янівка та Шовкунівка нараховується 8,3 км водопровідних мереж, середній знос яких  складає 70 %,  150 вуличних колодязів. Для централізованого водопостачання сел експлуатується 3 насосні станції, одна з яких знаходиться на балансі СТОВ «Зоря».

               На території сіл Олексіївка та Луб’янка нараховується 20 км водопровідних мереж, середній знос яких  складає 80 %,  17 вуличних колодязів,  У 2019 році  планується  виконати заміну зношеного водопроводу в селах. Для централізованого водопостачання сіл експлуатується 2 насосні станції.

            На території  сіл Нещеретове, Паньківка, Луб’янка, Курячівка та селища Білокуракине протікає річка Біла.  На території сіл Бунчуківка, Паньківка, Цілуйкове протікає річка Козинка. Гідрологічний стан річок задовільний

           Стоки до річки Білої формуються, в основному, за рахунок дощових та талих вод, що надходять з територій населених пунктів і сільськогосподарських угідь, очищених і недостатньо очищених стоків підприємств.

           На території селища Білокуракине скид стічних вод в поверхневі води здійснюють у бокові осушувальні канали р.Білої. 

           Якісні санітарно-бактеріологічні показники води в річці Білій відповідають нормам ДСТУ.

           Річка Біла  впадає в р.Айдар м.Старобільська. Проточна вода характеризується як якісна ,  в побуті жителів громади не використовується. Основна задача р.Білої – регулювання рівня води, в тому числі і підгрунтових вод.

         Стан поверхневих вод річки Білої, розташованої  у межах селища, характеризується стабільністю якості води, і за мікробіологічними показниками  відповідає вимогам.       Головними проблемами за даним напрямком є:

    • зменшення забруднення підземних вод, що є джерелом питного постачання населення;
    • зменшення  забруднення поверхневих вод –  річки Білої, що протікає по території сіл та селища громади.

     

    3. ВИЗНАЧЕННЯ МЕТИ ПРОГРАМИ

     

    Основною метою Програми є забезпечення екологічної безпеки життєдіяльності населення, покращання стану навколишнього природного середовища Білокуракинської територіальної громади, запобігання і ліквідація негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, створення сприятливих умов для залучення іноземних інвестицій, забезпечення раціонального використання природних ресурсів, в тому числі вирішення питання  охорони водних ресурсів сіл та селища громади.

     

     

    4. АНАЛІЗ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ПРОБЛЕМУ ТА РЕСУРСІВ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ (SWOT-АНАЛІЗ)

     

    Сильні сторони (S)

    Слабкі сторони (W)

     

    • Співробітництво з Білокуракинською районною радою та райдержадмі-ністрацією, з Держуправлінням охорони навколишнього природного середовища в Луганській області з питань надання фінансової допомоги Білокуракинській селищній раді у вирішенні екологічних проблем, в тому числі з питань охорони водних ресурсів.
    • Міжнародне співробітництво з окремих природоохоронних питань.
    • Наявність екологічних програм на екологічно небезпечних підприємствах громади.

     

     

    • Негативний вплив економічної та фінансової кризи. 
    • Обмеженість фінансових ресурсів селищного бюджету , а також фонду охорони навколишнього природного середовища громади.
    • Прийняття на державному рівні відповідних законодавчих та нормативних актів з екологічних, фінансових та інших питань, в результаті чого стає проблематичним виконання запланованих заходів та відбувається скорочення видатків на вирішення екологічних проблем селища.
    • Низька зацікавленість населення проблемами охорони водних ресурсів.

     

    Можливості (O)

    Загрози (T)

     

    • Збільшення обсягів фінансування природоохоронних заходів з селищного бюджету , а також обласного фонду охорони навколишнього природного середовища внаслідок індексації плати за забруднення довкілля.
    • Залучення інвестицій та інноваційних технологій.
    • Покращання стану фінансування заходів Програми через (можливе) впровадження актуальних природоохоронних нормативно-правових актів, державних програм тощо, що дасть змогу залучати кошти державного фонду охорони навколишнього природного середовища до фінансування велико витратних заходів.

     

     

    • Виконання тільки мало витратних (або безвитратних) та швидкоокупних заходів та проектів.
    • Невиконання суб’єктами господарської діяльності заходів, направлених на зниження забруднення навколишнього природного середовища, в тому числі охорону водних ресурсів.
    • Прийняття на державному рівні законодавчих актів, які унеможлив-люють використання коштів селищного фонду охорони навколишнього природного середовища
    • Невиконання заходів, фінансування яких передбачено за рахунок коштів інвесторів та суб’єктів господарської діяльності, із-за відсутності зацікавленості або довгострокового терміну окупності заходів.

     

    5. ОБГРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ І ЗАСОБІВ РОЗ’ВЯЗАННЯ ПРОБЛЕМ,

    ОБСЯГІВ ТА ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ; СТРОКИ ТА ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

     

           Є три альтернативні шляхи вирішення проблем:

           1. Не приймати Програму, залишити все так як є, тобто не втручатися в існуючу ситуацію, не витрачати бюджетні кошти на виконання заходів  з охорони водних ресурсів. В цьому разі екологічні проблеми селища  не будуть вирішені. До існуючих проблем буде додаватися все більше і більше нових проблем, вирішити які Білокуракинська територіальна громада вже не буде в змозі.

           2. Вирішувати загальногромадські проблеми з питань охорони водних ресурсів лише за рахунок коштів фонду охорони навколишнього природного середовища Білокуракинської територіальної громади. В цьому разі проблеми також не будуть вирішені.

           3. Третій шлях – це залучення до виконання заходів Програми коштів бюджетів всіх рівнів, коштів підприємств, коштів інвесторів, тобто всі джерела фінансування, не заборонені чинним законодавством. Може бути, що це є ризикованим шляхом (з різних причин не всі джерела фінансування можуть бути задіяні), але це є дійсно вірний шлях вирішення проблеми охорони водних ресурсів громади. 

     

    6. ШЛЯХИ  ВИРІШЕННЯ  ПРОБЛЕМИ  ОХОРОНИ ПОВЕРХНЕВИХ  ТА  ПІДЗЕМНИХ  ВОД

           У цьому напрямку передбачено Програмою наступні шляхи вирішення проблем охорони поверхневих та підземних вод:

           - охорона та збереження підземних вод, які є джерелом питного постачання селища Білокуракине (проведення моніторингу якості підземних вод та ліквідація   забруднення підземних вод). Проведення цих заходів планується здійснити у 2016 – 2020 роках. Заплановані затрати на виконання зазначених заходів складають  451,0 тис. грн., в тому числі: за рахунок коштів селищного бюджету – 199,0 тис. грн.,

          - проведення заходів з раціонального використання підземних вод (очищення та використання підземних вод, що добуваються насосною станцією № 2) передбачається здійснити у 2017 – 2020 роках за рахунок коштів інвесторів (за їх згодою). Орієнтовна сума затрат на проведення цих заходів складає 199,0 тис. грн. 

           - виконання робіт, пов’язаних з ремонтом та заміною каналізаційних колекторів, пропонується здійснити у 2016 – 2020 роках за рахунок коштів відокремленого підрозділу

    ""Старобільськвода" (за згодою) та частково за кошти обласного бюджету. Плануємі затрати – 190,0 тис. грн.

           - за рахунок коштів суб’єктів господарювання (за їх згодою) пропонується здійснити у 2017 – 2020 роках заходи з охорони підземних вод від впливу полігону ТПВ та заходи з очищення стічних (зливових та промислових) вод, що скидаються до річки Білої. Орієнтовна сума витрат – 190 тис. грн.

           - створення водоохоронних зон з комплексом агротехнічних, лісомеліоративних, гідротехнічних, санітарних та інших заходів, спрямованих на запобігання забрудненню, засміченню та виснаженню водних ресурсів, а також винесення об'єктів забруднення з прибережних смуг, охорона та збереження підземних вод, які є джерелом питного постачання смт.Білокуракине. Проведення цих заходів планується здійснити у 2017 – 2020 роках. Плануємі затрати на виконання зазначених заходів складають 199 тис. грн., в тому числі: за рахунок коштів селищного бюджету - 190 тис. грн.

         Відновлення гідрологічного стану річки Білої смт.Білокуракине, с.Нещеретове, с.Паньківка, с.Курячівка, розчистка бокових осушувальних каналів та припинення шкідливої дії вод, з метою попередження стихійного лиха та ліквідації підтоплення грунтовими водами території селища та сіл на 2017 – 2020 роки за рахунок коштів селищного бюджету - 225 тис. грн.

    .

     

    Обсяги та джерела фінансування:

     

    Джерела фінансування

    Обсяги фінансових ресурсів, тис. грн.

    Всього

    у тому числі по роках

    2016

    2017

    2018

    2019

    2020

    Всього, у тому числі кошти:

    1255

    180

    174

    191

    190

    490

    Селищного бюджету( тис.грн.)

    675

    79

    145

    151

    160

    140

    Підприємств ( тис.грн.)

    202

    21

    26

    30

    45

    80

    Інвесторів ( тис.грн.)

    378

    20

    103

    100

    65

    90

     

    7. ПЕРЕЛІК ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ  ТА РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ

           Головним завданням Програми є поліпшення стану навколишнього природного середовища, забезпечення екологічної безпеки життєдіяльності людини, запобігання і ліквідація негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище.

          

           Виконання завдань у  сфері охорони  водних ресурсів передбачено здійснити шляхом реалізації  заходів, що включають такі напрями: 

    • охорона та раціональне використання підземних вод, які є джерелом питного водопостачання  для населення громади;
    • виконання заходів, пов’язаних з ліквідацією джерел забруднень грунтів та поверхневих вод каналізаційними та стічними водами.

           В результаті виконання заходів буде :

    • встановлено прилади для пом'якшення питної води на водонапірних насосних станціях.
    • ліквідовано джерела забруднення поверхневих вод шляхом створення контролю за водоохоронними зонами.

     

    8. НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАХОДИ  ПРОГРАМИ

    ОХОРОНИ ВОДНИХ РЕСУРСІВ НА 2016 – 2020 РОКИ

     

           Запропоновані в Програмі   заходи з охорони водних ресурсів розроблені на основі, в межах та задля розкриття принципів національної екологічної політики, визначених Конституцією України, Законом України „Про охорону навколишнього природного середовища”, Основними напрямами державної політики України у галузі охорони довкілля, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки, затвердженими постановою Верховної Ради України, іншими нормативно-правовими актами.

           Заходи Програми не виходять за межі „Переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України та відповідають вимогам чинного законодавства України.

           У межах кожного з напрямів Програми запропоновано систему природоохоронних заходів, виконання яких дозволить ліквідувати причини виникнення проблем, і сприятиме виконанню завдань, визначених Програмою. Розробка Програми здійснювалась з урахуванням наступництва та пріоритетності за співвідношенням „користь/витрати”.

     

    8. РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

     

    Джерелами фінансування передбачених Програмою природоохоронних заходів відповідно до статті 42 Закону України „Про охорону навколишнього природного середовища” є: селищний бюджет (у тому числі кошти фонду охорони навколишнього природного середовища Білокуракинської територіальної громади), кошти суб’єктів господарювання (за їх згодою), кошти інвесторів (за їх згодою). Також у процесі виконання Програми можуть залучатися кошти з інших джерел фінансування, не заборонених законодавством України.

           Фінансування передбачених Програмою природоохоронних заходів з селищного  фонду охорони навколишнього природного середовища регламентується статтею 47 Закону України „Про охорону навколишнього природного середовища” та Положеннями про ці фонди.

     

     

    Аналіз

    регуляторного впливу до проекту рішення  селищної ради

     

             Назва регуляторного акта: "Про затвердження Програми охорони водних ресурсів по Білокуракинській селищній раді   на 2016 - 2020 роки"

    Регуляторний орган: Білокуракинська селищна рада.

    Розробник документа: виконавчий комітет Білокуракинської ї селищної ради.

     

             Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення селищної ради «Про затвердження Програми охорони водних ресурсів по Білокуракинській селищній раді   на 2016 - 2020 роки» підготовлено на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року №308 Водного кодексу України, Земельного кодексу України, «Про охорону навколишнього природного середовища, Основними напрямами державної політики України у гадузі охорони довкілля, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки.

     

    1.Визначення проблеми

            Необхідність розроблення програми викликана  погіршенням якості підземних вод, що має техногенний характер (забруднення грунтів та підземних вод в результаті викидів та скидів забруднюючих речовин, захоронення відходів, дренування господарсько фекальних вод у підземні водні горизонти при поривах каналізаційних колекторів та з вигрібних ям приватних будинків) та природний характер (хімічний склад грунтів, у яких залягають підземні води).

     

    2. Цілі державного регулювання

     Програма направлена на збереження та поновлення водних ресурсів, забезпечення екологічної безпеки життєдіяльності населення, покращання стану навколишнього природного середовища у населених пунктах Білокуракинської територіальної громади, запобігання і ліквідація негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, створення сприятливих умов для залучення іноземних інвестицій, забезпечення раціонального використання природних ресурсів, в тому числі вирішення питання  охорони водних ресурсів громади.

     

    3. Визначення альтернативних способів досягнення цілей.

             1. Перша альтернатива – залишити дану ситуацію без змін.

             Дана альтернатива є неприйнятною у зв’язку з тим, що не будуть досягнуті цілі, які ставить перед собою територіальна громада.

             2. Друга альтернатива – прийняття рішення «Про затвердження Програми охорони водних ресурсів по Білокуракинській селищній раді на 2016 - 2020 роки».

             Дана альтернатива є актуальною та адекватною ситуації, що склалася та досягає поставлених завдань.

     

    4. Механізм і заходи, які забезпечать розв'язання проблеми.

             Для розв’язання проблеми, зазначеної в розділі 1 цього Аналізу, пропонується прийняти селищною радою рішення про затвердження даної Програми.

             Рішення встановлює:

                  - фінансування розробки програми здійснювати за рахунок коштів,  передбачених екологічним фондом та  бюджетом громади та інших коштів.

           - охорона та збереження підземних вод, які є джерелом питного постачання селища Білокуракине (проведення моніторингу якості підземних вод та ліквідація   забруднення підземних вод). Проведення цих заходів планується здійснити у 2016 – 2020 роках. Заплановані затрати на виконання зазначених заходів складають  451,0 тис. грн., в тому числі: за рахунок коштів селищного бюджету – 199,0 тис. грн.,

          - проведення заходів з раціонального використання підземних вод (очищення та використання підземних вод, що добуваються насосною станцією № 2) передбачається здійснити у 2017 – 2020 роках за рахунок коштів інвесторів (за їх згодою). Орієнтовна сума затрат на проведення цих заходів складає 199,0 тис. грн. 

           - виконання робіт, пов’язаних з ремонтом та заміною каналізаційних колекторів, пропонується здійснити у 2016 – 2020 роках за рахунок коштів відокремленого підрозділу

    ""Старобільськвода" (за згодою) та частково за кошти обласного бюджету. Плануємі затрати – 190,0 тис. грн.

           - за рахунок коштів суб’єктів господарювання (за їх згодою) пропонується здійснити у 2017 – 2020 роках заходи з охорони підземних вод від впливу полігону ТПВ та заходи з очищення стічних (зливових та промислових) вод, що скидаються до річки Білої. Орієнтовна сума витрат – 190 тис. грн.

           - створення водоохоронних зон з комплексом агротехнічних, лісомеліоративних, гідротехнічних, санітарних та інших заходів, спрямованих на запобігання забрудненню, засміченню та виснаженню водних ресурсів, а також винесення об'єктів забруднення з прибережних смуг, охорона та збереження підземних вод, які є джерелом питного постачання смт.Білокуракине. Проведення цих заходів планується здійснити у 2017 – 2020 роках. Плануємі затрати на виконання зазначених заходів складають 199 тис. грн., в тому числі: за рахунок коштів селищного бюджету - 190 тис. грн.

         Відновлення гідрологічного стану річки Білої смт.Білокуракине, с.Нещеретове, с.Паньківка, с.Курячівка, розчистка бокових осушувальних каналів та припинення шкідливої дії вод, з метою попередження стихійного лиха та ліквідації підтоплення грунтовими водами території селища та сіл на 2017 – 2020 роки за рахунок коштів селищного бюджету - 225 тис. грн.

     

    5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей

             Затвердження  рішення сесії «Про затвердження Програми охорони водних ресурсів по Білокуракинській селищній раді на 2016 - 2020 роки» на сесії Білокуракинської  селищної ради забезпечить високу вірогідність досягнення поставлених цілей.

             Реалізація Програми забезпечується селищною радою, виконавчим комітетом, депутатами селищної ради, іншими підприємствами, установами, організаціями та мешканцями сіл та селища Білокуракинської територіальної громади.

             Розробка рішення сесії Білокуракинської  селищної ради здійснюється за принципами:

                  - законності;

                  - гласності (відкритості та загальнодоступності);

                  - колегіальності.

     

    6.Визначення показників результативності рішення

             Показником результативності рішення є:

    • охорона та раціональне використання підземних вод, які є джерелом питного водопостачання;
    • виконання заходів, пов’язаних з ліквідацією джерел забруднень грунтів та поверхневих вод каналізаційними та стічними водами.

     -    сприяння покращенню екологічних умов довкілля.

     

    7. Обґрунтування терміну дії рішення

             Строк дії зазначеного регуляторного акта не обмежений.

     

    8. Показники результативності регуляторного акту.

             Показники результативності регуляторного акту це:

                  - вищий рівень регулювання прав та обов’язків учасників правовідносин в сфері благоустрою;

    •  встановлення приладів для пом'якшення питної води на водо насосних станціях.
    • ліквідація джерела забруднення поверхневих вод шляхом створення контролю за водоохоронними зонами.

    9. Визначення заходів відстеження результативності рішення

             Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється до дня набрання ним чинності.

             Результативність рішення буде відстежуватись за допомогою порівняння якісних показників води на території громади.

     

      Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акту та аналізу його регуляторного впливу  просимо надавати у письмовій формі:

    • поштою за адресою: Білокуракинська селищна рада, смт. Білокуракине, пл. Шевченка, 4, Луганська обл., 92200.

    Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб та їх об’єднань приймаються протягом 30 днів з моменту опублікування. 

    Категорія: Програми | Додав: selrada (28.12.2015)
    Переглядів: 1007
    Copyright Білокуракинська селищна рада © 2024  зв'язок з адміном
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz